beter laat dan nooit :)

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • leo
    Retired
    • May 2008
    • 659

    #76
    Re: beter laat dan nooit

    kleine update!!! ik heb het idee dat een aantal planten aan hun bloei beginnen. de topjes lijken voller te worden en er steken div witte haartjes uit. ik hoop dat het goed te zien is op de foto, en ben benieuwd wat jullie denken.

    Comment

    • Smokey
      Ultra Grower
      MemberLucky Member
      • Oct 2007
      • 2488

      #77
      Re: beter laat dan nooit

      Ik zie alleen stampers, kijk naar je toppen.
      Wanneer deze van structuur veranderen gaat ze beginnen aan de bloei.(En wanneer er stampers uit de top komen natuurlijk)

      Ziet er goed uit!

      Peace

      Comment

      • leo
        Retired
        • May 2008
        • 659

        #78
        Re: beter laat dan nooit

        nou heb ook het idee dat ze veranderen van structuur, maar goed alles wat ik hoef te doen is wachten en dan weten we het zeker.

        Comment

        • Smokey
          Ultra Grower
          MemberLucky Member
          • Oct 2007
          • 2488

          #79
          Re: beter laat dan nooit

          idd, ik duim voor je .

          Ik kan niet wachten tot ze allemaal in bloei staan, geduld geduld geduld

          Peac

          Comment

          • leo
            Retired
            • May 2008
            • 659

            #80
            Re: beter laat dan nooit

            nou ik zij al eerder dat ik het idee had dat er een paar begonnen waren met de bloei. echter is er met die planten nu nog niet veel verschil te zien. maar bij deze kan ik wel melden dat de 2 op het balkon van me ouders duidelijk zijn begonnen (foto volgt als het iets beter te zien is)
            best gek want van alle planten die ik heb zijn dat de slechtste en kleinste. ze staan vol op de wind zien er niet heel goed uit en hebben volgens mij ook last van elke ziekte of schimmel die er is hahah. en die schieten nu in bloei? naja foto's volgen.

            Comment

            • leo
              Retired
              • May 2008
              • 659

              #81
              Re: beter laat dan nooit

              ff een foto van de 4 kleine plantjes in de volle grond, die nu tegen de 2,70 hoog zijn

              Comment

              • Guest's Avatar

                #82
                Re: beter laat dan nooit

                Ziet er al goed uit Leo
                Ik hoop op een vette oogst voor je!

                Comment

                • leo
                  Retired
                  • May 2008
                  • 659

                  #83
                  Re: beter laat dan nooit

                  nog een week of 7 gok ik, we zullen het wel zien

                  Comment

                  • Smokey
                    Ultra Grower
                    MemberLucky Member
                    • Oct 2007
                    • 2488

                    #84
                    Re: beter laat dan nooit

                    Mooie "kleine " planten.

                    Nu is het wachten op de buds

                    Peace

                    Comment

                    • leo
                      Retired
                      • May 2008
                      • 659

                      #85
                      Re: beter laat dan nooit

                      nou ze zijn al begonnen de meeste planten hebben al kleine buds. heb gister een paar foto's gemaakt met mijn nieuwe gsm echter moet deze nu al terug naar de winkel na 1 dag al stuk maar zal snel ff posten

                      Comment

                      • yrrab
                        Wicked Stoner
                        • May 2008
                        • 200

                        #86
                        Re: beter laat dan nooit

                        zo leo dat zijn flinke bomen die je heb staan
                        als die toppen in verhouding zijn of worden dan zit je goed
                        ben benieuwd naar je foto's
                        en suc6 met je foon

                        Comment

                        • DaTom-p
                          Wicked Stoner
                          MemberLucky Member
                          • Jul 2008
                          • 209

                          #87
                          Re: beter laat dan nooit

                          Ze zullen je wel gewoon een nieuwe geven

                          Mooie struikjes zijn het al hé!
                          Keep on Growing!

                          Grtzzzz
                          Take a look at my Ice-Cold-Killers!

                          Comment

                          • leo
                            Retired
                            • May 2008
                            • 659

                            #88
                            Re: beter laat dan nooit

                            heb idd een nieuwe gekregen

                            Comment

                            • leo
                              Retired
                              • May 2008
                              • 659

                              #89
                              Re: beter laat dan nooit

                              kleine update nu bijna alles in bloei staat:


                              kleine bud foto is niet heel scherp maar mijn camera is aan vervanging to


                              de balkon kweek zijn behoorlijk opgeknapt hebben echter wel lichte meeldauw


                              de bloei van de balkonias



                              de rechter is van mijn zwager en is een afganie koes (als ik het goed spell) en staat ook vrolijk in bloei. de andere 2 zijn van mij 1 in bloei de andere komt er ook nog wel denk ik. ze zijn wat kaal maar staan ook maar in een 10L potje.

                              voor de rest gaat alles wel redelijk goed met al mijn planten denk ik.

                              Comment

                              • Smokey
                                Ultra Grower
                                MemberLucky Member
                                • Oct 2007
                                • 2488

                                #90
                                Re: beter laat dan nooit

                                Ziet er goed uit leo28 .
                                Lekker aan het bloeien, zo zien we het graag .

                                Kan je eens een foto trekken van de gele bladeren?

                                peace

                                Comment

                                Bezig...