Mijn eerste binnen kweek

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • phg27
    Retired
    • Nov 2008
    • 126

    #76
    ja klopt dat heb ik altijd als de lamp uitgaat gaan ze wat hangen en een uur of 4 erna staan ze weer omhoog.
    dacht zelf dat het erbij hoorde met de overschakeling van dag naar nacht.
    maar als dat niet zo is hoor ik het graag.

    grtz

    Comment

    • nosferatu
      Chronic Stoner
      MemberLucky Member
      • Nov 2008
      • 179

      #77
      Als ze dan gaan, gaan ze goed he

      Comment

      • phg27
        Retired
        • Nov 2008
        • 126

        #78
        paar uur later staan ze weer recht zie hier.






        grtz.

        Comment

        • phg27
          Retired
          • Nov 2008
          • 126

          #79
          toch nog een foto kon het niet laten.








          grtz..

          Comment

          • Robba
            Senior Grower
            MemberLucky Member
            • May 2008
            • 809

            #80
            Mooi man , ga zo door

            Grtz.

            Comment

            • Jona
              Retired
              • Jun 2008
              • 2797

              #81
              Dat ik deze van heel dichtbij volg dat weet je ondertussen wel, maar het blijft me verbazen hoe groen die bladeren telkens voor de dag komen. Echt heel mooi om te zien. Misschien eens proberen een 'stijlvolle' foto te maken. Zo het type dat eens in een kalender kan komen bvb, je snapt wel wat ik bedoel . Het zijn altijd heel mooie souvenirs, trust me on that. Ik ga er alleszinds wat laten uitvergroten van die dat ik heb getrokken. En dan mooi boven mijn bed of aan mijn plafond hange, en zoete dromen over hebben . Heerlijke hobby is dit, nothing more to say...

              Keep it up bro

              Comment

              • phg27
                Retired
                • Nov 2008
                • 126

                #82
                Ja gaat echt boven verwachting maar het is dat ik nog niet kan vergelijken met een vorige kweek van mij,Anders zou ik bijna iedereen aanraden om af en toe wat magnesiumsulfaat erbij te doen.
                sinds ik dat gebruik staan ze er redelijk gezond bij en zeker als je het vergelijk met een week of 3 geleden.

                p.s en met een wat stylvolle foto bedoel je ? de achtergrond.
                aan het plantje kan ik niks veranderen

                grtz.

                Comment

                • phg27
                  Retired
                  • Nov 2008
                  • 126

                  #83
                  Nou Jona ik ben gelijk aan de slag gegaan wat vind je van deze.









                  Zo beter

                  Comment

                  • agie
                    Retired
                    • Jan 2009
                    • 5

                    #84
                    ziet er mooi uit als het bij mij ook zo gaat de eerste keer knijp ik mijn handen dicht!

                    Comment

                    • phg27
                      Retired
                      • Nov 2008
                      • 126

                      #85
                      Ik doe me best, maar heb wel wat problemen gehad hoor ,het is niet helemaal vanzelf gegaan laten we maar zegen.
                      En ik ben er nog niet, ze moeten nog zeker een week of 5a6 ,nou ja volgens het schema dan .dus ze moeten het nog eventjes volhouden.
                      Maar ik kan zeker niet ontkennen dat ze nou goed hun best doen.

                      grtz.

                      Comment

                      • venom
                        Chronic Stoner
                        420 MemberMemberLucky Member
                        • Dec 2008
                        • 179

                        #86
                        mooi damens heb je daar ze zien goedzond uit en mooi groen

                        Comment

                        • ijscoman1
                          Super Grower
                          MemberLucky Member
                          • Mar 2008
                          • 1768

                          #87
                          Inderdaad ze zijn heerlijk groen en zien er erg goed uit zeg. Mooi foto's! Kan er geen genoeg van krijgen haha. Keep it up!

                          Greetzz

                          Comment

                          • phg27
                            Retired
                            • Nov 2008
                            • 126

                            #88
                            Zo hier weer een update!!!

                            ze zijn nu 50 dagen oud, 20dagen voorgroei en nu 30 dagen in de bloei.
                            Er zijn weinig problemen alleen heb ik hier en daar wat vergroeide bladeren ,ik weet niet in hoevere dit kwaad kan ? zie foto



                            Ik gaat woensdag beginnen met de bloeistimulator dan ga ik met week 6 beginnen in de bloei.
                            ze hebben niet eerder voeding gehad,zit er wel aan te denken om het nog wel een keer mee te geven voor ik met de bloeistimulator begint hoe denken jullie hierover?

                            Mijn plantjes zijn alleen niet zo hoog grootste is nu 55cm,maar ze zitten wel aardig vol .
                            Is de hoogte ook van belang bij een goede opbrengst ?


                            zoals gewoonlijk hieronder de foto's





                            Is het misschien verstandig om hier en daar wat grote bladeren weg te halen voor de kleinere topjes?







                            Zo weer wat foto's en wat vragen deze keer

                            ben benieuwd weer naar de reacties.

                            grtz..

                            Comment

                            • BaZe
                              Wicked Stoner
                              MemberLucky Member
                              • Oct 2008
                              • 282

                              #89
                              als je blaadjes vervormen komt dat doordat je teveel voeding heb gegeven

                              en geen grote bladderen verwijderen

                              jouw soort word niet zo heel groot, misschien volgende keer de onderste takjes verwijderen zodat er meer energie naar de hoofdtoppen gaat maar dit is je eerste kweek dus je mag heel blij zijn met dit resultaat

                              voor de rest ziet het er goed uit
                              2 joints in the morning, 2 joints in the afternoon
                              http://i21.photobucket.com/albums/b2...r/bazecopy.png

                              Comment

                              • phg27
                                Retired
                                • Nov 2008
                                • 126

                                #90
                                Zoals ik net heb geschreven heb ik ze alleen de 1e week voeding gegeven , daarna niet meer!
                                Is dit ook gelijk het antwoord dat ik dus geen groeistimulator hoeft te geven?

                                Comment

                                Bezig...