Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Enveloppe sturen duurt meestal en dag of twee (prior).
Prior blijft een gewone zending, het heeft een mooi stickertje,maar betekend verder niets.
De Spaanse posterijen worden Correos genoemd. Briefpost is doorgaans langer onderweg dan in Nederland. Binnen Spanje moet u uitgaan van minimaal 4 dagen. Naar het buitenland duurt ongeveer 1 week, mits binnen Europa.
Wilt u met spoed een pakket versturen, dan kunt u beter gebruik maken van UPS. De kosten zijn hoger, maar de snelheid veel hoger. Ook wordt er bij UPS een uitmuntend track & trace systeem aangeboden. Voor meer informatie over UPS klik hier
Thnx mway die begint idd lekker besneeuwd te raken.
@escargot bij sensible kan je kiezen tussen de verzendingen maar dagt geen dhl of ups. Ik heb hier wel gekozen voor de 8 euro shipping optie extra safety zeggen ze nou ik ben benieuwd. We hebben weer een nieuw bericht op de track en trace----) Llegada a la Oficina Internacional de destino Aankomst in NL.
@berry ryder valt nog redelijk mee aangezien ze nog weinig voeding hebben gehad eerdaags tog maar is een kleine dosis geven.
@k1het is idd maar een zielig geval de bovenkant bloeit niet/amper dusja. Die chocolate is idd me favorite plantje van nu wel jammer dat zij helemaal bestoven is mja wat doen we er nog aan:p
Ja dat komt idd wel goed er kwamen na het bestuiven ook al snel zaden opzetten dus ik ben benieuwd.
Degene die ik heb staan om te roken beginnen nu te knallen lijken wel flinke toppen te worden als ze zo doorgaan.
Dag 50 bloei
Goed nieuws hier in huis met 2.5-3 weken kan psy eindelijk weer een eigen stash roken
Heb 4 van de 6 dames gecheckt op trichomen en gemiddeld zitten we op 97% milky 2% clear en 1% amber.
We hebben een uurtje in da ding zitten turen met zon mooi ledje erin ben gelijk zo scheel als wat.
Comment