Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
onder spanning zekernog paar uurkes en ze worden geknipt de afrodites ben benieuwd hoe ze eruit zien nuen ik blijf maar info zoeken en vinden, raar dat er zo een verschil zit op de bloeiweken die ze aangeven voor de berry's... normaal zullen die volgende week of eind deze week klaar zijn, leuke dagen in het verschiet en een witte kerst
thx kielside zo net terug van mij dames en ondertussen de 2 afrodites geknipteerst een wietje die ik nu aan het roken ben jack herrer van greenhouse, wat een knalwietdecember 2012 015.jpglekker geurtje lekker smaakje en bang int kopkeja over naar mijn 2 afrodites die geknipt zijn, ze zien er lekker uit, ze zijn milky geoogst deze 2 damesdecember 2012 017.jpgdecember 2012 018.jpgdecember 2012 019.jpgdecember 2012 020.jpgdat word smullen als ze droog zijn, zal ondertussen nog eens de afjes tonen die het heel goed doen zelfs na de beurt tegen de trips, komen er perfect door en nog steeds perfect groendecember 2012 022.jpgde 4 afjes de sweet skunks zijn dus de achterste 4 voor wie het niet zou doorhebben of te stoned zou zittenen dan nog een kleine groepsfoto erbij mischiendecember 2012 023.jpgzo terug beetje info erbij over de dames en enjoy voor zover het kan...
thx berry, goh hoeveel gr die 2 zullen hebben, ik gok op iets van een 30gr samen maar, kan iets meer zijn... wist het al lang dat het niet veel zou zijn maar het is vette wiet en dat is belangrijker vind ik, natuurlijk altijd handig voor je eigen stash dat je een optimale ronde hebt, als ik terug kannabia draai weet ik wat te doen maar na dit rondje eerst mijn black jacks, ik zal een witte kerst hebben
Oii peace dat is mooie roker
Geniet alvast van eens ze droog is
voor je nieuwe planten denk ik dat er iets me je ph waarden is, de welbekende klauw zit vrij wel bij al je dames zo te zien.
no biggy maar kan in de toekomst voor wat mankementen zorgen
Comment