Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PPP moederplanten nirvana versus autoflowers:hpj:

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: PPP moederplanten nirvana versus autoflowers

@Mway dat zou idd ook goed kunnen mocht het nu weer in een ramp aflopen bestel ik hem idd daar wel(al zijn dese gevechten om de pure neem olie geweest.

@smokindad thnx voor het vragen de lesbian dream is idd al vaker genoemd dus ga daar dan tog een poging mee wagen(al heb ik deze een week geleden besteld maar nooit wat van gehoord vind het maar een slechte zaak.....zal mischien kunnen bellen maar vind het onderhand wel gescheten met al die lui scheelt dat ik moest betale bij levering. Dus ook hiervoor op zoek naar een ander

Greets

Comment

????

Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
      Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

Comment

ja die ja nee danku ik zoek wel verder haha

Comment

Ik had die site van QnQ, vertel jouw ervaring....

Comment

Dat is de site waar ik het had besteld de lesbian dream maar tot op de dag van vandaag nog niks gehoord dusja -1

Comment

Really ?
              Leplantage is toch een goeie online shop.
              Misschien is er wat mis gegaan, heb je ze al gebeld ? (+31648758531)
              ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Dat had ik ook verwacht idd aangezien het bij jou vandaan kwam haha.
                In het verleden meer gezeur gehad met online bestellingen dus had hem onder rembours aangevraagd maar hierdoor kwamen we uit op 24 euro ipv 5 mijn schuld mja achteraf is het zo ook stukke goedkoper en ik heb er ook geen haast mee.

Nu staat de verpakking ook op uitverkocht en toen ik hem bestelde niet maar een mailtje richting de klant schijnt tegenwoordig lastig te zijn mocht de bestelling uitlopen of niet door kunnen gaan.
                Laatst de zelfde discussie met wabwinkel gehad en na contact presteerden hun het zelfs om het nog 4x fout te leveren.

Ik bestel niet meer online ga het wel een x halen eerdaags haha

Comment

Een echte doe-het-zelvert maakt het natuurlijk gewoon zelf eh..
                  ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

dat worden stiekem toch al mooie toppen chef
                    Poepzak 2015 - Amnesia, AK47, Red Purps, Auto Bubble & Sweet Mango Autoflower

Comment

Haha q wou dat ik het voor mekaar zou krijgen. tegen de tijd dat het gelukt is zijn we een aantal jaren verder(al geeft dit wel voldoening natuurlijk. Wie weet gebeurd dat nog een x maar eerst maar is bestellen haha.

thnx poepzak het worden idd al leuke toppies nu maar hopen dat ze niet verpest worden door het ongedierte die snel uitgeroeid gaat worden.

Dag 10 bloei

De critical+ blijven maar de lucht in gaan de lange lady is weer met 6-7 cm gegroeid in een dag tijd. We hebben de uitschieters/hooftoppen in een mooie boog aan elkaar geknoopt zodat ze weer op de hoogte van de rest van het veldje staan. Mooi is anders maja kan moeilijk een gat van 1,2m bij 1 maken bij de bovenbuuf in de vloer
                      Verder zijn er vandaag 10 nieuwkomers in dit hokje 7x reg. Blue Chocolate en 3x reg. Jack Herrer

De 10 nieuwkomers
                      DSCN3718.jpg

de 250w hps kant

DSCN3719.jpg

Voor de werkzaamheden

DSCN3720.jpg

Na de werkzaamheden

DSCN3721.jpgDSCN3722.jpg

Comment

Ah leuk een beetje yoga in de betuwe....

Trouwes, de buuv moet je gewoon ff lief aankijken.

Lijkt me een redelijk mens....ze begrijpt vast wel dat het om het grotere goed gaat

Ziet er nog steeds gelikt uit.....

Ik wacht maar weer op de volgende actie.

Comment

Yupz een beetje rekken en strekken en buigen voor de betuwe haha.

de buuv is aardig en vrijgezel wel een aantal jaren ouder dus wie weet laat ze me de woning combineren haha
                          Toch hou ik het liever stil stelletje landverraders hiero Sleep niet voor niks om 3 of 4 uur in de nacht met me aarde he haha.
                          Mag hopen dat de meeste actie nu aan de toppen te zien zal zijn want tot nu toe heeft ze alleen maar haar groeipower laten zien

cya soon m8

Comment

Wat een gigantische bladeren!
                            Probeer gelukkig te zijn met wat je hebt, ook al is dat niet veel!

Comment

haha nie alleen de bladeren zijn zo groot de hele lady kwam bijna boven mij uit(met pot dan he) nog 25 cm en we staan oog in oog als ik haar overeind zet

Deze pracht dames te danken aan 6 a 7 weken 18 uur

Comment

Ja zo krijg je idd gigantische bomen
                                Probeer gelukkig te zijn met wat je hebt, ook al is dat niet veel!

Comment

Bezig...
                                X