Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

AK47 autoflowers naast de frituurpan

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #61
    Smoke a big spliff man!!

    Is misschien niet veel, maar lijkt me wel een hele lekkere!

    Comment


      #62
      Hallo Kroket!



      Enne?
      Gezaaid of niet gezaaid?
      Binnen of buiten?

      Fricandel of frietei?

      Grote Groeten!!
      "Alles gaat goed, en anders doe ik wel alsof" - Takketoelli
      "Wat er ook gebeurt, altijd blijven lachen" - Bassie
      "Ajeto" - Buurman en Buurman

      Comment


      • kroket
        kroket commented
        Editing a comment
        Oh verdorie, goed dat je het zegt!
        Zaadje (gistermiddag) inderdaad ter kiemen gelegd maar nog helemaal niet gekeken vandaag
        Gaat gelijk een kijkje doen

      • kroket
        kroket commented
        Editing a comment

      #63
      5 dagen geleden alweer, hoog tijd om jullie weer eens mee te laten kijken met de avonturen van kroket en zijn dames. Het beloofd een grote update dus zet de popcorn maar vast klaar en rol een lekkere joint

      Nadat ik een Kryptonite zaadje ter ontkiemen heb gelegd bedacht ik mij ineens dat ik Sneeuwwitje enige tijd geleden onder de zwarte wol had gestopt. Blijkbaar is ze snel weer in slaap gevallen want ze heeft het kopje nooit boven de wol uitgestoken. Dan zelf maar eens mijn kop onder de wol stoppen om te zien wat er daar allemaal gebeurd. Dat is niet veel, heb haar dus ook maar gedumpt want ik verwacht wel wat interactie in de relatie.
      IMG_1448.JPG

      Kryptonite is inmiddels al wel ontkiemd, op 21-7 om precies te zijn, maar nog niet boven de aarde. Nou ben ik eigenwijs en wil ik haar laten voorgroeien in een klein potje. Vraag me niet waarom, want het enige antwoord dat ik heb is dat het gewoon beter voelt. Toch wil ik zo veel mogelijk rekening houden dat ze een overpot-gevoelige-autoflower is. Reden genoeg om weer eens creatief te doen, wat is het toch een fijn excuus om planten te hebben!
      Van een fles en kwark-deksel heb ik een demontabel voorgroei potje gemaakt. Eigenlijk is het gewoon een bandje die ik kan loshalen en op een losse bodem staat. Als ik de worteltjes er onder uit zie komen, is dat voor mij het signaal dat ze grotere schoenen nodig heeft. Om haar uitstekende teentjes wel te beschermen tegen het licht, ligt er een dekseltje over waar ik makkelijk onder kan kijken
      IMG_1547.JPG
      IMG_1593.JPG

      Over het volgende heb ik even getwijfeld om het te delen, maar ik laat jullie gewoon in full disclosure meegenieten. Zo nu en dan kan ik zo in een idee opgaan dat ik er achteraf wel om moet lachen. Misschien verklaar je me voor gek, misschien vind je me briljant, het maakt niet uit, ik vond het leuk om te doen

      Het Terra Kroketa avontuur
      Op een avond zat Kroket met een AK47 in zijn hand op de bank toen er plotseling een programma over de Amazone op tv verscheen. Kroket keek gefascineerd naar het beeldscherm en luisterde aandachtig naar de geluiden en woorden uit zijn speakers. "Dit is interessant" dacht hij, hij zette zijn lippen op zijn AK47 en liet de zoete kruidendampen over zijn tong glijden. Terwijl de rook Kroket zijn longen verwarmden en zijn neuronen geprikkeld werden, ging hij steeds verder op in het programma.
      En toen gebeurde het, twee magische woorden betraden het oorkanaal van Kroket. Terwijl de geluidsgolven tegen zijn trommelvliezen sloegen weerklonk de echo in zijn schedel; "Terra Preta.. Terra Preta.. Terra Preta..". De wereld verdween om hem heen en Kroket kon aan niks anders meer denken.

