Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Kweekverslag, 2016 drie maal is scheepsrecht ?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Kweekverslag, 2016 drie maal is scheepsrecht ?

    Korting op 420shop
    DSCF0001.jpgDSCF0003.jpg

    En een paar slechte foto's van gisteren.
    Het was even spannend of het derde plantje het ook ging doen, maar voorlopig gaat het redelijk.
    (tweede foto)
    DSCF0001.jpgDSCF0003.jpgDSCF0006.jpg
    Lets not criticize but legalize

    #2
    Re: Kweekverslag, 2016 drie maal is scheepsrecht ?

    Tijd voor een foto opdate, ik denk dat goed te zien is, dat het warmer is, de 3 hebben er ineens zin in.
    Verder de twee stekken die ik vandaag "kreeg"
    Begin me wel af te vragen of ik al voeding moet gaan geven, bij de 3 uit zaad. Ik vind ze wel erg licht groen.

    DSCF0001.jpgDSCF0003.jpgDSCF0005.jpgDSCF0008.jpgDSCF0010.jpgDSCF0012.jpgDSCF0017.jpg
    Lets not criticize but legalize

    Comment


      #3
      Re: Kweekverslag, 2016 drie maal is scheepsrecht ?

      Die blikskes om die pot Slimmert ben jij
      Ziet er goed uit hoor. er zit toch voeding in je aarde in de pot die kan toch nog niet op zijn.
      Wacht nog even op paar dagen zon en kijk dan nog is voor je gaat voeden nu al
      God was never on your side..

      Comment


        #4
        Re: Kweekverslag, 2016 drie maal is scheepsrecht ?

        Vorig jaar een plantje kwijt door een slak. Daaruit ontstond het idee van een afgeknipt plastic koffie bekertje met kopertape.

        Ik weet niet hoelang kopertape goed blijft, maar het werkt wel.

        Van de drie plantjes uit zaad, hebben er zeker twee alleen maar verse aarde, dus die zouden inderdaad geen voeding nodig moeten hebben.

        Plantjes hadden het in het begin niet makkelijk, ik had volgens mij last van strekken. Nu ik ze wat dieper ingegraven heb.lijkt het beter te gaan, en maken ze ook veel blad aan, de stam word dikker.

        Eerste indruk van het niet verplaatsen van de planten is positief. Ik heb het idee dat ze meer blad aanmaken. ( kan natuurlijk ook de soort zijn )
        Wel heb ik het idee dat ze wat langzamer groeien. ( dat kan ook haast niet anders, eerste jaar stonden ze op het dak van een schuur. Dat scheelt in mijn geval per dag minstens 6 uur direct zonlicht )

        De meningen over het verplaatsen van de planten voor meer zonlicht zijn verdeeld.
        Een opmerking op dit forum echter van ik geloof Flintstoned, heeft me doen besluiten om ze NIET te verplaatsen.
        ( Planten passen zich aan aan de hoeveelheid licht die ze krijgen )
        Lets not criticize but legalize

        Comment


          #5
          Re: Kweekverslag, 2016 drie maal is scheepsrecht ?

          Tijd voor een foto update. Ik ben niet ontevreden, maar maak me wat zorgen om de twee stekken.
          Die waren mooi donker groen, maar worden steeds lichter groen.
          Om die reden toch maar voeding gegeven. Dat leek te helpen, maar ik ben natuurlijk bang dat ik te veel geef. Vooral even goed ik de gaten houden.

          DSCF0003.jpgDSCF0006.jpgDSCF0010.jpg
          Lets not criticize but legalize

          Comment


            #6
            Re: Kweekverslag, 2016 drie maal is scheepsrecht ?

            Ik wist dat er iets was dat ik vergat. Ik heb twee flessen Vital ecostyle besteld.

            Als voeding heb ik een fles groei en bloeivoeding van pokon en een pakket van Bcuzz. Met oa boosters die ik zeker niet ga gebruiken. ( vorig jaar al gekocht )
            Lets not criticize but legalize

            Comment


              #7
              Re: Kweekverslag, 2016 drie maal is scheepsrecht ?

