Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Derde Kweek, Homebox met 600Watt

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Derde Kweek, Homebox met 600Watt

    Korting op 420shop
    Last edited by ijscoman1; 23 May 2009, 07:58.

    #2
    Vrouwelijk zaad! Eentje die ik ga volgen dus!
    Probeer de waarden van allerlei niet teveel laten schommelen om stress te vermijden. Want de regels zegt licht=gewicht maar voor vrouwelijk zaad geld stress=herma's . Maar zelfs met herma's is de boot nog niet verzopen hoor, gewoon wegknippen dan. Maar dat is nog toekomstmuziek natuurlijk .
    Ik wens je veel succes toe met je feminised zaadjes!
    (mag ik weten welke zaadbank ze van komen? zo weet ik welke wat betrouwbaar is ).
    Heb je 4 lampen of is het gewoon je schakelklok die 4x is?
    Greetzzz

    Jona

    Comment


      #3
      Wat een mini-plantjes. Succes en ik volg je
      Witte Weduwe toch, waarom ben je zo hemels?

      Comment


        #4
        Thanks Creezr!

        @Jona, ze komen van www.high-supplies.com best goedkoop maar moet eerst maar zien wat er uit de zaden komt. Na betaling is het direct verzonden in een gesealed lichtdicht zakje in een klein bubbelenvelopje. Ook de Afghani die ik nog liggen heb is female,uit mijn growshop van Spliff Seeds of www.spliff.nl

        Heb trouwens maar 1 lamp, schakelklok is inderdaad 4x

        Stress is kans op herma's, dat is wel raar. Komt dat vaak voor dan?

        Peace

        Comment


          #5
          Komt het vaak voor? Haha, ja zeker. Ik heb het voorgehad en zag gisteren nog een topic hier die het net voorhad.
          Mijne:http://jointjedraaien.nl/wietforum/f...eek-t2513.html
          Robba:http://jointjedraaien.nl/wietforum/f...ighlight=herma

          Comment


            #6
            Yay weer een nieuwe ijscoman kweek! Zal weer veel leerzame posts van komen Dit volg ik. Heb je trouwens wel de goede aarde? Merkte bij mij dat het echt veel verschil kan maken

            Greetz

            Comment


              #7
              @ Nosferatu, jazeker deze komt als 2de uit een landelijke test is mij wijs gemaakt tenminste maar beviel de vorige kweken uitstekend.

              @ Jona, haha ja dat hopen we maar. Ik wist dat jij er last van had maar dat het erg vaak voorkomt niet. Ik ben gewaarschuwd

              Peace

              Comment


                #8
                hoppa de vorige kweek is nog niet eens goed en wel droog en er staan al weer nieuwe spruiten te trappelen om onder de lamp te springen

                gehehe goed bezig, ik volg je

                groet

                Comment


                  #9
                  ijscoman Suc6 ermee ik volg je
                  Schutto In tha house

                  Comment


                    #10
                    i,m in!
                    ik volg je ijscoman.

                    Comment


                      #11
                      geboortegolf WW!

                      Even een update want vanmorgen zijn er 3 White Widow dames geboren Het was geen natuurlijke bevalling omdat ik het idee had dat de zaden niet goed opengingen aangezien ze redelijk dik waren. Dus het dopje erom weggehaald en in de potjes gezet.

                      Nu moet er nog eentje bij en dit zal waarschijnlijk een Afghani worden, tenzij de drie WW plantjes het toch niet doen natuurlijk. Time will tell... Er liggen nog 6 zaden waaronder een Citral die het niet doet helaas, 2 ww die het denk ik niet doen en 3x Afghani waarvan eentje ook al een tijdje ligt.
                      Ik ben toch weer overgestapt van het glas water naar het ontkiemen in een schaaltje met watten. Ik weet niet of de zaden op de bodem van het glas mogen liggen of dat ze beslist moeten drijven

                      De twee Twisted Shack spruitjes zijn een beetje gegroeid, of in ieder geval iets rechterop gaan staan. Deze gaan de goede kant op dus

                      Dan weer wat foto's. Weer erg klein maar ja het gaat om het idee.

                      Peace!
                      Last edited by ijscoman1; 23 May 2009, 07:58.

                      Comment


                        #12
                        aaaaah wat schattig ziet er leuk uit man

                        Comment


                          #13
                          ha die ijscoman,deze ga ik dus nu eens van het begin volgen aangezien ik bij de vorige kweek te laat was...

                          leuke soortjes,die twisted shack is wel een superlekker soortje! daar ga je van houden!

                          grow ze...

                          Comment


                            #14
                            Dit ga ik volgen, hoop dat je ook een super feno vind in de Twisted Shacks.

                            Succes ermee!

                            Peace

                            Comment


                              #15
                              Bedankt voor de reacties!

                              Slecht nieuws, de 3 White Widow kleintjes hebben het niet gered. Toen ik zonet thuis kwam lagen ze voor dood in de potjes. Waarschijnlijk toch te snel het zaadje erom weggehaald Er liggen gelijk weer 4 nieuwe te ontkiemen. Dit zijn mijn laatste female WW dus hoop dat er 3 het gaan doen. Anders heb ik nog Afghani female en Citral zaden achter de hand.

                              Van de Afghani is er nu 1tje open dus zal vandaag of morgen ook de pot ingaan hoop ik.

                              De TS plantjes gaan goed en hebben nu wel een dikke voorsprong op de rest die er nog bijkomen dus zullen ze vast zeer groot worden, als het dames zijn tenminste.

                              Eerst maar even kijken deze dagen of mijn andere zaden het wel doen dus kan niets anders doen dan wachten en naar de TSjes kijken De lobblaadjes vouwen bijna open....

                              Peace!

                              Comment

                              Bezig...
                              X