      Hoe hard de moderne wetenschappers het ook proberen, Terra Preta geeft haar magische geheim nog steeds niet prijs. Gestimuleerd door het mysterie begon Kroket te filosoferen over de alchemie van dit zwarte goud. "Koolstof, visgraten, beenderen, uitwerpselen, potscherven, maar hoe maak je daar goud van.." een post van LR2 over perliet en kleikorrels:
      "Potgrond, met name in grote potten, klinkt in. Dan wordt het o-zo luchtige perliet dus ingepakt in kleffe modder. Dan trekt het vol met vocht, wat niet weg kan vanwege de inkapseling. Zodra de grond dan indroogt, droogt het perliet juist als laatste op."
      Kroket is er van overtuigd dat hetzelfde moet gelden voor potscherven, maar toch kon hij het niet loslaten, "het zal toch een functie hebben?" IMG_1587.JPG
      IMG_1565.JPGIMG_1538.JPG
      IMG_1541.JPG
      IMG_1550.JPG
      IMG_1555.JPG

      Gisteravond was het lang verwachte moment van Kroket aangebroken, mixen, mengen en roeren maar. Trots gooide Kroket zijn nieuw verkregen aarde in de pot waar later Kryptonite in komt te staan. Hij was wel nieuwsgierig hoe de aarde zou reageren op een plens water dus gooide vol goede moed een halve liter water in de pot. Kroket moest even slikken want door de koolstof houdt de aarde wel erg veel water vast, veel te veel dacht hij.
      Maar zo makkelijk laat kroket zich niet uit het veld slaan! Waar een probleem is, is een oplossing te vinden dus hij ging weer aan het denken. Voor komend jaar is Kroket van plan om kokos door zijn potgrond te mengen. Aangezien Nederland toch vrij nat kan zijn hoopt hij dat zijn potten op die manier sneller opdrogen. "Maar waarom wachten tot volgend jaar als het nu ook een oplossing kan zijn?"IMG_1589.JPG
      IMG_1590.JPG

      Een paar minuten mixen, mengen en roeren later deed hij tevreden een stapje achteruit om zijn aarde te bekijken. "Dat ziet er goed""Je bent echt compleet gestoord bezig" dacht hij met een grijns op zijn gezicht. Tegelijkertijd bekroop hem toch een beetje angstig gevoel. "Wat als deze aarde nou vergif is voor planten?" vroeg hij zich af. Het zou zonde zijn als deze Kryptonite weer vroegtijdig tot haar einde komt, dat willen we niet.
      Zo besloot Kroket om een vacature te plaatsen, "Gezocht; Bodem-expert / Bodem-tester" luidde de titel. Al snel melde zich een Afrikaan die wel bereid is om de Terra Kroketa eens grondig uit te testen. Daar hoefde Kroket niet lang over na te denken, hij was direct aangenomen. Toen de Afrikaan zich naar de werkvloer verplaatste zag Kroket echter een verstekeling zitten, en dat hadden ze niet besproken in het contract.
      IMG_1580.JPGIMG_1592.JPG
      Maar als de popcorn nog niet op is en de joint nog in de hens staat, wees gerust, de update gaat nog verder

      Ak47 #1 gaat nog steeds erg goed. Ze laat haar sugar daddy zien dat ze het naar haar zin heeft door haar eerste sugarleaves te vormen en vanaf vandaag zeg ik toch wel dat ze officieel in de bloei staat
      Ik moet me echt enorm inhouden om haar bladeren niet te snoeien, maar het lukt nog steeds. Het plan is wel om haar over een week te dieven, of is dat ook slecht voor autoflowers?
      IMG_1571.JPG
      IMG_1575.JPG
      Deze foto's zijn nog van gisteren, toen waren haar topjes bijna even groot als mijn vingertopjes. Heb ze er vandaag nog niet naast gehouden maar het kan haast niet anders met dit lekkere weer.

