Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

LR2's Outdoor 2017: Boots in the ground / Turf War

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Voor de records: de bloei in beide P#2 groen is begonnen. De rest laat rustig op zich wachten.
    Over de records: die van vorig jaar zijn nog steeds foetsie. Dus vergelijkend onderzoek is nog wat lastig.
    Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
    Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

    Comment


      DSCF9761.JPGDSCF9763.JPG
      DSCF9762.JPG
      Hierboven zijn de P#2 AF topjes

      DSCF9759.JPG
      Het woud. Dat netje heeft weinig zin; binnen 2 dagen staat alles er weer bovenuit. Elke tak is gemiddeld 4x geknakt.

      DSCF9765.JPGDSCF9764.JPG
      WR3
      DSCF9767.JPG
      Dit is de overblijvende pheno van de WR3. De jack-variant. Mooi plantje. Deze rot niet.

      DSCF9769.JPG
      Wee er drie. Eigenlijk zo slecht nog niet. Die rot valt reuze mee. Ik loop weer te janken. Het zijn maar kleine plekjes en er zit niet echt vaart achter qua verspreiding.


      DSCF9768.JPG
      Zweefvlieg, herkenbaar aan die misselijk grote ogen.

      DSCF9770.JPG
      Vogelperspectief van de WR3
      Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
      Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

      Comment


        Hey lr2,

        De dames staan er weer mooi bij kerel, en de buds gaan ook al lekker! Mooi al die glimmertjes op die WR!

        altijd jammer van de rot maar tot dusver valt het me erg mee. Ben zelf al heel wat meer verloren afgelopen weken, en dat nog wel binnen ook. Hopelijk zit het weer nog een tijd mee en heb je straks weer fijn een voorraad lekkers!

        hou ze groen! groeten Mafferd

        Comment


        • LR2
          LR2 commented
          Editing a comment
          Thanks kerel! Dat het je - ondanks de tegenvallers - toch goed mag smaken!

        wat een mooi pheno!

        Die laatste foto is echt prachtig!!!

        Comment


          Bij de roze pheno hier lijken sommige pistels wel gedeeltelijk rood-roze te kleuren.
          Even snel foto met mijn tablet voor je gemaakt.

          20170831_173244.jpg20170831_173218.jpg
          Stemma doet het forum, stout 2017

          Stemma doet stout (2016)
          Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

          Comment


          • LR2
            LR2 commented
            Editing a comment
            Dat ziet er uit als de Jack pheno, die ruikt in mijn beleving heel anders dan de andere planten. De andere ruiken meer richting blonde hasj, terwijl deze meer grapefruit/snoepjes in zich lijkt te hebben. Ook veel plakkeriger. Merk jij dat verschil ook? Ach, wie hou ik voor de gek. Ik weet zeker dat je niet aan je planten zit met je vingers, want er is nog geen haartje verkleurd
            Van de andere pheno's weet ik dat ze iets CBD rijker zijn, deze zal waarschijnlijk relatief meer THC bevatten. Hoe die roze kleur erin komt is voor mij een raadsel. Ik ga nog eens even de genetica napluizen...
            Gedaan. Het zou mogelijk uit de blueberry autoflower kunnen komen, maar die was nooit roze of paars. Het is misschien toch spontaan zo gekomen. Leuk!

          Heel mooi spul
          2015 - Santa Maria binnen en buiten eerste keer
          2016 - Greyvol's buitenkweek
          2017 - Santa Maria van Space Cees

          Comment


            DSCF9785.JPG
            Overgebleven WR3

            DSCF9784.JPG
            Zoals voorspeld; rottende wijvenknopen.


            DSCF9782.JPG
            Overal kleine topjes.

            DSCF9786.JPG
            Nog een keer WR3

            DSCF9783.JPG
            P#2 groen

            DSCF9787.JPG
            P#2 Paars

            DSCF9789.JPG
            Restantje P#2 Auto, de paarse zijn reeds geknipt.

            DSCF9788.JPG
            De andere overgebleven WR3

            En toen waren de batterijen leeg.

