Zo het is weer tijd voor mijn volgende kweekverslag. Na een redelijke eerste kweek en een prima 2de ronde is het nu tijd voor nummer 3 waarbij ik ronde 2 hoop te overtreffen
De vertrouwde opstelling:
Homebox kweektent 120x120x200
500m3 box afzuiger met koolstoffilter
Thermostaat met fancontroller
3x kleine ventilator (15cm blad) van het merk Brons
600 Watt Philips lamp met travo en mokerslagkap
4x600watt tijdschakelklok met relais
Min./Max. temp/lv meter
1x mistmaker voor de luchtvochtigheid
4x20 liter potten en 2x22 liter potten inclusief bijbehorende lekbakken
Growshop aarde merk B&J Gold Special 50
6x kleine potjes met "normale" aarde
Rhizotonic, Terra Vega, Terra Flores, Cannaboost en PK 13/14
Dan de zaden : Heb er een aantal te ontkiemen liggen. Dit zijn 2 keer Twisted Shack, die ik nog als freebees gekregen heb bij mijn vorige kweek. Toen had ik drie mannetjes en hoop dus dat deze twee dames zijn
. 5 keer female White Widow. Had er eerst drie maar twee ervan doen het volgens mij niet goed dus heb er een paar extra bijgedaan. 1 keer Citral die het ook niet echt doet
Ik heb ook nog Afghani "gold" zaden dus zou hier eventueel ook nog 1tje van kunnen doen. Ik ga voor 4 tot 6 dames! da's een leuke harem dus. Ik experimenteer toch met vrouwelijk zaad, dit om wat meer zekerheid te hebben.
De Twisted Shack zit sinds vanmorgen in potjes zoals op de foto's te zien is. Ik ontkiem deze keer met de glas water methode en waar de zaden eerst bleven drijven zijn ze nu gezonken tot de bodem. Dit betekent dus dat ze wel open gaan.
Zeker is dus de TS en ook van de WW zal één of twee het wel doen. Wat er nog bijkomt zie ik wel.
Verder deze kweek eens proberen te toppen bij een plantje, zien of me dat gaat lukken
Voor de rest ga ik alles hetzelfde doen op de overvoeding na dan. Zal vandaag of morgen de tent schoonmaken en dan kunnen na het weekend de eerste twee naar binnen.
Greetzz!
De vertrouwde opstelling:
Homebox kweektent 120x120x200
500m3 box afzuiger met koolstoffilter
Thermostaat met fancontroller
3x kleine ventilator (15cm blad) van het merk Brons
600 Watt Philips lamp met travo en mokerslagkap
4x600watt tijdschakelklok met relais
Min./Max. temp/lv meter
1x mistmaker voor de luchtvochtigheid
4x20 liter potten en 2x22 liter potten inclusief bijbehorende lekbakken
Growshop aarde merk B&J Gold Special 50
6x kleine potjes met "normale" aarde
Rhizotonic, Terra Vega, Terra Flores, Cannaboost en PK 13/14
Dan de zaden : Heb er een aantal te ontkiemen liggen. Dit zijn 2 keer Twisted Shack, die ik nog als freebees gekregen heb bij mijn vorige kweek. Toen had ik drie mannetjes en hoop dus dat deze twee dames zijn
De Twisted Shack zit sinds vanmorgen in potjes zoals op de foto's te zien is. Ik ontkiem deze keer met de glas water methode en waar de zaden eerst bleven drijven zijn ze nu gezonken tot de bodem. Dit betekent dus dat ze wel open gaan.
Zeker is dus de TS en ook van de WW zal één of twee het wel doen. Wat er nog bijkomt zie ik wel.
Verder deze kweek eens proberen te toppen bij een plantje, zien of me dat gaat lukken
Greetzz!

Comment