Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Smokezaza's Bamboe Weed terrasje :)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Smokezaza's Bamboe Weed terrasje

Ik ben net terug van de tuincentrum met bamboe stokjes, zie hieronder het pijnlijke resultaat .....jeps kheb de stokken beetje lomp en grof in de pot gestoken....arme wortels.
    Maargoed nou maar hopen na al deze martelingen dat et toch een klein beetje goed zal komen

P1040648.jpgP1040651.jpgP1040652.jpgP1040653.jpgP1040649.jpgP1040650.jpg

Comment

Smokeza, zet je stokken langs je toppen het liefst tot bovenaan. Desnoods verleng je je stok met een andere als je te kort komt
      en maak ze goed vast. Die anderen hebben er geen last van? Staan dr allemaal lekker groen bij, geen beestjes of ziektes, das mooi
      Scrogg wordt groene vingers Laters weer makker
      The seeds of today are the flowers of tomorrow

Comment

Hoi hoi, ik dacht tis weer tijd voor een updeetje.

Mijn planten zitten nu echt vol op in de bloei, ben door mn Alga Bloei heen en hiervoor in de plaats de Terra bloom gekozen. Volgens de kassa juffrouw maakte het niet veel uit als ik switch van bloei voeding. Nu alleen hopen dat ze gelijk heeft. Ik ben vanaf deze week ook begonnen met het toedienen van pk 13/14 van Plagron, en ik moet zeggen dat ze het lekker trekken. Kben net als bij mijn autoflowers rustig begonnen en nu net 2 dagen geleden krijgen ze de volle dosis.
        Het is heerlijk s'ochtends op te staan en vervolgens mn ritueeltje te houden,buiten koffietje zetten, ff aan al die planten ruiken, ze ruiken ook allemaal zo verschillend
        Ergens tijdens mijn verslag had ik nog vermeld dat ik 2 planten opgaf en deze die had ik bij mn normale planten geplaatst, tot m'n verbazing zag dat die 2 kleine dondertje hard bezig zijn wiet te produceren voor mij om minstens 1 lekkere joint ervan te roken hehe Voor de rest heb ik moeite met het inschatten van mn gewonde dame, ik ben erg bang nl dat deze een te harde klap heeft gehad en daardoor het bloei proces zo danig heeft verstoord dat het nu behoorlijke fluffy topjes geeft. Vind het nu ook erg lastig in te schatten (ook omdat ik stiekem de tel kwijt ben) wanneer ik deze moet gaan oogsten....... Mijn plan is van dit plantje een lekker hashje te maken

Maar goed hieronder nog wat foto's van hoe het er allemaal bij staat.
        P1040683.jpg<--- als eerst de totaal shot
        P1040684.jpg<---coffeeshop zaadje
        P1040685.jpg<----- de diamond girl, de criple wel te verstaan zie vorige post.
        P1040686.jpg<---- en de Scrog! ooit afgekeken en enthousiast gemaakt door Berry Zo blij ermee nooit gedacht dat dit zo'n gruwelijk monster zou gaan worden, vooral nu dat het echt lekker in de bloei staat! Kan gewoon niet wachten .

Comment

Vervolg ze picz!

P1040687.jpgP1040688.jpgP1040689.jpgP1040690.jpg<--- coffeeshop zaadje, deze is kwa geur mn favoriet
          P1040692.jpgP1040693.jpgP1040694.jpgP1040695.jpgP1040696.jpg<---- de diamond girl, lekker citroen achtig luchtje
          P1040701.jpgP1040699.jpgP1040698.jpgP1040700.jpg P1040716.jpg<--- de scrog, ik heb bij deze plant trouwens opgemerkt dat ie de aarde in de pot lijkt te verkroppen, weet even niet hoe ik het anders moet beschrijven, maar ik vraag me af hoe dit nou komt en of dat ik deze pot kan bijv. vullen met aarde? Zat zelf te denken aan neutrale stek en kweek grond... Iemand nog een tip?

Hieronder nog wat foto's van mn gespleten planten en mn swamp-plantjes zo noem ik de 2 kleintjes even

P1040703.jpgP1040708.jpgP1040709.jpgP1040704.jpgP1040705.jpgP1040706.jpgP1040707.jpg<--- den gewonde dame, ik heb geprobeerd de fluffy toppen in beeld te brengen. Heb ook nog een vraag betreft het oogsten ervan, inmiddels heb ik nu echt veel bruine draadjes en ziet er wel naar uit dat ie om moet maar durf die knoop nog niet 123 door te hakken, dus hopelijk is er voor jullie goed genoeg te zien ofdat het al tijd is.

P1040710.jpgP1040711.jpg<----- swampies
          Attached Files

Comment

P1040712.jpgP1040713.jpgP1040714.jpg<------- de swampies ingezoomd, heerlijk om te zien dat deze ook pret-spikkels vertoond .
            P1040715.jpg rear view balkon

en dan is het nu tiet voor koffie en een dikke groene rakkert!! Laters!

Comment

Hé Smokertza, terra bloom ook goedzeker lekker ding die meid daarPk 13-14 meteen de volle hap geven.
              Sochtends buiten koffie zette met dat lekkere weertje, op je dakterrasje, ben jaloers maatje Lekker gegroeid
              daar, na een weekje goed verschil te zien. Scrogg overpotten wordt moeilijk, proberen, of bijvullen met een lichte
              voedingsaarde of een lightmix. De rest lees ik laters, wordt weer latertje... Laters en spreek ze, groene rakkert, haha

Comment

Goeie morges !

Cheers Hip, kheb net een zakje van 20 kg stek en kweek grond gekocht en daarmee de boel mee opgevuld. De rest ervan heb ik nog over de andere potten verdeeld.