            Vandaag de eerste bevruchtingsronde van fem-stuifmeel op de P#2's en de Durban Poison.
            Meteen ook een vraag aan mijn waarde lezers; ik zoek wat testers voor die zaadjes. Er zit een herma-kans in, want het is fem. Maar daarom zijn ze gratis. Er hoeft geen verslag van te komen, enkel wat plaatjes zo nu en dan. Dat kan voortaan via PM. Het mag wel natuurlijk, een kweekverslag.
            Omdat ik zelf niet binnen kweek, wil ik weten hoe ze het doen voordat ik er een heel seizoen naar ga zitten kijken. Lekker makkelijk natuurlijk, om een ander het risico te laten nemen op herma's. Maar 't is graag of niet. Geen garanties, geen verplichtingen op wat foto's na. Het is de eerste keer dat ik femzaad maak, en daar ben ik heel eerlijk over; het kan allemaal anders lopen dan verwacht. Ik zoek binnenkwekers, geen buitenkwekers, want dat duurt nog een jaar.

            Wat heb ik te bieden over een maandje of twee?
            P#2 groen -> Genetica uit OG Kush, Black Domina, QnQ/Eskobar's Bubblegum en White Rihanna, volledig regulier. Nu gekruisd met zichzelf, dus FEM. Indica dominante hybride, dus een beetje van beide: 70% indica, 30% sativa. Heftige black domina smaak.
            P#2 Paars -> Genetica uit OG Kush, Black Domina, QnQ/Eskobar's Bubblegum en White Rihanna, volledig regulier. Geselecteerd op paarse kleur, nu gekruisd met P#2 groen, dus roze topjes en FEM. Indica dominant, maar ook echt zwaar indica: kleine topjes die super compact zijn. Beetje fruitig cassis smaakje met flinke stevige ondertoon.
            Durban Poison -> Genetica onbekend. Gekruisd met P#2 tot FEM zaad. Hybride van sativa en indica op ongeveer 50/50 niveau. Hoe de smaak wordt blijft een mysterie.

            Hoe kun je meedoen? Drop effe een berichtje hier, en ik kies wat mensen uit die ik zaden stuur. Je mag je voorkeur aangeven, maar de kans bestaat dat er niet eens zaad gevormd wordt. Dus het is roeien met de riemen die we hebben, of anders blijven dobberen.
            Als je niet mee wilt doen, of je vind het een slecht idee, dan hoef je dat niet te zeggen. Dat weten we allemaal namelijk, het staat hier geschreven. Vind je het echter leuk om met mij mee te experimenteren en heb je een plekje vrij? Vind je het leuk om eerlijk te zijn over een plantje? Dan ben je vrij om te reageren. Realistisch gezien loop je 80% kans op een leuke plant en 20% kans op een verspilde moeite.
            Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
            Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

            Comment


              Laat je de rottende delen nog steeds staan?
              Mooie toppen aan de AF-jes. Die eerste foto van de WR3 oogt heerlijk oogstrijp.
              En de P#2's zijn er fijn op tijd bij. (st)Oerwoud.

              Misschien kan je die ouwe wijven knoop nog in een mycelium kweek leggen en daarna de oven in bonjouren


              Konijnenvlees is gezond & ik kan hard meppen.

              Comment


                Die rottende delen zijn door de plant afgestoten, en daarna pas gaan rotten. Dus de plant heeft zichzelf afgesloten voordat de rot erin kwam. Dat laat ik zitten als ik er niet bij kan. Anders knip ik het weg.
                Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                Comment


                  DSCF9794.JPG

                  DSCF9798.JPG
                  Durban poison

                  DSCF9791.JPG
                  P#2 groen, 3e week bloei. Gaat hard!

                  DSCF9793.JPG
                  P#2 paars. 2e week bloei.

                  DSCF9790.JPG
                  derben peisoen

                  DSCF9792.JPG
                  WR3

                  DSCF9803.JPG
                  lekker veel rot. Alhoewel, het valt best mee.

