Dit is mijn derde kweek in de tuin.
Ik ben expres laat begonnen, omdat ik de planten niet te hoog wil hebben.
Dat heeft twee redenen, hoe minder dik de toppen hoe minder kans op toprot, en ze worden als ze 3 meter hoog worden zichtbaar vanaf de straat.
Kweekmedium pokon tuinaarde, en ik heb bij sensi seed 3 early skunk gekocht. Dat is volgens de sensi seed site de enige soort die goed is voor hier buiten waar ze ook een fermenized versie van hebben.
De dingen die ik dit jaar anders doe is vooral dat ik de planten niet meer verplaats. Mijn tuin achter is verre van ideaal, en de twee vorige pogingen eindigde vooral in toprot.
Op één slecht behandelde plant na, die als stek begonnen is, en die ik kreeg.
Ik zit op dit moment ook te wachten op twee stekken. Dan kan ik mooi vergelijken tussen sensi seed en de stekken, vooral tav toprot.
Ik ben nu een week of drie bezig en erger me vooral aan het gebrek aan zon.
Tijd voor foto's
15 juni
DSCF0001.jpgDSCF0003.jpg
En een paar slechte foto's van gisteren.
Het was even spannend of het derde plantje het ook ging doen, maar voorlopig gaat het redelijk.
(tweede foto)
DSCF0001.jpgDSCF0003.jpgDSCF0006.jpg
Ik ben expres laat begonnen, omdat ik de planten niet te hoog wil hebben.
Dat heeft twee redenen, hoe minder dik de toppen hoe minder kans op toprot, en ze worden als ze 3 meter hoog worden zichtbaar vanaf de straat.
Kweekmedium pokon tuinaarde, en ik heb bij sensi seed 3 early skunk gekocht. Dat is volgens de sensi seed site de enige soort die goed is voor hier buiten waar ze ook een fermenized versie van hebben.
De dingen die ik dit jaar anders doe is vooral dat ik de planten niet meer verplaats. Mijn tuin achter is verre van ideaal, en de twee vorige pogingen eindigde vooral in toprot.
Op één slecht behandelde plant na, die als stek begonnen is, en die ik kreeg.
Ik zit op dit moment ook te wachten op twee stekken. Dan kan ik mooi vergelijken tussen sensi seed en de stekken, vooral tav toprot.
Ik ben nu een week of drie bezig en erger me vooral aan het gebrek aan zon.
Tijd voor foto's
15 juni
DSCF0001.jpgDSCF0003.jpg
En een paar slechte foto's van gisteren.
Het was even spannend of het derde plantje het ook ging doen, maar voorlopig gaat het redelijk.
(tweede foto)
DSCF0001.jpgDSCF0003.jpgDSCF0006.jpg

Comment