Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

KrisChronic Buitenkweek 5 x PP,2 x Amnesia

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Re: KrisChronic Kweek 4x PP 2x ? 2011

    zal lekker ruiken bij jou en je buren

    je bladvergeling lijkt veel op de mijne !

    Comment


      Re: KrisChronic Kweek 4x PP 2x ? 2011

      ik heb ook klein beetje last van gele blaadjes , maar ook alleen onder in de plant.. ik geef ze telkens 3xbloei en vervolgens 1 maal water,, heeft
      de growshop me geadviseerd en t lijkt wel te helpen.. Ik moet ze ook echt met dit weer overdag extra water geven anders hangen s avonds alle
      bladeren.. Je hebt in ieder geval genoeg vertakkingen voor dikke toppen, je hebt ze al groter dan toen ik ze in de bloei gooide en die van mij
      hebben nog zo'n 20 cm dr bij gepakt ... suc6 and keep it up...

      Comment


        Re: KrisChronic Kweek 4x PP 2x ? 2011

        De toevoeging van het magnesium lijkt te werken.
        De bladeren kleuren alweer wat groener en hopelijk blijft dat zo.
        Verlopig nog even afwachten maar ziet er goed uit vooralsnog.

        @ Davibe

        ja vertakkingen genoeg,alleen de onderste takken willen niet echt meer groeien.
        had gehoopt dat de PP's net als mijn Haze schatjes langszij omhoog zouden groeien.
        Zou ook wel willen weten van een ervaren kweker of het goed is om de plantjes te dieven voor ik ze verduisteren ga.(Dit met het oog op vollere toppen)
        Aangezien de PP"s echt helemaal vol met blad zitten (ook binnen in de plant),ook met het oog op ziektes en rot ed.
        Zou leuk zijn als ik nou wel is een keer advies zou krijgen aangezien ik al talloze keren om advies heb gevraagd maar niet krijg van de ervaren kwekers hier op het forum.
        Of moet ik dit soort vragen in andere topics plaatsen om goed advies te krijgen.
        En anders modder ik gewoon maar weer wat aan.
        iig bedankt alvast.

        Greetzz

        Comment


          Re: KrisChronic Kweek 4x PP 2x ? 2011

          Helaas is mijn PP vorig jaar een week of wat voor de oogst in beslag genomen, maar zonder dieven o.i.d. had ik halfweg oktober geen problemen met ziektes of rot...

          Comment


            Re: KrisChronic Kweek 4x PP 2x ? 2011

            Ok thanks voor je reactie,maar was niet helemaal wat ik bedoelde .
            Maar ik heb een heleboel oude verslagen gelezen nu en ga iig nog 3 plantjes dieven.
            Maar wel maar een heel klein beetje en alleen onderin.
            Ben iig overtuigd met de resultaten.
            Nogmaals thnx voor je reactie Vale.

            Greetzz

            Comment


              Re: KrisChronic Kweek 4x PP 2x ? 2011

              @ Update week 11 eind

              Zo week 11 zit erop.
              Veel wind gehad maar niet echt spannende dingen gebeurt behalve wat ik al eerder in mijn verslag vermeld heb.
              Gisteren nog behoorlijke windvlagen gehad waardoor 1 van mijn mooiste PP's bijna om lag.
              Vandaag ga ik daarom dan ook maar wortelsnoei toepassen weer en meteen even een klein beetje dieven.
              En zoals ik eerder vermelde over mijn stek projectje,dat die mislukt was.
              Nou..... 3 van de stekken lijken het te hebben overleefd.
              Mijn hond had de deksel van de kweekbak eraf gelopen of iets dergelijks en daarmee waren 3 stekken echt kapot.
              De andere 3 had ik in volle grond in mijn kruidentuin neergezet.
              Deze 3 leken aanvankelijk ook te vergaan,maar niks is minder waar.
              Ze beginnen te groeien .
              Alleen het Haze stekje wil nog niet echt omhoog komen,maar dat komt denk ik nog wel,zij is zeker nog niet dood.
              Ben alleen bang dat er waarschijnlijk rot opzit of iets dergelijks.
              Hier wat shots......
              PIC_0165.JPGPIC_0166.JPGPIC_0167.JPGPIC_0168.JPGPIC_0169.JPGPIC_0170.JPGPIC_0171.JPGPIC_0172.JPGPIC_0173.JPGPIC_0174.JPGPIC_0175.JPGPIC_0176.JPG

              Ik vind dit echt super ,maar ja t zijn ook superplantjes

              Greetzz

              Comment


                Re: KrisChronic Kweek 4x PP 2x ? 2011

                zou toch super zijn als ze het overleefden staan wel een beetje kort op elkaar die 3. Grtz

                Comment


                  Re: KrisChronic Kweek 4x PP 2x ? 2011

                  @ Davibe

                  Ja ik weet het maar had niet verwacht dat ze nog zouden gaan groeien hehe.
                  maar ik laat ze nog even staan zo en als ze wat groter zijn gaan ze naar een maat van me.
                  anders heb ik er echt teveel thuis staan en loop ik extra risico om alles kwijt te raken.
                  En het risico is al zo groot .