      AK47 #2 gaat gestaag vooruit, ze loopt iets achter op zusje #1 maar ze mist ook duidelijk iets in haar genen, of een chromosoom of iets dergelijks. Tijdens het typen doet me dat besluiten dat ik haar voortaan maar AK46 ga noemen Verder doet ze het op zich niet verkeerd en mag ze rustig haar gang gaan. Het lijkt er wel op dat ze bijna door haar voeding heen is, dus ze heeft haar eerste slokje voeding gehad.
      IMG_1567.JPG

      Bij de Super OG Kush is de Low Stress Training begonnen. Omdat tussen de eerste nodes erg veel strek zit laat ik haar een keer binnen de pot van links naar rechts groeien voordat ze over de rand mag zoals haar zusjes AK46 en AK47. Heb haar stammetje ook verdraait zodat er geen zijtakjes onderop komen te liggen. Daarvoor heb ik wel een stevige bondage moeten toepassen, zo sterk dat het haast spannend was of ik haar niet zou stikken. Gelukkig blijkt ze een sterke luchtpijp te hebben en geeft ze geen krimp. De foto is genomen vlak na de sado masochistische sessie maar dus ze schaamt zich nog een beetje. Maar inmiddels steekt ze haar topje weer trots omhoog naar vadertje zon. Morgen zal ik de ketting weer iets losser maken, dan is haar verdraaide stammetje wel gefixeerd en heeft haar stam weer de ruimte om dikker te worden.
      Verbazingwekkend genoeg begint ze al enorm te geuren terwijl ik nog geen enkele bloeihaar zie, ze geurt zelfs velen malen sterker als haar pril bloeiende zusje AK47 die ook nog eens veel groter is. Durf nog niet helemaal te zeggen of ik er blij mee ben, maar dat is met gedachte aan m'n buren (die vanochtend overigens om 7 uur met een bakkie koffie en joint voor de deur stonden toen ik de hond ging uitlaten ). Maar als ze nu al zo sterk ruikt beloofd het nog wat!
      IMG_1566.JPGIMG_1570.JPG
      IMG_1582.JPG

      En het zal jullie misschien verbazen. Maar ook Super OG Kush en Blue Pyramid hebben een voorzichtige slok voeding gekregen. Hun bladeren zijn nog steeds erg lichtgroen, mijn vermoeden is dat het compost door de aarde nog niet gereed is. Daarom voed ik ze nu maar eventjes met een halve dosering en dan maar eens kijken hoe de dames reageren. Met een paar weken zal de compost wel gereed zijn dus ik moet even goed op de bladeren letten wanneer ik weer kan stoppen met bijvoeden. Hier had Sneeuwwitje wat van kunnen leren, want van deze plant-kroket-dynamiek hou ik wel, zo kan ik mooi van ze leren. Hier een foto om het kleurverschil duidelijk te maken met AK46 bijvoorbeeld.
      IMG_E1537.JPG
      Goed, nou ga ik maar eens een hapje eten koken want deze kroket is niet meer helemaal goed gevuld
      - Kweekverslag: Circulair kweken, let's GrOw greener
      - Bouwverslag: Kweekkast met klein budget

      Comment


        #64
        Haha, wat een creativiteit

        Comment


        • kroket
          kroket commented
          Editing a comment
          Haha, ja de AK47 lijkt hier toe aan te zetten

        #65
        Kroket!!



        Leuk man, dat bedoelde ik in mijn allereerste kennismaking post; jou manier en aanpak van kweken bevalt mij wel!


        Die Afrikanen schijnen ook niet fijn te zijn voor sommige insecten, oma had ze langs het hele huis staan tegen de mieren. Als ie zijn werk goed doet hoef je hem toch niet direct 'terug te sturen'?

