Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

LR2's Outdoor 2017: Boots in the ground / Turf War

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #46
    mag ik anders de lepelplant (wel veel water nodig en niet handig als je huisdieren hebt ivm licht giftig, maar dankzij de bloem/bloei mooier) of anders een varensoort aanraden, Ongeldighttps://www.youtube.com/watch?v=NEf-5MoB2rA
    Last edited by BackYardPlant; 11 April 2017, 18:49.

    Comment


    • Ongeldig
      Ongeldig commented
      Editing a comment
      Dank voor de toevoeging aan mijn lijstje. Plant nummer 16 op de lijst. Ik ga denk ik voor de vrouwentong en een aloe. Naast wat ik al heb staan in huis.

    #47
    Over het enten hebben we het al ooit gehad. Dat zou in een van je topics moeten staan.
    Ik loofde aldaar een buisje zaden uit voor de eerste die er in slaagt. Omdat het mij - en iedereen hier op het forum - nooit gelukt is. Die deal staat nog steeds.

    Misschien dat ik er dit jaar een takje voor op offer, maar dat zou voor de lol zijn. Ik heb liever m'n planten apart, dan heb ik niet een struik aan labels aan een plantje om de boel uit elkaar te houden.
    Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
    Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

    Comment


    • BackYardPlant
      BackYardPlant commented
      Editing a comment
      Was dat toch wel met jou?

      ik was even in de war dan, excuses


      Ahja daar kan ik ook wel wat van inzien

      ik ga 't gewoon proberen ;D

    #48
    Als jij je toekomstige enten nou op een handige hoogte voor jezelf plaatst. Dan kan je toekomstige kind daar niet bij totdat het ook jou lengte heeft.
    Of moet enten altijd op scheenbeenhoogte? Dan kan je een soort automatische kicker ontwikkelen die die kinderscheentjes met een rake tik afschrikt.

    Mannen hebben het voordeel dat hun ballen wat langer houdbaar zijn als de eierstokken van vrouwen. Jij kan het makkelijk uitstellen. Jij hebt ook geen rammelende voortplantingsorganen. Kinderen zijn duur en vernietigen de wereld. Als je er toch perce eentje van jezelf wilt dan is mijn advies voor de opvoeding; maak er een hippie van. Dan wordt de wereld ergens misschien nog wat beter.

    Ik heb blijkbaar al twee van die zuurstofmakers in huis.
    Een philodendron oscycardium
    en een warneckii
    IMG_20170412_155256316.jpgIMG_20170412_155322169.jpgIMG_20170412_155315422.jpg

    Even wat anders. Dat onkostenplaatjes om jezelf weer voor een jaar van wiet te voorzien kan in mijn optiek uitgebreider.
    Zelf voeg ik de volgende kostenposten toe; Vloei a 50 euro en tip a 20 euro op jaarbasis. Plus de tabak. Of wat je er ook bijgooit.
    En als je gebruik maakt van een vaper of (water)pijp zitten daar ook nog de aanschaf en onderhoudskosten aan vast.
    Om het ff precies te houden he.
    En dan de longterm lung-decay nog niet meegeteld. Met mogelijke zorg kosten op de lange termijn.
    Dat laatste is natuurlijk sarcastisch bedoeld. Het zou knap zijn als je dat tot op de cent exact kon voorspellen.

    Wat was de eerste ent die jij ooit gezet hebt, en waarop?
    Konijnenvlees is gezond & ik kan hard meppen.

    Comment


      #49
      Het is een vetplant, ik weet niet precies welke. Maar die horen er zo uit te zien; elke bladset verdroogt, nadat er een nieuwe gevormd is.

      Ik verbruik circa 35 vloeitjes per maand, dus dat is 1,5x12= 18
      Tipjes idem, die kosten 30 cent per pakje: 0,3x12= 4
      Aanstekers: 1 per maand, ongeveer 25 euro per jaar.

