Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Stoppen met blowen, Fruitboer gaan aardbeien growen!!!

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: Stoppen met blowen, Fruitboer gaan aardbeien growen!!!

    uitmuntend!!!!! succes moge de beste winnen grtss climax

    Comment


      #17
      Re: Stoppen met blowen, Fruitboer gaan aardbeien growen!!!

      Propere inleiding, das alvast een goede start !
      Veel succes toegewenst !
      groet
      sigpic

      Comment


        #18
        Re: Stoppen met blowen, Fruitboer gaan aardbeien growen!!!

        Woww dat is een echte mooie start alles is duidelijk.
        Mijn stoel staat er ook succes.

        Comment


          #19
          Re: Stoppen met blowen, Fruitboer gaan aardbeien growen!!!

          geweldige start man mijn zeteltje is geplaatst

          Comment


            #20
            Re: Stoppen met blowen, Fruitboer gaan aardbeien growen!!!

            Aan allen, welgekomen.

            Er zal weldra veel meer te lezen zijn, maar voorlopig heb ik verder niets te melden. Na 48 u is er voorlopig nog geen teken van leven te zien. We wachten geduldig verder af en hopen morgen bij het ochtendgloren vers groen te mogen bewonderen en een eerste echte update te kunnen posten.

            Spliff 's Strawberry contest verslag => Fruitboer Spliff Seeds Contest

            Comment


              #21
              Re: Stoppen met blowen, Fruitboer gaan aardbeien growen!!!

              Nice fruitboer mooie intro en je weet als je voer op is waar je het vinden kunt ehghehehe laat het dan maar weten dan,dan stuur ik het wel op.

              ALLEEEEJUPPAAHHHHHHH

              Comment


                #22
                Re: Stoppen met blowen, Fruitboer gaan aardbeien growen!!!

                Lijkt wel een tijdschrift die intro, veel info en aangenaam om te lezen en naar te kijken!
                Succes ermee!

                Comment


                  #23
                  Re: Stoppen met blowen, Fruitboer gaan aardbeien growen!!!

                  Update 31 december 2012 - 11u00:

                  Welkom aan alle volgers, we gaan verder met een update na +-60u. Het eerste leven is boven gekomen. We hebben een voorlopige tussenstand van 3/8.

                  Bij het openen van de deuren was het me niet direct duidelijk, dit omwille van de goed werkende couveuses. Lekker gecondenseerd
                  langs de binnenzijde (1), dus te weinig zicht op de binnenzijde om op het eerste zicht iets vast te stellen. Bij een nadere inspectie dus toch de verassing. 3 Van deze dames krijgen dus dezelfde verjaardag als ik ( dit ff terzijde, *lees subtiele HINT). SB3 (2) en respectievelijk SB7 & SB8 (3) staken hun neus boven de aarde. Ondanks de speciale dag hebben we vandaag dus al aan het werk moeten gaan.

                  Spliff's Strawberry - Collage update 31-12-12 - XXX.jpg
                  60 uur is wel lang om te ontkiemen hoor ik sommige al denken. Wel, ik vind dit al een redelijke vlotte vooruitgang. De zaadjes werden niet voorgekiemd in water of natte doekjes. Ze gingen 60u geleden rechtstreeks de aarde in. Ik zou eerder zeggen dat deze 3 een tikkeltje sneller zijn. Gewoonlijk kiem ik de zaadjes +-24u voor in een glas water, en komt na het zaaien de eerste kijken na gemiddeld 48u. Echter gebeurt het dan al eens dat ik er eentje beschadig bij het zaaien. Dit risico wilde ik volledig uitsluiten om hier toch een neutraal oordeel over de kiemkracht te kunnen vormen. Ik vermoed dat de andere 5 ook wel hun weg naar boven aan het banen zijn. We wachten verder af. Voorlopig krijgen ze niets extra, ze moeten het doen met wat ze aan de start kregen. De couveuses doen hun werk, we wachten lekker verder.

                  Buiten de 3 Spliff dames die hun neus boven staken was het ook tijd voor de Toxic Berry en de Harbinger om uit de couveuse bodem te stappen en zich te verplaatsen naar de 1ste tussenstap naar hun grote potten, namelijk het 1,5L potje. De lob-blaadjes zijn gelig verkleurd , en ook de eerste echte bladeren beginnen te vergelen, hoog tijd dus. Hieronder nog een overzichtje van de groeikast, na het overpotten en herschikken van de dames.

                  Ovezicht groeikast 31-12-12 om 14u00.jpg
                  Links - Voor:
                  Harbinger x2

                  Links - Achter:

                  Toxic Berry x2

                  Rechts - Achter:

                  Bubble gummer x4

                  Rechts - Voor:

                  Spliff's Strawberry x3/8








                  Dat was het voor de update van vandaag, hopelijk kan ik morgen meer nieuws brengen.


                  Alvast prettige feesten, geen te gekke toeren vannacht, en voor volgend jaar,

                  GROWEN en BLOWEN maar!!!!!

                  Last edited by Fruitboer; 1 January 2013, 01:26.
                  Spliff 's Strawberry contest verslag => Fruitboer Spliff Seeds Contest

                  Comment


                    #24
                    Re: Stoppen met blowen, Fruitboer gaan aardbeien growen!!!