        Sneeuwwitje toch...hoe ging dat sprookje ook alweer, moest zij niet wakker gemaakt worden?? Ken je klassiekers!! Dit sprookje is alweer uit, toch zonde, had een mooi verhaaltje kunnen worden!

        Het zou mij niks verbazen als wij hetzelfde programma zaten te kijken over die grond. Bewapend met een Candy Kush begonnen mijn gedachten ook behoorlijk af te dwalen ja.... hoe kan dat toch gedaan zijn???
        Maar ja, jungle he, daar is het ook wel erg gemakkelijk om door de bomen het bos niet meer te zien


        Wow, die bondage.. nu weet ze in ieder geval wel waar ze aan toe is, en weet jij direct wat voor vlees je in de pot hebt. Een wonder bijna dat die Kush dat gehaal heeft! Sommige soortjes kunnen daar nu eenmaal beter tegen, zijn net vrouwen he

        .... ....


        Jij bent vrijgezel? Houden zo, dan blijft er genoeg tijd voor jou over om door te gaan met deze leuke experimenten!


        GROTE GROETEN
        "Alles gaat goed, en anders doe ik wel alsof" - Takketoelli
        "Wat er ook gebeurt, altijd blijven lachen" - Bassie
        "Ajeto" - Buurman en Buurman

        Comment


        • QnQ
          QnQ commented
          Editing a comment
          Voor een octrooi moet het wel nieuw zijn eh
          Houtskool door de grond, yeah yeah....doen we al jaren : https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...n-met-koolstof

        • Takketoelli
          Takketoelli commented
          Editing a comment
          Maar dat is geen Terra Kroketa!

          Hahaha, die paraplubak in je linkje!!

        • QnQ
          QnQ commented
          Editing a comment
          Ghehe, jaman, ik bedoelde het meer als koolstof door de grond is geen probleem.
          Het wordt al eeuwen gedaan, ook door wietkwekers
          De kunst is precies alle voedingsstoffen op het juiste moment beschikbaar hebben als je zelf gaat mixen.

        #66
        Hoera de eerste oogst is een feit!

        leuk verslag

        Comment


          #67
          Hey Kroket, je hebt niet toevallig die houtskool die je gemaakt hebt getest voor je het in de grond gemengd hebt? Of wat opzij gehouden om dat alsnog te testen? Ik ben bang dat je op de manier waarop je het gemaakt heb niet alle organische verbindingen uit het hout hebt kunnen "bakken" omdat de temperatuur waarschijnlijk niet hoog genoeg is geweest.

          Werden je handen er erg vies van of kon je het zwart er makkelijk afvegen?
          Het spul in een glas water steken en kijken wat er met het water gebeurd zegt ook een hoop. Wordt dat bruin dan was de boel maar deels verkoold, blijft het allemaal mooi helder dan is de kans groter dat je alles eruit gebakken hebt.
          Heb je het misschien geproefd? Als het goed is zou het helemaal nergens naar moeten smaken.

          https://www.youtube.com/watch?v=jxBUqk2M3Y8
          De methode in het filmpje is behoorlijk low tech en maakt goede houtskool voor in de tuin, ipv een houtkachel kan je dat natuurlijk ook buiten in een vuurkorf doen.
          Als de kool afgekoeld is moet het wel goed nat gemaakt worden want het komt hydrofoob uit die container.

          Voor grotere hoeveelheden is dit een betere manier:
          https://www.youtube.com/watch?v=lZlJSo8RNAY

          Top trouwens dat je hiermee aan de gang bent gegaan, het maken biochar is wellicht een van de weinige dingen wat het overschot van CO2 in de lucht kan terugdringen.
          http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...345#post247345

          Comment


            #68
            Allemaal prachtig en wat een verslag. Petje af! Ik wil de magische sfeer hier zeker niet verpesten, dus vat het niet vijandig op want zo is het zeker niet bedoeld, maar...

