Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

AK47 autoflowers naast de frituurpan

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #76
    Het viel me op dat in n m'n update van gisteren het grote verschil tussen AK46 en AK47 niet bepaald duidelijk is. Daarom heb ik mij even verplaatst tot het niveau van de planten en heb ik twee nieuwe foto's gemaakt vanaf de zijkant.

    AK46
    BAEE8312-F07C-486F-B7A8-783DD8B3349B.jpeg

    AK47
    B40169CD-E4A3-492D-831A-6E7B4E2AC571.jpeg

    En als we dan toch bezig zijn met een kleine update. Om Kryptonite en beetje te helpen heeft ze afgelopen nacht onder een lampje gestaan.
    531B5F4F-6989-481B-ADAD-C946721A2D27.jpeg

    Dat blijven we komende dagen maar even doen. Op de volgende foto is te zien hoe houtig haar lobblaadjes zijn.
    75E74130-2032-44FF-982C-FDBC904127D0.jpeg35EEC8C1-2ED4-457B-B822-125BE0672233.jpeg
    - Kweekverslag: Circulair kweken, let's GrOw greener
    - Bouwverslag: Kweekkast met klein budget

    Comment


      #77
      Mooie planten! Waar is die denneappel voor, insecten oid!

      Comment


      • kroket
        kroket commented
        Editing a comment
        Yes, lieveheersbeestjes verstoppen zich graag in dennenappels. En aangezien ze zo nuttig zijn tegen luizen heb ik er bij elke plant 1 neergelegd.

      #78
      Leuk, heb hetzelfde in mijn tuin. Mochten er geen lieveheersbeestjes komen, dan kun je online ook larven van lieveheersbeestjes.kopen en die daar uitzetten.

      Comment


      • kroket
        kroket commented
        Editing a comment
        Klopt, maar gelukkig heb ik momenteel geen last meer van luizen Bovendien vind ik het veel leuker om natuurlijke vijanden proberen te lokken. Zo heb ik ook een paar potten met afrikaantjes neergezet.

      #79
      Leuke update, ziet er goed uit !

      Een dag zonder wiet kent Flip niet.

      Comment


        #80
        Oh oooh... Ga ik tegen een lastig probleem aanlopen..? Is dit een beginnende meeldauw infectie?
        21992E1B-23D2-4CB0-958F-B7253D869CC7.jpeg
        - Kweekverslag: Circulair kweken, let's GrOw greener
        - Bouwverslag: Kweekkast met klein budget

        Comment


        • Takketoelli
          Takketoelli commented
          Editing a comment
          Mee eens, grote kans

        • kroket
          kroket commented
          Editing a comment

        • Takketoelli
          Takketoelli commented
          Editing a comment
          Graag gedaan Kroket!
          Da's minder van die bomen. Ga niet met melk liggen sproeien, dat schijnt een broodje aap te zijn. Of doe het in jou geval juist wel, weer een nieuwe uitdaging!!
          Ik heb het twee keer gehad, en het lijkt er wel op. Ik moest nog 2 weken met mijn AFjes, ik heb geoogst. Als een plant bevattelijk is voor meeldouw ligt toprot ook op de loer! Was mijn hersenstorm tenminste, beide schimmel he
          Grote Groeten!!

        #81
        Net net net meneer kroket
        The dude with the AK420 sitting on his OG KUSHsion licking his GELATO41 and eating his GSC
        5 lekkere grieten onder de zon

        Comment


          #82
          Neemolie in huis ? Dat helpt nog wel eens tegen schimmels.

          https://www.allesoverplanten.nl/meel...e-baking-soda/
          Een dag zonder wiet kent Flip niet.

          Comment


          • Takketoelli
            Takketoelli commented
            Editing a comment
            Die link sla ik mij op! Bedankt Flip

          #83
          Lukt je 100%....

          Comment


            #84
            Geweldig deze hulp en motivatie mensen! Ik voel weer een experimentje opkomen..

            Melk + water heb ik eerlijk gezegd ook weinig vertrouwen in Takketoelli, helemaal na het lezen van een bericht van LR2 dat meeldauw prima groeit in een petrischaaltje met melk.

            Kom ook recepten tegen met melk + water + baking soda, wellicht werkt dat wel, wellicht niet. In de link van Flip Hasjkip
            - Kweekverslag: Circulair kweken, let's GrOw greener
            - Bouwverslag: Kweekkast met klein budget

            Comment


            #85
            Vraag me af of het geen kalk is op je blad van water in plaats van meeldauw of zeg ik nu iets heel vreemds
            God was never on your side..

            Comment


            • Burundanga
              Burundanga commented
              Editing a comment
              Lijkt mij ook meer op een droge reststof en niet op meeldauw.

            • kroket
              kroket commented
              Editing a comment
              Burundanga

            • Takketoelli
              Takketoelli commented
              Editing a comment
              Mooi man!

            #86
            Je kon het in de comments al lezen, maar ik heb slecht nieuws mensen.. Toch geen meeldauw maar waarschijnlijk een residu van, ik denk kokoswater.
            Nadat ze gisteren de hele dag in de regen hebben gestaan is het er vrijwel volledig vanaf gespoeld.