      Lung-decay is een pittige; een gemiddelde behandeling tegen kanker ligt om- en nabij de 50.000 euro gok ik. De zorgkosten die ik bespaar aan stress-gerelateerde aandoeningen, slecht slapen, enzovoorts, op een levensduur, cijfer ik daar tegen weg. Gezelligheid, en het besparen van tenminste 25 euro aan pilsner op een avondje stappen, tellen ook wel op. Het gaat mij om het gezellig samenzijn, met een jointje kan dat thuis, het mag
      Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
      Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

      Comment


        #50
        Een vetplant. Thanks, zoiets dacht ik al. Daarom wel gestopt met water geven n tijdje terug. Zal eens wat meer opzoeken over 'vetplanten'. T zou zonde zijn als t levend erfstuk een dood erfstuk wordt.

        Mooi verhaal. Tegen je sociale planning kan ik niet zoveel inbrengen. Dat anti-rookbeleid geldt inderdaad ook voor wiet, raar. Coffeeshops waar je wel mag blowen maar niet mag roken, dat soort onzin.
        En een anti-cokebeleid, dat hanteren kroegen niet want dat is niet wettelijk opgelegd. Geen handhaving. Anti-cokebeleid, mooi woord.

        Tabak tel ik om dezelfde reden als jij niet mee, al vind ik sjekkies goor.
        Als daar nog op bespaard moet worden kan dat met thee. Munt of eucalyptus bv. In n sigarenblad van eigen grond. Schadelijk desalniettemin.

        Ik was benieuwd of Els nog terug is gekomen. Dus ik ging op zoek naar je kweekverslag van vorig jaar. Kan die niet vinden, niet in de geschiedenis 2016, niet via de zoekfunctie, niet via Goole. Ligt dat aan mij? En is Els nog wedergekeerd?

        Konijnenvlees is gezond & ik kan hard meppen.

        Comment


          #51
          Je hebt gelijk, de verslagen zijn verdwenen! Google cache heeft ze nog, maar jointjedraaien.nl niet meer. Zonde van alle moeite.
          Ik stuur JD even een bericht. Met Els was het hommeles, maar ik weet ook niet meer zeker of ze er dit jaar weer bij is.
          Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
          Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

          Comment


            #52
            Via Google Cache alleen geen plaatjes. En ik kan ook niet verder als pagina 1 geloof ik.
            Zeker zonde van de moeite. Het doel van het maken van een kweekverslag is dat mensen en jijzelf het terug kunnen lezen.
            Mijn topic van vorig jaar is voorlopig ook nog steeds kwijt. Gelukkig zijn de admins vriendelijk maar das slechts een pleister op de wond.
            Succes ermee.

            Misschien ontmoet ik Els nog eens hiero.
            Konijnenvlees is gezond & ik kan hard meppen.

            Comment


              #53
              JD zit er hard aan te werken liet hij weten. Dus dat komt vanzelf goed.

              Ik zal Els toch even aanschrijven, misschien heeft ze er wel zin in dit jaar. Anders moet ik d'r dochter even vragen of ze tussen de xhamster live sessies nog wat tijd heeft. Ach trouwens, dat mag ze ook gewoon hier komen doen. Zolang ik niet in beeld kom. Sterke, onafhankelijke vrouwen die hun eigen centen verdienen, dat kan ik enkel steunen. Els teert op het vermogen van haar man, dat vind hij prima, maar soms loopt ze gewoon zo te zeiken over die twee wasjes die ze per week draait, en de drie maaltijden die ze per week kookt.
              Die man heeft me wel nog geprobeerd op te bellen, maar dat was buiten het seizoen. Misschien had hij effe rust nodig. Snap ik wel, ze kan soms een aardig kreng zijn.
              Eigenlijk wil ik haar niet eens terug!
              Weet je, dit jaar komt er een andere dame voor in de plaats. Typmiepen genoeg. Ik bedoel; de hele culturele sector zit zonder werk, er zijn vast wel wat pedagogisch therapeutjes of van die social study diplomahouders die zonder werk zitten. Die kunnen hier mooi stage lopen en ervaring op doen, onbetaald natuurlijk, want zo gaat het tegenwoordig. Zolang ze een stagecontract hebben, hoef je het geen slavenarbeid te noemen, maar dat is het wel.
              Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
              Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