            Wat is er mis met gewoon 40 gram bloedmeel, 30 gram beendermeel en 20 gram vinassekali toevoegen aan 20 liter potgrond?

            ​​Dan groeien je planten als een malle.

            Mocht je echt organisch willen gaan: een emmer met deksel zonder bodem de grond in, vullen met divers GFT afval en wellicht wat extra biologische voeding toegevoegd, dat goed nat houden. Dan maken de wormen er turbocompost van. Schepje in je potgrond en knallen maar.

            Of is het gewoon het experimenteren wat je aantrekt?

            Geniet van je lekkere oogst!

            Comment


              #69
              Leuk hoe er op gereageerd wordt

              Cleargreen, nee heb het houtskool niet getest, niet geproefd of bewaard. Is ook totaal niet in me opgekomen en zou geen idee hebben gehad hoe het te testen.
              Nu dus wel dankzij jou, door het in een glas water te leggen Alleen zal dat nou dus geen zin meer hebben. Voor een eventuele volgende keer onthou ik het zeker.

              Vanwege een klein balkon en de veiligheid heb ik voor deze manier van pyrolyse gekozen. Toen ik van start ging had ik gedacht dat het nooit zou werken. Toch heb ik er nog wel redelijk vertrouwen in dat het goed is gekomen, om een paar redenen:

              De temperatuur, m'n infrarood thermometer die tot 550 gaat kon de kookplaat niet meer meten. In het pannetje zelf heb ik kort 250 graden gemeten, maar die warmte vervliegt direct als de deksel eraf gaat, lastig meten dus. De buitenkant van de pan lag tussen de 300-340 graden.

              De tijd, vraag me niet hoe lang precies, maar meer als 14 uur. Volgens mij niet vermeld, maar omdat de houtkorrels eerst in volume toenamen heb ik de helft er uitgehaald en het in 2x (van ongeveer 7 uur) gemaakt.
              Er kwam ook op geen enkele manier rook of gas vanaf. Toen ik het uit het pannetje haalde heeft het heel kort gerookt, maar daarna was het ook rookvrij.

              Heb het verder ook niet in de handen gehad. Wat me wel direct opviel tijdens het mengen van de potgrond was dat m'n handen juist schoner bleven in vergelijking met standaard potgrond. Er blijft wel wat koolstof in m'n vingerafdruk zitten, maar aangezien het nat is lijkt dat me normaal. Spoelt er verder ook zo vanaf onder de kraan.

              Deze input wordt net zo goed gewaardeerd Vluggejapie

              Kleine update:
              Ik was nog niet tevreden met de Terra Kroketa. Gisteren gooide ik een babyworm in de pot, en die had er duidelijk moeite mee om in de grond te komen. Vanochtend heb ik wat brekerzand, 2 handen houtvezels en een klein restant gewone potgrond door de Terra Kroketa gemengd. Ik neem me voor dat dit de laatste keer was dat ik de grond mix heb aangepast, ik vind het er in ieder geval goed uit zien 3 keer is scheepsrecht.
              C892A6E1-A731-4719-ADA0-837BEA11FE7D.jpeg

              Bedacht me later alleen dat ik het brekerzand niet heb gewassen, hopelijk is het dus verder wel "schoon". Voor een andere toepassing heb ik het wel gewassen, er kwam alleen troebel water (oftewel stof / fijn zand) vanaf, geen schuim of andere onzuiverheden. Dat stelt in ieder geval een beetje gerust, maar we gaan het spoedig zien!
              Last edited by kroket; 25 July 2019, 19:10.
              - Kweekverslag: Circulair kweken, let's GrOw greener
              - Bouwverslag: Kweekkast met klein budget

              Comment


                #70
                Lees dit verslag voor het eerst sorry Kroketje!
                had het niet opgeslagen maar, dat ik geen brief
                van je ontvangen heb wegens het overlijden van
                je plantje stelt mijn teleur!

