Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

1ste poging op veranda.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #61
    Re: 1ste poging op veranda.

    Dan moet je even op jouw vriendin vertrouwen en het aan haar vragen

    Trouwens, vrouwen zien dit soort dingen toch beter......
    Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
    Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

    Comment


      #62
      Re: 1ste poging op veranda.

      Zou het zolang mogelijk rekken. Net zoals met een gewone buitenkweek. Hoe langer ze op alleen water staat, hoe beter de smaak.
      Haartjes zijn geen indicatie. Wil je zekerheid investeer je een paar euro in een microscoopje om de trichomen te bekijken.
      IMG_0032.jpg Amber.jpg

      Te laat oogsten gebeurt niet zo snel, ik zie die angst wel vaker bij nieuwe kwekers. Ik ben het zelf nog nooit tegen gekomen.
      Het verhaal high/stoned wietje vind ik zelf ook onzin, maar da's echt een persoonlijke noot heh...music4.gif
      Als ik een high -of minder bankhang- rokertje wil, doe ik gewoon wat minder wiet in die joint.
      Een vroeg geoogst wietje daarintegen wordt nooit een lekkere stoner, hoe veel je er ook in doet.
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

      Comment


        #63
        Re: 1ste poging op veranda.

        Ah ja het vrouwtje lastigvallen ermee, das pas een brilliant idee!!

        Oef QnQ je steld me wat gerust, op die eerste foto zien de haartjes er ook volledig bruin/verschrompeld uit, ik las gisteren op een site dat dit te laat was, verwonderde me ook wat met alle foto's die ik al toonde dat jullie daar niet zouden op letten, zal nooit meer op een andere site kijken...beloofd
        Mooie trichoom foto die 2de, ik dacht echt dat de trichomen witter/melkiger moesten komen niet gewoon wat troebeler, maar die zijn ook nog wat transparant maar ook al amber, heb er nu een beter zicht op, bedankt
        Dus is het goed nieuws ze zijn zeker al milky, nu nog even geduld en misschien toch nog amber als de omstandigheden het toelaten!

        Comment


          #64
          Re: 1ste poging op veranda.

          Bah, weer budrot, weggeknipt, was een grote zijbud, de top zelf was niet aangetast en heb die eens op het gemak met de microscoop bekeken, en zo gaat het veel beter, er is wel al amber te zien, 5 a max 10%.
          Zo zie je weer, alles heeft zijn voordeel.
          En plakken dat het doet, zal lekker zijn denk ik.
          Ze geven redelijk weer tot vrijdag en dan

          Comment


            #65
            Re: 1ste poging op veranda.

            Dat klinkt als een geslaagd plan, dan is woensdag lamleggen en de plant in volledig donker zetten. (als je dit verkiest natuurlijk).

            En dan Vrijdag het mes er in.

            Klinkt als een goede actie.
            Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
            Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

            Comment


              #66
              Re: 1ste poging op veranda.

              Hehehe, ja dat binnenzetten, heb daar zitten over denken en realiseerde me opeens dat de plant ruim 50cm breder is dan de 4 deuren waar zij door zou moeten naar de logeerkamer.
              Haar erdoor forceren is geen optie.
              Tja, haar heel opbinden als een worst zou wel gaan maar ik doe daar waarschijnlijk meer schade mee dan de winst die het zou opleveren.

              Dus is het dilemma van hoe te oogsten is ook opgelost, takken knippen zal het worden, zal een lijntje spannen.

              Ik heb ook het vermoeden dat de voeding eindelijk op is, de nerven zijn opeens duidelijk geler dan gisteren.

              Comment


                #67
                Re: 1ste poging op veranda.

                Joh alles gaat gesmeerd, lekker geler laten worden*grin*

                De buit is binnen....

                Nu alleen een klein vraagje....

                Wanneer kunnen we een binnenkweek verslag van je verwachten?
                Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
                Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

                Comment


                  #68
                  Re: 1ste poging op veranda.

                  Aha, vanaf dat ik de poen bijeen gespaard heb, er zijn 2 mogelijkheden :

                  1 - Ik koop eerst zo'n goedkoop 2x55 T-Neon minitentje om te starten en zo het geld om wiet te kopen al uit te sparen...300€

                  2- Ik spaar door en doe het direct goed en bouw een "mega uitgeruste stealth micro scrog kast" met 2 planten, 3x36w T-neon (zelfbouwkap) en 45x45cm scrogg oppervlak per plant met scrogbakken op wielen zodat je ze even kan uitrollen indien nodig ...1100€
                  Omdat we willen dat het totaal niet opvalt als je de logeerkamer binnenkomt zal het in de vorm van een op het oog gewone ladenkast zijn, binnenmaat kweekruimte 100hx140bx60d met aparte machinekamer 100x40x60cm.

                  PS ik ben bouwkundig/technisch tekenaar en heb natuurlijk weer overdreven (beroepmisvorming) met het ontwerpen van de kast, het is bijna klaar verwacht je dus maar aan een super uitgebreid 3d bouwplan...

                  De enigste kink in de kabel is dat ik voor het moment financieel wat krap zit (werkloos voor het ogenblik en dochter op unif...duuuur) dus het zou wel eens eerst de tent kunnen worden, is terwijl een goede oefening voor het grotere werk.

                  Comment


                    #69
                    Re: 1ste poging op veranda.

                    Ha, ik zou dit ontwerp wel een willen zien.....
                    Plaats hem eens in de topic, de kweekruimte of de kweekkast in Micro.

                    Leuk,ik wil hem wel zien ook al is het maar een ontwerp
                    Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
                    Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

                    Comment


                      #70
                      Re: 1ste poging op veranda.

                      Dat was ik van plan, het is bijna klaar, nog een paar electro details, heb veel gelezen de laatste dagen over de sturing enzo, dat is het laatste dat er nog op moet.
                      Dan kunnen jullie je kritische blik eens op laten vallen, ik zal wel ergens een fout gemaakt hebben

                      Comment


                        #71

                        Comment


                          #72
                          Re: 1ste poging op veranda.

                          Babbel wiet.... dat klinkt als muziek wiet in de oren
                          Middelmatig zoet, kruidig peperig......


                          Simpel dat is de nasmaak van de peperkoek.......

                          Ben je niet vergeten te vermelden, dat je een vreetkick had......
                          En vervolgens de pepernoten van de kids in een ruk hebt achterovergeslagen.....


                          Heel begrijpelijk allemaal

                          Dat wordt meerdere malen inkopen doen op de schoentjes te vullen!!!
                          Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
                          Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

                          Comment


                            #73
                            Re: 1ste poging op veranda.

                            Klinkt als White Widow.

                            Pas maar op dat je geen bezoek krijgt als het zo stinkt, tijdens het knippen wordt het nog 3x erger.

                            Succes met de bouwplannen.
                            En koop een filter.
                            ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                            Comment


                              #74

                              Comment


                                #75
                                Re: 1ste poging op veranda.

                                de geur ruikt je zelf toch niet meer als je aan het knippen bent!
                                & knap gedaan man! Go Belgium!

                                Comment

                                Bezig...
                                X