                  DSCF9797.JPG
                  Hier ook al spoortjes rot.

                  DSCF9804.JPG
                  Deze zit er al een paar dagen. Niet gek ook; hij heeft geen vleugels.

                  DSCF9806.JPG
                  Waarom is die P#2 zo goed? Nou, kijk eens wat een knuppel dit is!


                  DSCF9807.JPG
                  DSCF9820.JPGDSCF9824.JPG



                  Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                  Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                  Comment


                    Gekarteld als een spanzaag dat blad van de P#2 groen. I like.
                    Die WR3 is flink ver-paarst. Me also like.

                    Het oogstzeizoen buiten begint en eindigt met budrot. Dan weet je tenminste dat je iets goed gedaan hebt.
                    Bij een eervolle Hollandsche buitenkweek hoort rot.
                    Repeat! Repeat. Ik vertel jou niks nieuws.

                    Die stinkwants/groene schildwants! Als je ze vastpakt met je blote hand muffen je handen de rest v.d. dag.
                    Diezelfde troep laten ze op de plant achter. Bij bramen geeft dat een ontzettend ranzige smaak.
                    Ik verwijder ze met een stukkie tape en voeier ze aan de poksies. Van de week een fotosessie gehouden.
                    Het wemelt van de insecten.

                    Mooie plaatjes LR2. Al die geslachts-/vrucht-foto's van begin tot eind. BLOEM!BLOEI!BLOEM!Stamperrrrr.
                    Konijnenvlees is gezond & ik kan hard meppen.

                    Comment


                      Heel mooi!
                      fijn kijken hier, keep up the goed work!
                      2015 - Santa Maria binnen en buiten eerste keer
                      2016 - Greyvol's buitenkweek
                      2017 - Santa Maria van Space Cees

                      Comment


                        DSCF9835.JPG
                        Rot in de P#2 paars. Erg veel dit jaar.

                        DSCF9833.JPG
                        Kattenpoep

                        DSCF9831.JPG
                        Durban poison

                        DSCF9832.JPG
                        Kattenpoep

                        DSCF9830.JPG
                        P#2 groen zwelt mooi aan. Ook veel rot dit jaar.

                        DSCF9834.JPG
                        P#2 paars

                        DSCF9836.JPG
                        P#2 groen

                        DSCF9839.JPG
                        Gimme shelter van the rolling stones klinkt op de achtergrond. Afgewaaid takje.

                        DSCF9837.JPG
                        Durban poison

                        DSCF9840.JPG
                        P#2 Paars, wederom erg compacte buds. Dit is wat indica inhoudt. Groter dan een 2 euro muntstuk worden de toppen niet. DSCF9841.JPG
                        Spot de rot! Het waait een beetje, dus niet zo scherpe foto. Wel een leuk golvende toppenzee.

                        Vandaag ga ik wat knippen, te vroeg, maar rotte plekken ga ik niet laten woekeren nu ik alleen in de weekenden tijd heb om te scharen. Scissor me timbers!

                        Bevruchte toppen lijken aan te slaan, alleen ook daar komt de rot in. Die ga ik behandelen met antibioticum denk ik, zodat ze toch wat langer kunnen ontwikkelen voordat de rot de boel stopzet.
                        Als jullie allemaal een kaarsje willen branden voor nog 2 weken warm weer, dan doe ik dat ook.
                        Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                        Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                        Comment


                          Kattenpoep, flinke ook
                          2015 - Santa Maria binnen en buiten eerste keer
                          2016 - Greyvol's buitenkweek
                          2017 - Santa Maria van Space Cees

                          Comment


                            Ja, dat is precies waarom ik katten niet meer zo leuk vind Greyvol.
                            Ik heb niet eens katten, maar ik zit wel met de poep, de geur en overlast. Als de eigenaar zich bekend zou maken, dan kon ik het terugsturen.. Maar helaas.

                            Ik blijf het maar uitstellen, maar nu ga ik echt aan de knip. Het is alweer bijna donker jongens!
                            Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                            Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                            Comment

                            Bezig...
                            X