Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

3de balkonkweek le resistance!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    3de balkonkweek le resistance!

    Korting op 420shop
    Dit jaar ga ik zeker 2 auto's kweken ik hoop dat er 4komen, maar dat ligt even aan mijn been(zenuwblokade) ik weet niet of ik ze goed kan verzorgen en binnen kan zetten als het erg slecht weer is. Enfin we gaan gewoon gas geven.
    de grond is plagron light mix, 18l potten (wit geverfd voor de Xtreme hitte hier op het balkon) de voeding ben ik nog niet over uit. De runtz en de Sunset liggen nu al 24uur te weken in een glas met water, die gaan zometeen de grond in. En nu maar hopen dat het einde van de week mooi weer word want nu regent het cats and dogs.

    O ja ik heb ook nog de factor NSB, mijn oh zo meegaande symphatieke buurman(die altijd de politie belt als de plantjes paar weken oud zijn, dan komt de wijkagent die ik ken vanwege mijn bijdrage aan de veteranen stichting in mijn stadje een kop thee drinken en dan gaat hij weer weg gelukkig) nu maar hopen dat die factor ook weer goed geluimd is

    ​​

    ​​​Alle zaadjes van zamnesia:

    Runtz Sunset Serbet
    Dosidos
    Weddingcake


    Last edited by Kunichika; 25 May 2021, 16:27.

    #2
    Gewoon doen , zal wel goed komen
    succes

    Comment


      #3
      Leuk., ik volg aandachtig.
      De Bloemen Van Bri

      Comment


        #4
        Succes
        Lets not criticize but legalize

        Comment


          #5
          Suc6 heb subke aangemaakt
          buiten-2020, 2021, 2022
          Hydro-met afjes-2022

          Comment


            #6
            De buurman hier ook, kerel altijd kijken over de schutting. Hebben niks te doen die mensen
            Succes met deze ronde

            Comment


              #7
              Mijn dank is groot!! In ben ook van mening dat een ieder die nu al zaailingen(auto's) heeft staan, beter hun verlies moeten nemen. Ik zie ik al meerdere verslagen met spagetti-zaailingen, als je autoflowers een slechte start geeft, qua ideale omstandigheden vooral de eerste paar weken dan zal je als je oogst 9 van de 10 x bedrogen uitkomen. Gewoon overnieuw beginnen, klinkt hard maar wel logisch. Wat denken jullie

              Comment


              • Prspctr
                Prspctr commented
                Editing a comment
                Ik ben ook al een tijdje aan het twijfelen. Ze zijn niet zo hard gestrekt. Maar ze groeien ook niet geweldig. 1 week boven en ik zie nu pas het begin van de 2e set blaadjes.

              #8
              Succes. Blijven gaan!

              Comment


                #9
                Ja, we hebben een superweek achter de rug om buiten te zaaien, maar een mindere week om zaailingen buiten te gaan zetten.
                Vanaf dodag-vrijdag moet het weer rap beter worden, met dit weekend 20 graden.
                Ik denk dat ze hier ook flink gestrekt staan, maar ik moet nog gaan kijken. Misschien liggen ze wel om ook, met die hagelbuien.
                Als de zon maar komt, dan kan het snel gaan.
                Succes.
                ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                Comment


                • Kunichika
                  Kunichika commented
                  Editing a comment
                  Ja die zon gaat rap komen!!!

                • KnetterMug
                  KnetterMug commented
                  Editing a comment
                  Daarom zit ik zaailing nog in de serre, anders gaan ze stuk door het weer, daar krijgen de zon en de Luchtvochtigheid is aan de Hooge kant.

                #10
                Ze staan zo goed als rechtop, perfect weer voor verse zaailingen. De zon zit 50/50 achter de wolken, komende dagen wordt het weer erg goed. De komende dagen zet ik ze rond 3uur beetje in de schaduw, vorig jaar had ik dat niet gedaan en toen waren ze door hitte stress omgevallen en niet meer te redden. Mijn balkon is namelijk 1 grote reflector.

                DSC_0850.JPG DSC_0849.JPG

                Comment


                • Kunichika
                  Kunichika commented
                  Editing a comment
                  Woww zie nu dat de foto's van erg slechte kwali zijn, dat maak ik de volgende keer wel goed!!

                #11
                Dagje verder, iets betere fotos DSC_0853.JPG DSC_0852.JPG

                Comment


                • Reefer
                  Reefer commented
                  Editing a comment
                  Een mooie cirkel om je plantjes heen.

                • Kunichika
                  Kunichika commented
                  Editing a comment
                  Dat is de kring voor de buitenaardse entiteiten. Kinnen ze hier ook landen. Hahahaha

                • Reefer
                  Reefer commented
                  Editing a comment
                  Straks gaan ze er vandoor met deze ontdekking.

                #12
                Suc6 met je nieuwe spruiten, het weer gaat de goede kant op
                buiten-2020, 2021, 2022
                Hydro-met afjes-2022

                Comment


                  #13
                  DSC_0858.JPG DSC_0857.JPG 2dagen verder zijn ietwat gegroeid. Wat ik nog vergeten was te vertellen. Ze staan in lightmix met een klein litertje zaai/stek grond voor de zaailing paar dagen de perfecte voedingstoffen te geven.

                  Comment


                    #14
                    Veel beterschap kerel, en maak er een mooie kweek van
                    Geduld is een schone deugd.
                    Kweekverslag: Eerste binnenkweek 80x80 RQS Purple Queen / Critical

                    Comment


                      #15
                      Weer 2 dagen verder, groeien goed geen strek. Hier op het zuiden krijgen ze genoeg zon
                      Attached Files

                      Comment

                    Bezig...
                    X