                  Comment


                    Re: KrisChronic Kweek 4x PP 2x ? 2011

                    Kan iemand mij vertellen of dit beestje goed of kwaad doet op mijn schatjes?
                    PIC_0185.JPGPIC_0186.JPGPIC_0187.JPGPIC_0188.JPGPIC_0189.JPG

                    Alvast bedankt
                    Greetzz

                    Comment


                      Re: KrisChronic Kweek 4x PP 2x ? 2011

                      Plantjes vinden het weer heerlijk
                      PIC_0196.JPGPIC_0197.JPGPIC_0198.JPGPIC_0199.JPGPIC_0200.JPGPIC_0201.JPG

                      Comment


                        Ziet er netjes uit hoor, ik zou maar oppassen met alle onbekende beestjes, lieveheersbeestjes daarintegen zijn LIEF die vreten luis. Ik had vandaag een groene sprinkhaan en die heeft 3 vijf vingerige blaadjes totaal kapot gegeten hangen nog aan 1 nerfje. Dus dat is zo gebeurt want gisteren avond was er nog niks aan de hand.

                        Succes nog!

                        Laters de Don

                        Sent from my GT-I9000 using Tapatalk

                        Comment


                          Last edited by member10463; 12 July 2011, 07:00.

                          Comment


                            Re: KrisChronic Kweek 4x PP 2x ? 2011

                            Hey Kris,

                            Ik begrijp dat jou kinderen niet meer in de tuin mogen fietsen? Lol!
                            Looking good!

                            Laters

                            Comment


                              Re: KrisChronic Kweek 4x PP 2x ? 2011

                              @ Purple Haze

                              Thanx voor je reactie.
                              over het beestje heb ik meer duidelijkheid gekregen en kan hoogst waarschijnlijk geen kwaad.(is zo goed als zeker een Libelle)
                              dus die laat ik nog even zitten tot ik aantastingen vind.
                              Over het dieven,ik heb eergisteren nog 2 planten gedieft en 1 gefimt want dat had ik ook nog nooit gedaan.
                              En het in etages oogsten van de onaangepaste schatjes is een zeer goede tip en zal dat zeker gaan proberen .
                              En ja ik voorkom graag problemen vandaar dat ik voor mezelf preventief alles doorlees zowat.(iig qua ziektes e.d. vind ik dat je met voorkennis beter en sneller een diagnose kan stellen).
                              moet eigenlijk gewoon zeggen dat ik dit growen echt zwaar interessant vindt en dat had ik eigenlijk nooit verwacht van mezelf lol.
                              Maar goed So far,So good

                              @ DonPassie

                              Idd sprinkhanen wil je niet op je planten hebben,die blijven vreten tot er niks meer over is.
                              En me kinderen mogen gewoon in de tuin fietsen hoor,normaal staan die planten niet op die plek maar netjes aan de kant.
                              Ze vallen niet eens op voor de kids.(en maar goed ook,krijgen ze er niet zoveel van mee)

                              @ Update week 12

                              heerlijke dagen gehad (mogen er nog vele volgen) en dat hebben de plantjes goed gedaan.
                              Eergisteren toch nog 2 PP's gedieft en 1 PP gefimt.
                              Dat fimmen had ik nog nooit gedaan en was een beetje schijterig omdat te doen.
                              Nou was er een maat van me op bezoek en die vroeg wat dat dan deed.
                              Ik had geen zin om het uit te leggen dus......
                              Nou hoop en denk eigenlijk wel dat ik het goed gedaan heb,maar verbruint het altijd zo?
                              Hier wat shots...

                              Greetzz

                              Hier mijn gefimde PP
                              PIC_0218.JPGPIC_0219.JPGPIC_0220.JPG
                              Hier mijn Gedievde schatjes.
                              PIC_0208.JPGPIC_0209.JPGPIC_0210.JPGPIC_0211.JPGPIC_0212.JPGPIC_0213.JPGPIC_0214.JPGPIC_0215.JPGPIC_0216.JPGPIC_0217.JPG
                              Last edited by KrisChronic; 12 July 2011, 11:57.

                              Comment


                                Last edited by member10463; 13 July 2011, 02:24.

                                Comment

                                Bezig...
                                X