Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

1ste poging op veranda.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #76
    Re: 1ste poging op veranda.

    Hehehe, bedankt Frank, ja dat went wel naar een eindje maar het was een serieuze stinker hoor, ik ruik er helemaal naar zegt me vriendin, zelfs de bak met het bladafval ruikt hemels.

    Eerst en vooral een afscheidsfoto
    DSC_1993.jpgVaarwel

    en nu "The Harvest PI"

    Tja, het was wat meer werk dan ik dacht, ik zit maar op de helft ongeveer, ik heb er 5 a 6 uur geknipt aan de onderste takken alleen, nu komen de 5 grootste takken en dan terug wat kleinere op weg naar de eindtop, amai me ouwe nek van de hele tijd omlaag te kijken

    Heb om het uur ongeveer een foto genomen.
    DSC_1994.jpgDSC_1998.jpgDSC_1999.jpgDSC_2000.jpg

    De fluff en een paar per ongeluk afgeknipte topjes, best dat ik onderaan begon is terug effen wennen, na een eindje ging het ook wat vlotter/zelfzekerder.
    Ja voor jullie het zeggen...inderdaad, ik had meer moeten dieven!
    DSC_2001.jpg
    Er zitten ook enkele overschotten van topjes met budrot bij, op 3 lage takken kleine infecties aangetroffen...rotspul, je zag het pas als je de tak wat gekuist was, ik denk dat het best was dat ik oogstte, het ging nu vlug uitspreiden vrees ik.

    18 soldaten op een rijtje, neemt nu al 2m lijn in, muahahaha
    Ze hangen van (L) lage takken naar (R) hogere takken.
    DSC_2002.jpgZe zijn niet zo vet als ze er op het eerste gezicht uitzien, let op de slagschaduw van de flash!
    Ze voelen redelijk massief aan, ik besef dat ze nog gaan krimpen maar als je het zo allemaal bijeen ziet is het meer dan ik verwachtte en de vetste takken + eindtop moeten nog komen!

    DSC_2003.jpgTja, dat zijaanzicht is ook niet zo'n geslaagde foto, ben bekaf, maar het toont wat het moet.

    Zal morgen met wat beter licht, vlug wel enkele betere foto's nemen als ze er allemaal hangen.

    Sorry Escar, ik weet dat je op de cola-kola shot wacht, maar zal voor morgen zijn.

    Nu zal ik me in me zetel smijten voor de tv...en een dikke schaarstuff joint roken, het is een stevig balleke geworden

    Tot morgen vrienden voor "The harvest PII"

    Comment


      #77
      Re: 1ste poging op veranda.

      Hier zijn we dan met de "Harvest PII"

      Vandaag toch nog zeker 5 uur knipwerk gehad, ik heb een raar probleem met de camera tegengekomen, hij gaf opeens een onbekende melding ik sluit hem aan me PC en de foto's zijn zwart, schakel aan/uit en de kaart moet geformateerd worden...jammer.

      Tja de boel dan nog maar eens vlug verstoord om een paar foto's te nemen.

      Dus hier zijn ze dan allemaal op een rijtje.
      DSC_2035.jpgDe grote toppen die ik vandaag oogstte zijn serieus vetter dan het gene van gisteren.
      33 takken totaal, haalde er gelukkig minder fluff af dan gisteren (zal Ice-Hash te maken ervan), hoe hoger hoe voller de toppen.
      Vraag me af hoeveel dat het zal zijn droog.

      Cola-Kola...Escaaaar
      DSC_2041.jpg
      47,2Gr ^^

      Amai Q, je loog niet toen je zei dat het ging stinken, na de oogst vandaag neem ik een douche, doe verse kleren aan en ik ga om een boodschap, kom een vriendin tegen in de supermarkt en het eerste dat ze zegt is "Amai gij ruikt lekker naar wiet" ze rook het al van 3 meter ver en ze heeft een verstopte neus....pffff daar verschoot ik toch van!!! Heel de winkel zal het geroken hebben

      De schaarstuf was in elk geval een succes gisteravond, ik kreeg het bijna niet op...stoned als een garnaal , en een lekkere smaak, lang geleden dat ik zoiets proefde, deed me denken aan de SilverPolm van vroeger.