                    Nice fruitboer, keep it up als je planten net zo worden als je verslag dan komt het allemaal goed



                    Eerste kweek.... je weet zelf!
                    Candy Kush en Kinky Cheeze van E$kob@r Seeds, klaar

                    The MEGA POWER PLANT in scrogg!!! klaar
                    Spliff Strawberry in scrogg, klaar



                    sigpic

                    Comment


                      #25
                      Re: Stoppen met blowen, Fruitboer gaan aardbeien growen!!!

                      Komt helemaal goed daar

                      Tevens van harte gefeliciteerd he ( hip hip hip )

                      Ook gefeliciteerd met je nieuwe aardbeitjes :d

                      en tevens effe gebruik maken om u een prettig 2013 toe te wensen met vele mooie oogstjes ^^

                      Groetjes ...
                      Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^

                      Comment


                        #26
                        Re: Stoppen met blowen, Fruitboer gaan aardbeien growen!!!

                        Alvast nog even een tussentijdse mini update, om jullie nieuwsgierig te maken uiteraard.

                        Toen ik zonet om 1u30 thuiskwam nam ik snel een kijkje wat er onder die gecondenseerde dekseltjes zat.We hebben intussen een tussenstand van, ooooh jawel 8/8. Na 75 uur, net iets meer dan 3 dagen, in de aarde een perfecte score dus voor de Spliff's strawberry met de geboorte van 8 jonge dames.

                        Maarrrrrrrrr, SB1 laat iets zien wat ik nog nooit meegemaakt heb, t'is een tweeling...... (straks een uitgebreide update, slaap wel volgers)

                        Spliff 's Strawberry contest verslag => Fruitboer Spliff Seeds Contest

                        Comment


                          #27
                          Re: Stoppen met blowen, Fruitboer gaan aardbeien growen!!!

                          hhaha
                          tweling
                          Dat is begint van een goede niuwe jaar.

                          Comment


                            #28
                            Re: Stoppen met blowen, Fruitboer gaat aardbeien growen!!!

                            Update 1 januari 2013 - 15uur:

                            Een wonder der natuur - 01-01-13 - De tweeling.jpg
                            We gaan verder met het verslag van de Spliff's Strawberry testronde en een speling der natuur. Wat ik vannacht te zien kreeg bij thuiskomst had ik nog nooit gezien. Een tweeling... Omdat ik me er eerst van wilde vergewissen dat ik niet per ongeluk 2 zaadjes in SB1 zen
                            potje deed ging ik over tot het natellen van men mini voorraad zaadjes, en het doorkijken van alle genomen foto's tijdens het zaaien. Alle aantallen kloppen. Ik kan dus voorlopig niets anders besluiten dan een speling der natuur. Uiteraard gaan we dit plantje lekker zen ding laten doen, en zullen we bekijken wat er van komt...









                            Spliff's Strwaberry overzicht SB's.jpg









                            Maar, uiteraard is dit niet de enige die het "voorlopig" gehaald heeft. Ook de andere 8 zijn boven gekomen. Hier ook enkele op het eerste zicht speciale genen. Op het eerste zicht hebben zowel SB3 als SB5 een paarse schijn op hun eerste gekartelde bladeren. Ik weet niet of er paarse pheno's tussen de Strawberry zit, dus ik kan momenteel niet zeggen of dit normaal is, of een afwijking der natuur.










                            Tot slot nog een klein overzichtje van de groeikast op dit moment.

                            Overzicht 01-01-13 - 14u00.jpg
                            Met uiteraard op de voorgrond de 8 couveuses met de spliff strawberry die allen boven zijn.

                            De Bubble's die achter de couveuses staan zijn vol in de groei en de Toxic Berry en de Harbinger zijn nog aan het recupereren van het overpotten.

                            Weldra zullen er enkele de voeten nemen en naar zonnigere oorden vertrekken.

                            4 Van deze strawberry's verhuizen redelijk snel naar de bloeikamer, dit om nadien een vergelijking te kunnen maken met de strawberry's die volgens advies gekweekt worden en een groeiperiode van 4 - 5 weken zullen krijgen.
                            Last edited by Fruitboer; 1 January 2013, 14:46.
                            Spliff 's Strawberry contest verslag => Fruitboer Spliff Seeds Contest

                            Comment


                              #29
                              Re: Stoppen met blowen, Fruitboer gaan aardbeien growen!!!

                              lkkr bezig kerel


                              2 voor de prijs van 1 is nooit mis he
                              ben benieuwd naar het verschil in de groeiperiode

                              good luck


                              greetz

                              Comment


                                #30
                                Re: Stoppen met blowen, Fruitboer gaan aardbeien growen!!!

                                Gelukkig nieuwjaar!
                                En nog gefeliciteerd Fruitboer! (gelukkig is je nickname niet zo ingewikkeld geworden als je eerst had gewild... nu kan ik je naam tenminste nog typen! )

                                Ik ga je topic met interesse volgen, erg apart hoor zo tweeling dat heb ik nog niet eerder gezien of gehoord. Dat wil ik wel volgen dus.
                                Verder tof dat je de delen van het verslag in een groot lettertype maakt zodat het goed opvalt en je ook alleen het verslag kan volgen voor wie dat wil, leuk idee! Goed bezig dus!

                                Comment

                                Bezig...
                                X