                Misschien wil je alsnog 1500 rode rozen wil leggen
                op mijn kosten!!

                112 vragen naar Ipie!

                Ps. Leuk verslag trouwensssss

                Comment


                  #71
                  Op een balkon worden mijn suggesties inderdaad wat lastig.
                  https://www.youtube.com/watch?v=dM47gtKpGYY
                  Hier is iets wat wel kan en zelfs de beste DIY biochar maakt, vooral als je aan het einde de gloeiende kooltjes in water afblust waardoor het gedeeltelijk geactiveerd wordt, altijd de kooltjes in water gieten en niet water in je kacheltje want zelfs rvs gaat op die manier toch veel sneller kapot.
                  Een dubbelwandige pot zoals deze is met wat kleine aanpassing perfect hiervoor:
                  https://shopee.com.my/Ji-Cheng-Heat-...109.1397738425 (website slechts ter illustratie en zeker geen suggestie om het daar te kopen, winkels vol met goedkope Chinese rommel zouden zulke potten wel hebben)

                  Met deze methode haal je met gemak een temperatuur van 700 graden en omdat je alle rook verbrand is het een stuk schoner, moet wel nog steeds buiten want er wordt wel nog roet geproduceerd.

                  Toevoeging, met zo'n pot ben je met een 45 minuten klaar trouwens, precies genoeg tijd om er een maaltje op te koken ook
                  http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...345#post247345

                  Comment


                    #72
                    De kroket productieband draait momenteel even overuren. Maar gelukkig is het einde in zicht van al deze drukte, nog een klein maandje door de kroket heen bijten.

                    Als de rust weer een beetje is teruggekeerd zal ik m'n verslag weer voorzien van leuke updates. Heb inmiddels weer genoeg te vertellen
                    - Kweekverslag: Circulair kweken, let's GrOw greener
                    - Bouwverslag: Kweekkast met klein budget

                    Comment


                      #73
                      Gelukkig is de productieband in het weekend even tot stilstand gekomen en had ik weer wat tijd om met mijn dames door te brengen. Ze hebben zich keurig stil gehouden maar ik kon aan ze zien dat ze wel wat aandacht wouden. Natuurlijk verdeel ik de aandacht eerlijk en is er ook tijd voor een update op jointjedraaien.nl

                      Laten we van klein naar groot gaan en beginnen met de kleinste van het stel, Kryptonite.. Misschien is het wel mijn Kryptonite ook al ben ik maar een kroket en geen superman. Het tweede zaadje dat ik heb laten ontkiemen kwam op exact dezelfde wijze boven als IMG_1648.JPG

                      Helemaal gezond zag ze er niet uit, maar vele malen beter als haar voorgangers, ik blij Maar de vreugde was van korte duur, twee dagen later had ze haar lobblaadjes nog steeds niet opengevouwen en de lobblaadjes voelden haast zo hard als hout. Nadat ik een nachtje de luchtvochtigheid hoog heb gehouden met behulp van een glas opende ze wel haar lobblaadjes.
                      IMG_1658.JPG

                      Inmiddels zijn we 10 dagen verder (ze is ontkiemt op 30-7) en zou je verwachten dat ze aan haar groeispurt is begonnen. Helaas is ze een beetje traag van begrip en is het daar nog steeds op wachten. De volgende foto heb ik vandaag genomen, maar had net zo goed van een 2 dagen oud plantje kunnen zijn. Ik denk dat ik haar 's nachts maar even onder een simpel led lampje ga zetten in de hoop dat ze nog aan een inhaalslag gaat beginnen.
                      IMG_1892.JPGIMG_1897.JPG
                      IMG_1898.JPG

                      Net zoals Blue Pyramid groeit Super OG Kush rustig door.
                      IMG_1895.JPG"Maar waarom vind je het leuk?", IMG_1896.JPG
                      IMG_1865.JPG
                      IMG_1893.JPG
                      Ze staat momenteel in dit bakje om haar een klein beetje te beschermen van de harde wind vandaag.

