Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Greenhouse Feminised Seeds

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Greenhouse Feminised Seeds

    Korting op 420shop
    Jaja medekwekers, blowers en lezers het is alweer tijd voor de volgende kweek! Het is hier nu veel te stil, ik wil die afzuiger horen.... euhh maar niet te luid natuurlijk...

    Dit is kweek nummer 4 en ditmaal zoals de titel al doet vermoeden, zaden van Greenhouse. Dit lijkt me een goede zaadbank dus ben zeer benieuwd wat ik in huis gehaald heb. Ditmaal ga ik voor 5 planten i.p.v. 7 1/2 en dit zijn

    1. Big Bang
    2. Great White Shark
    3. Lemon Skunk
    4. Trainwreck
    5. White Rhino

    Een aantal van deze soorten zie ik nu ineens veel op dit forum dus kan mooi even kijken hoe ze eruit zien Deze 5 ga ik zometeen lekker in de watten leggen en ik hoop dus snel op de geboortefoto's! Als er 1 of 2 niet uitkomen zal het nog misschien wat veranderen.

    De tent is nog niet helemaal klaar. Nieuwe koolstof filter komt volgende week dinsdag en heb ook nieuwe ventilatoren besteld. Wel heb ik een nieuwe 600 watt lamp. Ditmaal niet van Philips maar van het merk Sylvania, om eens even te testen. Deze was 30 euro dus hoop dat ze lekker schijnt op de dames. Verder heb ik weer de vertrouwde opstelling:

    Homebox 120x120x200
    500 afzuiger met 200 koolstoffilter
    philips 600 watt vsa
    1x Sylvania GrowLux 600 watt lamp met mokerslagkap
    Eurotech tijdklokschakelaar met relais
    3x ventilator Hurricane 15cm blad met clip (in bestelling)
    1x Vivaria Mistmaker
    Eurotech thermostaat en fancontroller
    Min./max. temp/lv meter
    3x 20 liter potten en 2x 22 liter potten
    5tal kleine potjes met "gewone" aarde
    Growshop aarde B&J Gold Special 50
    Rhizotonic, Canna Vega, Canna Flores, Cannaboost en PK 13/14 van Canna

    Zo en nu eerst die zaden doen, des te sneller heb ik de eerste pics!

    Peace

    #2
    Re: Greenhouse Feminised Seeds

    weeral de volgende ronde se...

    veel succes gewenst met deze!

    grtzzz

    Comment


      #3
      Re: Greenhouse Feminised Seeds

      yow ijscoman,ik doe ook weer mee.
      veel succes deze ronde!

      Comment


        #4
        Een dag zonder wiet kent Flip niet.

        Comment


          #5
          Re: Greenhouse Feminised Seeds

          Bedankt mannen, mooi dat jullie me weer volgen gaan. Ik heb er alweer veel zin in. De 5 soortjes liggen te ontkiemen dus ik moet nog even geduld hebben

          @ Flip, ghehehe zekers heb ik daar nog tijd voor, dat doe ik voor, tussendoor, tijdens het verzorgen en uiteraard erna Ja en ik weet dat roken bij je filter superslecht is maar ja ik kan mezelf die dicipline net niet opleggen Ik rook wel buiten de tent maar niet erin. Dan maar een ronde minder met een filter, so be it

          Dat ik mijn eigen stash hier rook scheelt me al meer dan 100 euro in de week dan kan een extra filtertje er wel vanaf.

          Succes is eigenlijk nooit gegarandeerd dus ik zal het wel nodig hebben, thanks!

          Comment


            #6
            Re: Greenhouse Feminised Seeds

            Onkruid kweken is gewoon te leuk om het te laten dus daar ga je weer
            Ik hou je in de gaten

            Grtz

            Comment


              #7
              Re: Greenhouse Feminised Seeds

              Bedankt Nosferatu, daar heb je gelijk

              Vandaag al bij drie zaden een beetje wortel te zien, dat zijn de Lemon Skunk, Trainwreck en de Great White Shark. Dit begint goed, nu nog wachten op de Rhino en de Big Bang. Ik hoop dat deze twee ook snel komen dan gaan ze allemaal mooi gelijk op.

