en we zijn weg...

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Escargot
    Amazing Grower
    MemberLucky Member
    • Jun 2013
    • 4984

    #106
    Re: en we zijn weg...

    Dat is dus normaal, de kleine waakt, en slaat aan, zoiets van, dit durf ik best, kom maar op, ik heb een grote broer.

    Ik ben helemaal gek van honden, ik heb het niet nodig nog naar een honden trainingsschool te gaan.
    Dit doe ik na negen jaar echter nog iedere dag, een geweldige hondenschool, iedereen samen op pad, lekker in de natuur, honden ravotten geweldig.
    Een Rottweiler is een geweldige aanvulling voor de familie, mensen begrijpen ze niet.
    De mijne heb ik gekregen om hun nieuw geboren baby te beschermen, eikels zijn het, er zit geen kwaad in dat beest, hij is elf jaar.
    Kinderen, zelfs vreemde, hoef ik er niet eens bij te zijn, hij zal voor ze sterven en dit is letterlijk te nemen.
    Hij heet trouwens Bambino
    Last edited by Escargot; 11 July 2013, 10:02.
    Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
    Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

    Comment

    • ninja
      Junior Stoner
      Nieuw Lid
      • Jul 2013
      • 16

      #107
      Re: en we zijn weg...

      Ben zo nieuw als wat hierzo. wie kan me helpen met een foto reportage te plaatsen??

      Comment

      • Escargot
        Amazing Grower
        MemberLucky Member
        • Jun 2013
        • 4984

        #108
        Re: en we zijn weg...

        Beantwoord jij dat Canavis, dit is jouw topic welkom trouwens Ninja
        Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
        Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

        Comment

        • mattiethijs
          Advanced Stoner
          Member
          • May 2013
          • 67

          #109
          Re: en we zijn weg...

          Oorspronkelijk geplaatst door ninja
          Ben zo nieuw als wat hierzo. wie kan me helpen met een foto reportage te plaatsen??
          Je kan eens beginnen met je voor te stellen op de juiste plek: http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...r-Introduction

          Lees een beetje rond en het wijst zichzelf allemaal wel.

          Comment

          • HOMMEL
            Wicked Stoner
            MemberLucky Member
            • Oct 2012
            • 229

            #110
            Re: en we zijn weg...

            Oorspronkelijk geplaatst door RMeyer
            Hij heet trouwens Bambino
            Dat was al te zien om je foto
            Leren = Experimenteren

            Comment

            • JiMBR0wsKi
              Wicked Stoner
              MemberLucky Member
              • May 2012
              • 207

              #111
              Re: en we zijn weg...

              Dat gaat de goede kant op Cannavis. Maar ik blijf maar naar die garagedeur kijken op je fotos. Kijk je daar niet van de straat zo op je planten?

              Comment

              • Escargot
                Amazing Grower
                MemberLucky Member
                • Jun 2013
                • 4984

                #112
                Re: en we zijn weg...

                Ja die garage he, die garage, welnu daar staat Canavis z'n Ferrari in

                Zeepkist.jpeg
                Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
                Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

                Comment

                • CannaVis
                  Banned
                  • Jul 2009
                  • 845

                  #113
                  Re: en we zijn weg...

                  @ jim : bedoel je die deur in de verte?
                  dat hek wat je ziet op de groepsfoto is met groen tuindoek dichtgemaakt... dus nu ziet niemand niks meer!

                  Comment

                  • JiMBR0wsKi
                    Wicked Stoner
                    MemberLucky Member
                    • May 2012
                    • 207

                    #114
                    Re: en we zijn weg...

                    Yup, dat dedoel ik. Had ik het toch goed gezien. Goeie zet om het dicht te maken.

                    Comment

                    • CannaVis
                      Banned
                      • Jul 2009
                      • 845

                      #115
                      Re: en we zijn weg...

                      OG update!



                      zoals jullie weten staan deze in onbemeste promix(fout geweest van mij en heb nog geen voeding gegeven).
                      vind ze er te lichtgroen uitzien.
                      heb de bovenste laag promix weggedaan en aangevuld met bemeste potgrond.
                      aangezien ze nog nat stonden kan ik nog niet beginnen bijvoeden.
                      met welke dosis canna groei zou ik beginnen als ze terug wa droger staan?

                      Comment

                      • berry ryder
                        Special member
                        420 MemberLucky Member
                        • Dec 2012
                        • 2666

                        #116
                        Re: en we zijn weg...

                        Ik zou beginnen met 1 ml per liter en langzaam opbouwen.
                        Candy Kush en Kinky Cheeze van E$kob@r Seeds, klaar

                        The MEGA POWER PLANT in scrogg!!! klaar
                        Spliff Strawberry in scrogg, klaar



                        sigpic

                        Comment

                        • CannaVis
                          Banned
                          • Jul 2009
                          • 845

                          #117
                          Re: en we zijn weg...

                          ok ga ik dat zo doen...
                          mogen die tomaten trouwens ook canna groei vanaf die tekorten beginnen te vertonen?

                          Comment

                          • freddie haze
                            Expert Stoner
                            • Jul 2013
                            • 92

                            #118
                            Re: en we zijn weg...

                            Ik volg

                            Comment

                            • CannaVis
                              Banned
                              • Jul 2009
                              • 845

                              #119
                              Re: en we zijn weg...

                              pfff de problemen beginne al...
                              het houd zich voorlopig tot 1 plant.
                              heb ze een dosis groeivoeding gegeven aangezien ze vanonderaf ook vergeelt.
                              hoop dat dit het probleem oplost


                              probleemgeval


                              groepsfoto


                              iemand enig idee?

                              Comment

                              • Heribei
                                Advanced Grower
                                MemberLucky Member
                                • Oct 2011
                                • 1140

                                #120
                                Re: en we zijn weg...

                                Jezus.... hoeveel planten heb jij...
                                Je stuurde me een PM of ik je wou helpen maar sorry ik laat je gaan.
                                Ik heb niet gevoel dat dit nog is voor eigen genot.

                                Succes verder

                                Comment

                                Bezig...