Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

2de kweekje pompom

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #91

    Comment


    • Corleone1933
      Corleone1933 commented
      Editing a comment
      Suc6 met de oogst Kunichika

    • Bas Haze
      Bas Haze commented
      Editing a comment
      Succes met je oost dat het een lekker wietje mag worden

    #92
    Morgen gaat ze echt om, nu ik eindelijk met mijn Sony telefoon heb uitgezocht hoe ik een goed macro-shot kan nemen. En met het huis tuin en keuken mocroscoopje ook heb gezien dat het allemaal over aan het gaan is in melkachtig en amber. En om even terug te komen over de buitenaardse foto's van Ess, ik zie zelfs een paar blauwe kristallen heel vreemd. Zou graag willen weten wat dat is dat blauwe.
    Attached Files

    Comment


    • Ess
      Ess commented
      Editing a comment
      Die blauwe dingetjes lijken wel gekleurde bloemblaadjes. Misschien aan komen waaien en blijven plakken. Ik zie al behoorlijk wat amber tussen de milky bij je staan.
      Ik heb ook een Sony. M'n 2e nu. Wil nooit meer wat anders.

    • Kunichika
      Kunichika commented
      Editing a comment
      Ess je zegt bloemblaadjes maar ze liggen juist op de blaadjes, zijn iets groter dan de trichs dus blaadjes denk het niet veels te klein voor blaadjes, ja genoeg amber te zien morgen oogsten. En rap haha

    #93
    Ik zou echt nog een weekje wachten. Heb je gezien wat voor weer t komende week gaat worden?
    De Bloemen Van Bri

    Comment


    • Kunichika
      Kunichika commented
      Editing a comment
      Het weer word schitterend inderdaad, maar ik wil niet dat al de trichomen amber worden. Als ik zelf al weed rook wil graag meer actief stoned zijn. Ik verdraag weed niet zo best na 2hijzen ben ik gaar. Dus beter een dezer dagen. De trichomen zijn niet meer helder dat is 1ding wat zeker is

    • Italbri
      Italbri commented
      Editing a comment
      ah vandaar. Ik kan daar echt niet tegen als wiet me niet rustig weet te krijgen krijg ik het heen en weer van

    • Kunichika
      Kunichika commented
      Editing a comment
      Ja ik kon vroeger ook smoken wat ik wilde maar tegenwoordig niks meer daar. Dis beetje kalme is beter

    #94
    Na goed onderzoek vind ik onderin de plant op de eerste zijtak toch nog witte bloeihaartjes. En hier en daar en de hoofdtop dit toch een teken dat ze nog even moet blijven staan? Op de foto zie je precies in het midden de foto is van de hoofdtop van een zijtak.
    Attached Files

    Comment


    #95
    Goed idee, mijn geduld was op de hoofdtop is geknipt en hangt te drogen
    DSC_0300.JPG

    Comment


    • Italbri
      Italbri commented
      Editing a comment
      Dat is al een lekker toppie.

    #96
    De jack is gekortwiekt ze blijft nog even staan. De Hindu kush staat een dikke week in de bloei, de krijgt mooie dikke pruikjes maar het blijft een iel plantje. Het experiment blijft een experiment, veel groter zal ze inderdaad niet worden in zo'n kleine pot. Ben benieuwd hoe de 2 big devils gaan worden in hun kleine pot. Ik ben ook van mening dat de voorbemeste grond van supermarkt te rijk is in het begin. Kleinste plantje is meteen wat bleek van kleur daardoor denk ik.
    Attached Files

    Comment


    • Corleone1933
      Corleone1933 commented
      Editing a comment
      Mooie top Kunichika kun je eerdaags vast vooruit, ziet er verder goed uit komen al mooie topjes aan suc6

    #97
    Weet niet wat wijsheid is, heeft de big devil nu tekort of juist te veel voeding. Ik heb zelf nog geen enkele keer bijgevoed. Op de zak zelf staat na 6 tot 8 weken bijvoeden, niet voor zuurminnende planten. De andere 2planten staan in de ligtmix van plagron die gaan aardig met wat bijvoeden
    DSC_0305.JPG DSC_0304.JPG
    DSC_0306.JPG

    Comment


    • Reefer
      Reefer commented
      Editing a comment
      Ik denk juist dat de plant wat mist, elke keer wanneer de plant de bloei nadert krijg ik die verkleuring in de bladeren.
      Bij jou begon die verkleuring ook vlak tijdens de bloei?