                      Zowel Blue Pyramid als Super OG Kush begonnen met veel afstand tussen de nodes. Nu het zonnetje even een paar dagen heeft geschenen groeien ze gelijk mooi compact.. Te compact.. Voor een mooie Low Stress Training met voldoende ruimte tussen de toppen. Dus ik heb wat gedaan wat compleet tegen m'n gevoel ingaat. Ik heb ze uit de zon gehaald en onder m'n afdakje op het balkon gezet. Ze krijgen nu veel minder direct zonlicht wat er hopelijk voor zorgt dat ze toch weer een beetje meer gaan strekken.

                      We vervolgen de update met AK46. Schijnbaar heeft ze meegekregen dat ik haar maar slecht vond vorderen dus ze heeft haar beste beentje voor gezet. En dat is te zien, haar topjes groeien ineens heel snel en zijn vrij breed, vooral in vergelijking met AK47. Ze begon dan misschien als een lelijk eendje, inmiddels is ze ontbloeit tot een mooie zwaan en vind ik haar vorm juist geweldig. Het is een mooie 'open' plant met vrij weinig takken en blad geworden, en daar lijken de topjes van te profiteren.
                      IMG_1889.JPG
                      IMG_1891.JPG

                      Haar gezuster AK47 zit echter bomvol takken en blad, het zijn echt twee compleet verschillende planten geworden. Helaas zat ze iets te vol met blad wat al voor wat problemen zorgde, die alleen maar erger zouden worden naarmate de toppen opzwellen. Ik zag op enkele bladeren wat schimmel zitten dus er moest toch gesnoeid worden. Alhoewel ik zo min mogelijk heb verwijderd is er is aardig wat vanaf gegaan. Toch blijft het wel spannend want de toppen zitten vrij dicht op elkaar. We gaan het scherp in de gaten houden

                      AK47 voor de snoei:
                      IMG_1869.JPG

                      AK47 na de snoei:
                      IMG_1870.JPG
                      IMG_1888.JPG
                      - Kweekverslag: Circulair kweken, let's GrOw greener
                      - Bouwverslag: Kweekkast met klein budget

                      Comment


                        #74
                        Mooie update Kroket!

                        Dat de planten te dicht groeien dat had ik ook bij een van de planten, ik heb er niks aan gedaan en dat ging goed tot in de laatste week.

                        Dat strekken daar heb ik ook 'last' van, ik heb ze express wat in de serre gehad de laatste 10 dagen. Ik merkte goed dat ze daardoor wat minder vol bleven. Kan opzich wel voordeel zijn ja!

                        Goed bezig daar!
                        https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...20#post1540729

                        Comment


                        • kroket
                          kroket commented
                          Editing a comment
                          Thnx Die problemen zie ik ook nog wel komen bij mij. Er groeide al allemaal blad klem tussen de toppen. Hopelijk ben ik het nou dus voor geweest en leidt het niet tot toprot in een later stadium. We gaan het meemaken...

                          Grappig dat jij je planten ook express wat meer hebt laten steken. Ik plaats zo nog even een kleine update waar duidelijker te zien is hoeveel profijt AK46 ervan heeft dat ze wat minder vertakt en vol is

                        #75
                        Gaat weer lekkee hier man ziet goed uit zo zit inderdaad goed vol
                        Haze kweek #1,Haze kweek #2,Indica/sativa, weske's indoor garden

                        Comment


                        • kroket
                          kroket commented
                          Editing a comment
                          We doen rustig ons ding alleen Kryptonite stelt teleur. Maar ik ga er niet om zitten stressen, alles wat er vanaf komt is mooi meegenomen

                        • Weske
                          Weske commented
                          Editing a comment
                          Juist zo is het
                      Bezig...
                      X