Voor de rest heb ik nog een paar foto's gemaakt omdat het licht zo mooi was
                P1040717.jpgP1040718.jpg 2 hoofdtoppen van mn scrogje
                P1040719.jpgP1040722.jpgP1040723.jpg<-- unknown zaadske maaar oozzoo lekker geurtske
                P1040720.jpgP1040721.jpg<---diamond girl

fijne ochtend!

Comment

Hou er rekening mee dat er in die zaai/stekgrond geen voeding zit, dus lekker blijven voeden de aarde
                  Staan er toch allemaal goed bij, nice pics Tot laters weer makker!

Comment

Ja idd , het idee was neutrale grond te gebruiken puur ter opvulling, maar ik dacht van beter neutrale grond derin en die voeden met de voeding die ik elke dag geef. Ipv het risico lopen dat het bijv. stress veroorzaakt omdat de omstandigheden opeens veranderen voor zo'n plant. tot snel snel weer !

Comment

ZO en dan is het nu tijd voor een christelijk updeetje van de funky smelling ladies!

P1040730.jpgP1040732.jpg<-- heb wat onnodig kleine topjes er al af gehaald en meteen in de vriezer gestopt. Wil er hash van proberen te maken . we zullen zien P1040736.jpg<--- Ik laat de rest van de plant nog een weekje zo staan om der te spoelen (nu al weekje ongeveer gespoeld)P1040733.jpgP1040734.jpgP1040735.jpg<--- zoals hopelijk een beetje te zien is deze wiet niet echt super, zeer fluffy ondanks de heerlijk geur. P1040731.jpg Mocht het een succes zijn met het hashje dan ga ik denk ik van deze hele plant hash maken iig wil een beetje gaan experimenteren
                      P1040737.jpgDit is op het moment mijn favoriet kwa geur, grappig dat dit gewoon een zaadje was uit een zakje wiet Echt een zeer doffe kruidige ouwe hippie hazy lucht P1040740.jpgP1040739.jpg Maargoed nog ff afwachten dus
                      P1040741.jpgP1040742.jpgP1040743.jpg<--- de diamond girl ,die begint nu echt overal grote pret spikkels te krijgen, jummi jummi. Deze heeft ook een totaal andere groei en opbouw, vond en vind deze daarom zeer speciaal.
                      P1040744.jpg"Le Scroggeur" P1040745.jpggaat lekker der gangetje. Dit is trouwens de van Azarius seeds --> Jack de la Mota .... zeur leip luchtje, misschien is deez tog mijn favoriet Ik ruik echt duidelijk 2 geurtjes door elkaar .. een soort van sinasappel/ cirtoen lucht en een soort van chemische zoete champagne pils achtige lucht nu het einde (pffffffff 3-4 weken) in zicht is begin ik stiekem wel ongeduldige buien te krijgen maargoed nog ff volhouden!!P1040738.jpgP1040746.jpg

fijne zondag iedereen!
                      Last edited by Smokezaza; 6 October 2013, 12:38.

Comment

ziet er goed uit man!!!!
                        ik zit iets verder als jou bij sommige en ik heb ook oogstkoorts...
                        check mijn verslagje ook nog eens!

latuur

Comment

tnx voor de positieve reactie, ik kom ff bij je spieken ben nu zeer benieuwd !

Comment

Nie doen. De cannavis heeft een bos staan.
                            Die wil alleen maar hulp met knippe gehehe

Ziet er goed uit hier kerel.
                            Op naar het einde.
                            Candy Kush en Kinky Cheeze van E$kob@r Seeds, klaar

The MEGA POWER PLANT in scrogg!!! klaar
                            Spliff Strawberry in scrogg, klaar

sigpic

Comment

Haha Berry ik heb ze gezien, goeiendagschotel wah een monsters. Nou ik ga het denk ik al lastig genoeg krijgen met mijn struikjes als het een beetje meezit

Maargoed....ik zit even met een dilema Kmoet morgen t/m donderdag op excursie naar Parijs met een stel pupers.
                              Probleem 1: gisteren met pzies de juiste dosering door mn pk 13/14 heen.
                              Probleem 2: Growshop is bij mij maandags dicht (inmiddels online besteld;morgen overmorgen in huis.) ...
                              Probleem 3: Mijn vriendin komt pas woensdags thuis.
                              Help Wat moet ik doen, wat kan ik doen. Ik kan een zeer onhandige huisgenoot vragen water te geven, eventueel met voeding. (1 hele afmeetdop is 30ml en dan laat ik hem de gieter tot 8 l vullen.) Maar daar zie ik echt als laatste optie.

Of ik geef dindags ochtend om 6 uur de planten hun voeding voor de dag, woensdags en dondags mn vriendin. pffff ik zit dan alleen nog met die pk in de maag. Is het een heel groot gemis dit 3 dagen bijv. niet te geven?
                              Is het een groot probleem om bijv. de planten morgen ochtend om 6 uur volle dosis voeding zonder pk te geven, woensdags water en donderdags water? En dan vrijdag krijgen ze weer de volle bloeivoeiding en pk jeetje wat een gedoe
                              Last edited by Smokezaza; 7 October 2013, 14:22.

Comment

Doen wat jezelf het beste vindt, ja hoeft ze toch niet meteen al om 06.00uur te voeden?? Welke week ziten ze nu?
                                Wat heb je ook weer voor voeding? De Plagron volgens mij toch? Idem dito de PK wat voor merkje, verschilt veel namelijk!
                                Hoeveel dagen ga je het meegeven volgens jou? Wat een gedoe, maak het jezelf wat makkelijker SMokeza..
                                Mooie planten anyway, hou ze groen makker, pmmetje altijd welkom, spreken mekaar hippie

Comment

Bezig...
                                X