            En dat terwijl ik de neemolie al had besteld, magere melk en zuiveringszout had opgehaald, me rot gezocht heb naar Heermoes (en weer niet kunnen vinden), uren lang recepten heb gezocht en een compleet experiment aan het bedenken was

            Toch vind ik het een klein wonder als je kijkt naar de bladeren waarmee de dames worden gebombardeerd. Lekker resistent soortje deze AK47
            00CA7A2F-6784-47D7-BBA7-FAE5AD0E10D9.jpeg
            73C5E59A-C20D-4E18-AD8D-6164915BCD58.jpeg

            De Blue Pyramid en Super OG Kush ga ik wel preventief behandelen met neemolie. Aangezien zij nog een stuk langer moeten staan.

            Edit:
            Vandaag Kryptonite ook maar verpot. Ze is nog steeds niks opgeschoten, dus een grote pot verdient ze ook niet. Omdat ik toch wel zeker weet dat het niks meer wordt met haar heb ik haar "wortelkluit" even een beetje blootgelegd. Dat was nog zoeken ook, niet groter als een theelepel!
            Volgens mij had ik eerder gezegd dat ze de 30e was ontkiemd, maar dat was de 27e al! Toch handig dat ik het heb opgeschreven Ik laat haar gewoon staan om te zien wat het wordt. Nu staat ze wel in terra Kroketa, misschien doet dat nog wonderen
            63674B80-FE3A-4595-AE4A-E5C6D1F2937F.jpeg
            Last edited by kroket; 14 August 2019, 16:31. Reden: Nog meer te melden
            - Kweekverslag: Circulair kweken, let's GrOw greener
            - Bouwverslag: Kweekkast met klein budget

            Comment


            • Takketoelli
              Takketoelli commented
              Editing a comment
              Jammer man, ik had echt gehoopt op meeldouw.... hehehe
              Neemolie in je kastje hebben staan kan nooit kwaad, hoort eigenlijk bij de standaard kweekbenodigheden.
              Alhoewel ik moet toegeven dat ik hem niet (preventief) gebruik. Ik heb een naar mijn mening gezonde aversie tegen al die middeltjes. Als het niet nodig is laat ik het liever. Maar als het nodig is heb ik het paraat staan!

            • kroket
              kroket commented
              Editing a comment
              Precies, begon al te twijfelen of ik het nog moest bestellen. Maar de gedachte om het alvast in huis te hebben overtuigde me snel

              Ben zelf ook niet zo van preventief behandelen, maar als het biologisch is denk ik daar wat milder over. En als ze pas in oktober klaar zijn mogen ze wel een beetje preventieve bescherming van mij

            #87
            Dit zie ik niet veel

            Comment


            • kroket
              kroket commented
              Editing a comment
              Kryptonite?
              Het is me wel duidelijk dat er iets mis was met deze batch zaden. 3 ontkiemt, 3 keer mis
              Maar wie weet heeft het stekje van de Super OG Kush er wel zin in (al lijkt het daar nog niet op).

            #88
            Dat is geen slecht nieuws, dat is juist hartstikke positief

            En neemolie is nooit weg, spray ik altijd preventief.

            Die Kryptonite moet je afentoe aaien en lief toespreken. Naakt om de pot dansen wilt ook wel eens helpen. Radiootje erbij voor de broodnodige arbeidsvitamines.

            Succes !
            Een dag zonder wiet kent Flip niet.

            Comment


            • kroket
              kroket commented
              Editing a comment
              Hahaha Zie 't al helemaal voor me, lekker naakt dansen op het balkon, en dan de kop van m'n buurvrouw als ze om het hoekje kijkt

              Gebruik je preventief alleen de neemolie of ook met zuiveringszout Flip?

              Blijft een lekker nummer Takketoelli, ook lekker bij m'n bakje koffie in de ochtend

            • Flip Hasjkip
              Flip Hasjkip commented
              Editing a comment
              Ik gebruik alleen de neemolie. Deze bevat al een emulgator, aanlengen met water en sprayen maar.

            • kroket
              kroket commented
              Editing a comment
              Toppie bedankt Flip.
              Heb het net binnen, zal eens wat aanmaken

            #89
            Oorspronkelijk geplaatst door Flip Hasjkip View Post
            Naakt om de pot dansen wilt ook wel eens helpen.


            2e
            3e

            Comment


            • kroket
              kroket commented
              Editing a comment
              Dans je met me mee?

            • Flip Hasjkip
              Flip Hasjkip commented
              Editing a comment
              Je wilt ze toch aan het groeien hebben ? Dan zal ik maar thuis blijven..

            • EasyW
              EasyW commented
              Editing a comment
              Hahaha, alles voor groeiende plantjes maar wat doen we als die buurvrouw van je op je balkon klimt?

            #90
            Damn wat een vies blaadje bah haha
            ik zou het voor de zekerheid toch maar even goed in de gaten houden
            Haze kweek #1,Haze kweek #2,Indica/sativa, weske's indoor garden

            Comment


            • kroket
              kroket commented
              Editing a comment
          Bezig...
          X