              Ik ben zeer benieuwd naar de wietsoortjes die me dit eventueel opleveren gaan, heb van dit alles alleen eens Big Bang gerookt maar dat is al zo lang geleden.

              Iemand hier rook ervaring met deze soorten?

              Peace

              Comment


                #8
                Re: Greenhouse Feminised Seeds

                Veel succes ijscoman1, ben extra benieuwd naar de white rhino.
                Hier neem ik alvast een abbonementje op.

                Grtz
                420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle
                Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

                Comment


                  #9
                  Re: Greenhouse Feminised Seeds

                  Ik zal binnekort is eventjes foto's posten van mijn in Bloei staande AMS van Greenhouse seeds. Mooie plant en heerlijke zoete lucht!. heb er momenteel 4 staan waarvan 1 getopt door een vallende ventilator. de rest heb ik gelaten zoals ze zijn. meteen op 12/12 en alleen B cuzz Bloeivoeding. doe niet aan afzuren van de PH. en het groeit fantastisch nog geen raar blad te bekennen. Mooie groene gezonde kleur. heb ze onder een 600 watt Master Son-T staan. en daar wanneer het zonnetje weereens vollop schijnt staat ie die uren in de 100.000 lumen buiten. Scheelt stroom en de plant geniet er van!.. Tot snel,.Gtzz ScarfaceX.

                  Comment


                    #10
                    Re: Greenhouse Feminised Seeds

                    Klinkt goed ScarfaceX, ben wel benieuwd naar je foto's Het idee van die geur staat me wel aan. Die Master Son-T is trouwens een prima lamp. Die had ik ook, ga nu experimenteren met het merk Sylvania, dat is ook een 600 watt HPS. Volgens mn growshop zeker zo goed dus we zullen zien.

                    Met die ene getopte kan je straks mooi het verschil tussen je planten zien.

                    Greetzz

                    Comment


                      #11
                      Re: Greenhouse Feminised Seeds

                      succes met je kweekje kben momenteel bezig met wat trainwreck en lemon skunk van greenhouse, dus ik zal dit kweekje ook volgen; ben benieuwd hoe ze bij jou gaan.
                      when u feel bad cuz of the wine
                      just smoke a joint and u'll feel fine

                      Comment


                        #12
                        Re: Greenhouse Feminised Seeds

                        hoi,

                        mooie soortjes heb je daar

                        mijn volgende rondje word 5 x big bang van de greenhouse, dus ik volg je

                        veel succes er mee

                        greetz,

                        Comment


                          #13
                          Re: Greenhouse Feminised Seeds

                          Ik ben ook benieuwd hoe ze bij jullie gaan dus volg dat ook uiteraard

                          Gisteravond zijn de eerste twee de potjes ingegaan. Dit zijn de Lemon Skunk en de Great White Shark. De anderen zijn wel een klein beetje open maar lijken niet verder te gaan en de White Rhino zit nog steeds dicht

                          Jammer en zo als gewoonlijk gaan de soorten waarschijnlijk weer veranderen. Ik geef de zaden nog een paar dagen de kans. Ik hoop dat ze opschieten want de tent is er klaar voor. Nieuw filter, nieuwe lamp en nieuwe ventilatoren hangen al.

                          Ziehier de eerste foto's, in ieder geval twee plantjes

                          Greetzz
                          Attached Files

                          Comment


                            #14
                            Re: Greenhouse Feminised Seeds

                            proficiat met de geboorte ,dat t maar lekkere chicks mogen worden!

                            Comment


                              #15
                              Re: Greenhouse Feminised Seeds

                              Thanks, zoals gewoonlijk hopen we dat weer

                              Ik heb nog maar een extra zaadje te ontkiemen gelegd, nog een Shark maar ik weet het niet meer zeker Ik haal de zaden wat doorelkaar volgens mij.... dat krijg je met al dat gesmoke he Geen ramp want ik kom er op den duur wel achter natuurlijk.

                              Ik denk dat ik deze twee maandag of dinsdag in de tent zet, ze zijn het zaadje bijna kwijt dus die zal er morgen wel afliggen en anders helpen we even.

                              Greetzz

                              Comment

                              Bezig...
                              X