              Ik zou oppassen met pokon. Heb het zelf nog nooit gebruikt, maar je moet maar eens het kweekverslagje van GreenHulk zoeken... Ben daardoor een beetje bang geworden voor dat merk, dus ik denk eventjes een waarschuwing voor de zekerheid. Daar ging het echter wel om een hoge concentratie npk.

              En ik zie nu dat je het al hebt gebruikt. In ieder geval ben je er dan voorzichtig mee geweest! Super!

              Verstuurd vanaf mijn GT-I9505 met Tapatalk
              Terminate the hate and spread the positive

              Comment


                #8
                Last edited by Gps; 10 July 2016, 19:36.
                Lets not criticize but legalize

                Comment


                  #9
                  Re: Kweekverslag, 2016 drie maal is scheepsrecht ?

                  Wat een drama deze zomer. Maandag zijn twee planten er bij gaan liggen vanwege de wind.

                  Komt wel goed, ik heb ze een dag lang een beetje steun gegeven.
                  Inmiddels zijn de twee flessen Vital ecostyle binnen.
                  Lets not criticize but legalize

                  Comment


                    #10
                    Re: Kweekverslag, 2016 drie maal is scheepsrecht ?

                    Volg ook ff mee, nu hopen op zon in plaats van regen!
                    verslag 1, verslag 2

                    Comment


                      #11
                      Re: Kweekverslag, 2016 drie maal is scheepsrecht ?

                      Over het weer gisteren en vandaag niet te klagen.

                      Tijd voor twee nieuwe foto's.
                      DSCF0002.jpgDSCF0009.jpg

                      De 3 early skunk gaan goed, derde blijft wel wat achter, en ik heb ook al voeding moeten geven. ( Er ging iets niet goed in de planning, ik wilde oorspronkelijk een paar planten in de volle grond zetten, waardoor niet alle 5 de planten in verse aarde staan. )

                      Stom, maar dat verander ik nu niet meer. De ene early skunk was ook niet zo mooi donker groen als de andere twee, dat was de hoofdreden om voeding te geven. (Pokon groei en bloei)
                      .Nu zie ik bijna geen verschil meer in kleur, dus dat gaat goed.

                      De stekken: (tweede foto)
                      De ene stek gaat geweldig de andere wat minder. Op de tweede foto kan je denk ik mooi een probleem zien, vooral als je vergelijkt met de amnesia stek ernaast.
                      Ook deze plant krijgt voeding, en ook hier lijkt dat te helpen.

                      Eigenlijk wil ik dus twee planten verse aarde geven, maar zeker bij de stek ben ik bang dat er nog niet een goede kluit is, en ik door wortel schade het probleem alleen maar erger maak.
                      Ik weet welke twee ik wel voeding moet geven, en dat is zeker voorlopig ook een oplossing.
                      Last edited by Gps; 20 July 2016, 19:54.
                      Lets not criticize but legalize

                      Comment


                        #12
                        Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                        De stek is nog niet blij met de verse grond. Kijken hoe dat morgen is.

                        De beloofde foto's.
                        Eerste foto, de early skunk al in bloei.
                        Tweede foto de stek die nu in verse grond staat, maar op de foto dus nog in de oude grond.

                        DSCF0007.jpgDSCF0003.jpg
                        Last edited by Gps; 23 July 2016, 00:03.
                        Lets not criticize but legalize

                        Comment


                          #13
                          Lets not criticize but legalize

                          Comment


                            #14
                            Re: Kweekverslag, 2016 drie maal is scheepsrecht ?

                            Dat zal dan stiekum toch een autoflower moeten zijn...

                            Comment


                              #15
                              Re: Kweekverslag, 2016 drie maal is scheepsrecht ?

                              Dat is wel waar ik zelf ook aan dacht, maar dan moet er dus bij sensi seeds iets mis gegaan zijn. Ik heb ook al de verpakking gecontroleerd.
                              Het zou geen autoflower moeten zijn. Toch krijg ik nu bij de tweede ook het idee dat de bloei al begint.

                              Ik hoop toch wel dat ze nog flink blijven groeien, ik gok dat ze pas ongeveer een meter hoog zijn

                              De stek is nog niet helemaal hersteld, maar de bladeren zien er al wel beter uit. (egale kleur) Dus de keuze om verse aarde in die pot te doen was de juiste keuze.
                              Lets not criticize but legalize

                              Comment

                              Bezig...
                              X