eerste kweek: geknakt en geoogst

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • weedlover
    Banned
    • May 2008
    • 975

    #331
    en een energieveld erond of zo

    Comment

    • laurens_enzu
      T.H.C. Master
      • May 2008
      • 512

      #332
      mod's hier mag trouwens een slotje op seisoen is afgelopen bedankt voor het lezen en de hulp, hopelijk tot next year!

      Comment

      • Cannab0y

        #333
        Slotjes op kweekverslagen hoeven niet hoor Stel dat iemand nog een vraag heeft voor je...

        'k Heb het met plezier gelezen

        Greetz

        Comment

        • emiel_s
          Grower
          MemberLucky Member
          • May 2008
          • 694

          #334
          Me to hopelijk volgende kweek meer geluk LTR
          Schutto In tha house

          Comment

          • Creezr
            Wicked Stoner
            MemberLucky Member
            • Jun 2008
            • 237

            #335
            Wooooooooooow 335ste post!!!!!


            En nu serieus, spijtig van je plantjes.
            En nu een vraag: hoe beveilig je je kot beter? Want enkele sloten meer maakt niet veel uit want die knip je met gemak over
            Witte Weduwe toch, waarom ben je zo hemels?

            Comment

            • weedlover
              Banned
              • May 2008
              • 975

              #336
              Je kunt van die fietssloten gebruiken die je hier veel in Gent ziet, van die hele zware dus, misschien een idee

              grtz

              Comment

              • laurens_enzu
                T.H.C. Master
                • May 2008
                • 512

                #337
                dankje mensen was leuk om ze te kweken volgend jaar wordt het waarschijnlijk niets but i'll be back!
                beter beveiligen nja gaat nooit echt buiten enkel binnen en tegen niemand zeggen dat je planten hebd staan

                Comment

                • emiel_s
                  Grower
                  MemberLucky Member
                  • May 2008
                  • 694

                  #338
                  klopt dat is regel 2 van kweken niks zegge
                  Schutto In tha house

                  Comment

                  • westport
                    Wicked Grower
                    420 MemberLucky Member
                    • Aug 2008
                    • 3847

                    #339
                    Oorspronkelijk geplaatst door laurens_enzu
                    dankje mensen was leuk om ze te kweken volgend jaar wordt het waarschijnlijk niets but i'll be back!
                    beter beveiligen nja gaat nooit echt buiten enkel binnen en tegen niemand zeggen dat je planten hebd staan
                    Geen buitenkweek? Jammer vond het een mooi kweek verslag.
                    Grtz
                    420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle

                    Comment

                    • Olliarts
                      Retired
                      • Jan 2009
                      • 222

                      #340
                      Als ik kan volgen is er iemand geript ofwa?
                      Ik zeg het Antwerpen moet zich organiseren...
                      Alle kwekers beginners en pro's uit regio Antwerpen verenig u!
                      K'em al een sub forum voor ons aangevraagd...

                      Comment

                      Bezig...