      Ik kwam gelukkig geen budrot meer tegen, wel een iets raars vergeten te vermelden, toen ik gisteren de eerste top wilde knippen, brak het steeltje ervan met een duidelijke "knack' in 2 dat is toch het teken dat het droog is???
      Gelukkig was de rest normaal flexibel.

      Wel dit is het einde van mijn eerste poging, het was heel leuk en leerzaam, volgend jaar nog beter.
      In een 2 tal weken een laatste smaak/effect en gewicht update.

      Comment


        #78
        Re: 1ste poging op veranda.

        Hopla
        Lekker daar

        Helemaal goed gedaan dit jaar...
        Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
        Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

        Comment


          #79
          Re: 1ste poging op veranda.

          Nog even geduld en je kan proeven!
          Dat word 1 groot feest
          Probeer gelukkig te zijn met wat je hebt, ook al is dat niet veel!

          Comment


            #80
            Re: 1ste poging op veranda.

            Hi vrienden, het is zover...
            Vanmorgen ging ik de toppen nakijken en de takjes knapten dus alles er maar afgeknipt en gepot.
            DSC_2043.jpg
            Totaal : 134.6gr.
            Hoofdtop woog nog 8.2gr.
            De middelste pot bevat al de eindtoppen, je ziet duidelijk het verschil met die 2 weckpotten waar het onderste van de plant in zit.

            Nu heb ik tijdens het knippen natuurlijk een paar gerold ervan, van de onderste takken is het niet vet, van de bovenste mooie toppen valt het mee, de smaak is niet mis, die pepersmaak is volledig weg, het is een meer neutrale wietsmaak, met een vleugje stuff, niet erg zoet, de geur is heerlijk...scherp en fris en heel vaag iets van fruit.
            Is een high weedje, niet echt rijp genoeg je wordt er wel iets stoned van maar je krijg er geen klopjes van, de toppen zijn iets fluffier dan ik verwachtte, de eindtoppen zijn nog redelijk hard.
            Ik vermoed dat ik iets te lang gevoed heb, er blijft een vage metaalsmaak na in je mond...jammer, misschien gaat dat nog weg door te curen.
            Ik geef de wiet (het betere ervan) voorlopig een 6 van smaak, en 6,5 van werking.
            Ik denk dat als het curen het niet veel beter maakt ik van de 2 potten minste wiet icehash ga maken.

            Tja, volgend jaar beter met deftig zaad en voeding.

            Ik heb er in elk geval veel uit geleerd, vooral dat ik geen trage bloeiers kan houden op de veranda, is een super plaats voor een korte periode, maar eens het najaar komt is er geen rechtstreeks zonlicht genoeg meer door de gebouwen rond me om verder te rijpen.
            Last edited by Makroo; 11 December 2013, 23:36.

            Comment


              #81
              Re: 1ste poging op veranda.

              heel mooi gedaan daar!
              mooie planten echt waar en lekkere oogst
              kan je wel ff mee vooruit pikkie
              Poepzak 2015 - Amnesia, AK47, Red Purps, Auto Bubble & Sweet Mango Autoflower

              Comment


                #82
                Re: 1ste poging op veranda.

                Hehehe, dank je poepzak, ik ben inderdaad even zoet met dat voorraadje

                Comment


                  #83
                  Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
                  Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

                  Comment


                    #84

                    Comment


                      #85
                      Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
                      Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

                      Comment


                        #86

                        Comment


                          #87
                          Re: 1ste poging op veranda.

                          Dat klinkt als "hemels zaad" Makroo
                          Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
                          Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

                          Comment

                          Bezig...
                          X