    • Corleone1933
      Corleone1933 commented
      Editing a comment
      Meestal als het grote blad geel wordt en de kleine bladeren groen blijven is het een stikstof tekort

    • Kunichika
      Kunichika commented
      Editing a comment
      Ja klopt, de zaailing wat er naast staat is nu in zijn geheel al wat gelig, maak morgen een foto. Corleone helemaal duidelijk, ik zal wat groeivoeding xtra bijgeven

    #98
    De jack waar ik de hoofdtop van heb afgeknipt is al al helemaal overwoekerd door de naastgelegen toppen. Dus ik denk dat ik toch een weekje te vroeg ben geweest. Maar goed al doende leert men. En de kleine zaailing heb ik getopt misschien een node te vroeg. Ik heb haar daarna in de schaduw gezet, even afwachten wat ze de komende dagen doet. DSC_0312.JPG

    Comment


      #99
      DSC_0314.JPG Bah bah het is echt te warm voor weed te drogen, zondag de hoofdtop er af gehakt. Vandaag eens gaan kijken naar de top, van buiten al kurkdroog maar ik kon de individuele topjes er nog niet afknakken. Nu heb ik ze toch afgebroken en in een wekpot gedaan die staat gewoon open nu. Over een paar uur even kijken hoe het is. Denk dat ik op deze manier toch niet iets meer kan controleren hoe de toppen te drogen. De buitenkant vergruist al terwijl de binnenkant nog redelijk vochtig is. Vanavond de hygrometer erin bv kijken wat die aangeeft. Ik heb gelukkig wel nog van die boveda zakjes wat de lv controleren. Maar die zijn nu nog niet nodig, iemand nog een tip hoe ik dit kan controleren. Ik doe nu een gekke gooi maar misschien in de koelkast zetten? En als ik de toppen bekijk had ze denk ik nog een week of miss wel langer kunnen laten staan. Beetje popcorntop(kwart) maar als je een top opentrekt dan komt er een hele lkkre zoete frisse geur vanaf, 15,2gram weegt het op dit moment
      Last edited by Kunichika; 6 August 2020, 12:20.

      Comment


        Misschien een idee op bol goedkope lichtvochtigheids metertjes te kopen?

        Comment


          Als je goed leest in de tekst, dan staat er dat ik vanaaf een hygrometer(luchtvochtigheid meter) erin plaats, de buitenste helft van de toppen zijn kurkdroog terwijl het stammetje nog vochtig is. Het is te warm het gaat te snel.

          Comment


            De jack blijft me verbazen, ze ruikt nog steeds niet de trichomen zijn ook raar ik zie heldere Milky en Amber tegelijk. Volgens mij kun je of Milky en amber tegelijk hebben maar niet alle3 correct me if i am wrong. Zondag de hoofdtop geknipt blijkbaar voorbarig. Is al droog met de deze hitte maar de rest van de plant blijft nog mooi staan.
            You do not have permission to view this gallery.
            This gallery has 2 photos.

            Comment


            • QnQ
              QnQ commented
              Editing a comment
              you're wrong.

            Er zullen altijd wel clear trichomes in zitten, niet alles rijpt even snel uiteraard

            Kan wel nog even blijven staan, voor mij persoonlijk toch.

            Comment


              Ok heldere informatie, thanks. Hopen dat als ik jaar nog laat staan dat de toppen ook dikker worden de hoofdtop was kwart popcorn topjes.

              Comment


              • Remco
                Remco commented
                Editing a comment
                Hoe lang staan ze nu in bloei !?!

              Dat heb ik eerlijk gezegd niet zo bijgehouden, de jack staat nu 11weken een dezer dagen gaat ze om, de kush staat nu lekker te bloeien, en 1 van de 2 experimenten staat ook in de bloei. De ander heb ik 2dagen geleden getopt en dat is aardig gelukt. Ze is goed aan het herstellen. Maar ik heb denk ik wel een node te vroeg getopt. Krijg met deze zon niet zo'n goeie foto's gemaakt.

              You do not have permission to view this gallery.
              This gallery has 3 photos.

              Comment

              Bezig...
              X