              Comment


                #54
                Ik ken Els niet. Dus wat jij schrijft kan en zal allemaal heus wel waar zijn. De meeste mannen zijn tevree als er af een toe een maaltijd is, en een schoon overhemd om aan te trekken. Dan nemen ze de rest al gauw voor lief. Welke vrouw is er nou geen kreng op zijn tijd? Ik ben er nog trots op ook als mn sloffen weer eens te klein zijn. Karakter man. En natuurlijk altijd terecht. Durf eens te zeggen dat wij vrouwen ongelijk hebben. Daar maak je het niet beter mee.
                De dochter van Els ken ik ook niet. Al zijn hamsters wel leuk, schattig net als muizen. Mijn kat vind ze vooral erg lekker.

                Het is nogal een vaag verhaal hierboven voor iemand die Els niet kent. Het klinkt bijna alsof je haar zelf hebt gemaakt, verzonnen misschien. Maar Els was dus je stagair(e)? En jij wilt graag vrouwelijke stagiares? En wat is hun baan dan precies? Iets met iets registreren ofzo? Lekker duidelijk.
                Social studies. sph mwd en nogiets op een hoop gegooid, daar heb ik behoorlijk in gefaald. Vond dat jaar zwaar en lang. Ook verdomd weinig opgestoken. Behalve hoe je het beste eindeloos kunt overleggen. Je moet natuurlijk wel in groepen kunnen functioneren.
                Maar ik heb geen tijd voor een stage, en daarbij werk ik alleen voor anderen als ik er betaald voor krijg. Je bent mn bejaarde buurvrouw niet, die kan nog wat gedaan krijgen bij me.


                Tot je volgende update!
                Konijnenvlees is gezond & ik kan hard meppen.

                Comment


                  #55
                  HAHAHAHAHAHAHA
                  Er komt vorst aan! Heerlijk!
                  Zouden ze het halen? Of toch niet?
                  Ik neem geen maatregelen.. Ik wist het risico, ik nam het risico.

                  Op een aantal topics reageerde ik gepast dat te vroeg beginnen geen goed idee is. Bijdehand was ik toen, ze wisten zelf goed wat ze deden.
                  Maar straks verwacht ik toch wat topics met 'haalt mijn plant het nog?!'. Ik zit ontzettend te twijfelen om dan te gaan zitten klieren.
                  Ben ik zo'n SOB? Ja. Toch wel.

                  Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                  Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                  Comment


                    #56
                    DSCF9378.JPGDSCF9381.JPGDSCF9379.JPGDSCF9382.JPGDSCF9380.JPGDSCF9383.JPGDSCF9386.JPG
                    please enter a message with at least 5 characters
                    Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                    Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                    Comment


                      #57
                      12345 DSCF9420.JPGDSCF9409.JPGDSCF9413.JPGDSCF9411.JPGDSCF9416.JPG
                      wallpapers, enniedan?
                      Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                      Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                      Comment


                        #58
                        Prachtig
                        sigpic it is just a flower

                        Comment


                          #59
                          ziet er geweldig mooi uit!

                          vooral die ene cannabisplant met nu al donkere bladeren, geweldig!

                          zit dat leuke beestje nou aan de bloesem van een blauwe bes?

                          lekker hoor

                          Comment


                            #60
                            Mooi. Nieuwe camera ?
                            Ik zie dat je al het gedierte en ongedierte ook onderhoudt
                            ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                            Comment

                            Bezig...
                            X