Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

1ste poging op veranda.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #31
    Re: 1ste poging op veranda.

    Gisteren heeft het flink gevroren hier dus de buiten planten hier zijn allemaal al om
    God was never on your side..

    Comment


      #32
      Re: 1ste poging op veranda.

      Yep !

      Comment


        #33
        Re: 1ste poging op veranda.

        Berk wat een rot nieuws.

        Maar 15 Cm is al weer beter.

        Zoals je vertelde, het vocht druipt soms van de ramen...
        Last edited by Escargot; 12 November 2013, 12:30.
        Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
        Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

        Comment


          #34
          Last edited by Makroo; 12 November 2013, 21:36.

          Comment


            #35

            Comment


              #36
              Re: 1ste poging op veranda.

              Tsja, budrot is een rottig iets.

              Ach, als je je handen maar wast voordat je de rest van de toppen aanraakt.

              Liefst toppen helemaal niet aanraken, is mijn visie. (ook dat vermijd het niet hoor).

              Zolang je maar de volle 100% milky kan halen......

              Als dit zover is, kan je in principe ieder moment knippen.
              Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
              Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

              Comment


                #37
                Re: 1ste poging op veranda.

                Hier is dan de wekelijkse update:

                De toppen zijn de laatste dagen lekker gezwollen en er staan nu al veel calyxen op.
                Ik zie ook meer en meer milky Trichomen maar nog geen amber.
                DSC_1914cu.jpg

                De eindtop is ook bijna rijp, ze maakt nu eindelijk ook calyxen aan.
                DSC_1937.jpg

                Zijtakken hangen erg door.
                DSC_1941.jpg

                De budrot was iets teruggekomen, het is gelukkig maar een kleine onderste tak, ik heb die eraf geknipt, grondig nagezien en te drogen gehangen, beter geen risico nemen met de rest...en zo heb ik een proever

                Comment


                  #38
                  Re: 1ste poging op veranda.

                  Ik denk dat, als je voeding gebruikt, dat je nu op het moment bent gekomen, niets meer te geven.

                  Geen voeding en aleen water.

                  Dat de takken doorzakken zal je een worst zijn.
                  Lekkerlaten zakken

                  Spoelen dus.

                  Dan heb je een lekkere wiet die geen voedingsmiddelen bevat.

                  Ik ga niet zeggen dat je er bent,waarschijnlijk komt nu de moeilijkste periode

                  Godverdomme wat vindikhet jammer dat ik niet in de buurt woon....
                  Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
                  Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

                  Comment


                    #39
                    Re: 1ste poging op veranda.

                    Ik spoel al een week, de laatste dagen is het spoelwater water helder, ik denk dat alles eindelijk uit de aarde is gespoeld.

                    Ja he, hoe meer ze zakken hoe vetter.

                    Inderdaad, hopelijk duurt het niet te lang meer eer ze wat rijper is, het wordt moeilijker en moeilijker om de veranda warm en droog te houden.
                    Ik geef het nog een week...denk ik, dan zal het te zot worden om te verwarmen, mijn vriendin moppert al een paar dagen erover dat het tijd word dat die deur dicht kan.

                    Troost je, dan zat je nu in de kou, ipv van in het zonneke met een Ricard

                    Comment


                      #40
                      Re: 1ste poging op veranda.

                      Oorspronkelijk geplaatst door Makroo View Post
                      Ik spoel al een week, de laatste dagen is het spoelwater water helder, ik denk dat alles eindelijk uit de aarde is gespoeld.
                      Spoelen wil zeggen gewoonweg water geven zonder voeding. Zoals ik het lees heb je gewoon water blijven geven totdat het uit de pot zeikt...

                      Daarmee kan je een plant op het eind van de bloeifase alsnog om zeep helpen.
                      Je planten verzuipen gewoonweg en je buds zijn bijgevolg minder compact en slechter van kwaliteit.
                      sigpic
                      100% BIO Indoor autoflower enthusiast

                      Comment


                        #41
                        Re: 1ste poging op veranda.

                        Classic.
                        Wie heeft je verteld dat je zoveel water er in moet mikken dat het eruit loopt ?

                        Even Apeldoorn bellen
                        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                        Comment


                          #42
                          Re: 1ste poging op veranda.

                          mjah hier zou ik ook graag antwoordt op willen hebben...spoelen en verzuipen zijn 2 verschillende dingen...

                          Comment


                            #43
                            Re: 1ste poging op veranda.

                            Oorspronkelijk geplaatst door gezelligheids roker View Post
                            mjah hier zou ik ook graag antwoordt op willen hebben...spoelen en verzuipen zijn 2 verschillende dingen...
                            sigpic
                            100% BIO Indoor autoflower enthusiast

                            Comment


                              #44
                              Re: 1ste poging op veranda.

                              lol gamm ik reageerde op QnQ... dat id had ik ook.
                              daarom ook mijn reply

                              Comment


                                #45
                                Re: 1ste poging op veranda.

                                Ahja, ik heb dat niet te goed uitgelegd, ik spoel door water op de aarde te gieten, en dan loopt het in de schaal eronder, dus wat ik bedoelde is dat ik geen olielaagje (mineralen) meer zie op het water dat eruit loopt, ik giet er echt geen tientallen liters door hoor
                                Het bovenste/meeste water in de schaal zuig ik er trouwens weer uit, de gedachte was omdat organische voeding niet zo vlug op is iets te helpen met de spoeling want ik vreesde dat iets te laat nog voeding gegeven had en daardoor dat spoelen iets te letterlijk genomen heb, maar ze stond nooit in het water met haar voet ze dronk het overblijvende water altijd in een uurtje of zo op, ze is niet verzopen..denk ik.

                                Dat vind ik haast het moeilijkste van heel het kweken, het juist water geven, ik weet dat ik me moet inhouden niet te veel te willen geven.

                                Vermits het nu zo koud word en ik denk te oogsten zondag staat ze nu al 3 dagen droog, de aarde is nu nog vaag wat vochtig.

                                Maar bedankt in elk geval om de waarschuwing
                                Last edited by Makroo; 21 November 2013, 12:07.

                                Comment

                                Bezig...
                                X