Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Kan mij iemand tips geven aub?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Kan mij iemand tips geven aub?

    Korting op 420shop
    Hallo iedereen, ik woon in belgie en ben voor de eerste keer bezig met 2 wietplanten in volle grond. Heb 2 zaadjes gehad van een kennis. "Sour kush" planten zijn al redelijk gegroeid maar vraag me af wanneer ik moet stoppen met voeding of mag ik dat blijven geven. Ik geef enkel meststof voor gazon en moestuin van compo roze korrels. Bevat veel stikstof. Heb nu een transparant zeil aan omheining gehangen achter de planten, waardoor ze wat minder wind opvangen. Ik heb nu een kader boven de planten gemaakt zodat ik een transparant zeil erboven kan hangen tegen toprot, maar wanneer moet ik dit pas hangen? Nu hangen er nog altijd geen toppen aan.
    Alvast bedankt voor de tips..
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.

    #2
    Zo, dat zijn een paar knappe planten Roye.
    Ik denk dat het geen autoflowers zijn, of wel?
    Als het geen autoflowers zijn moeten ze nog gaan bloeien, de meeste planten gaan in september bloeien.
    De bloei duurt ongeveer 8-9 weken bij deze soort.

    Je hebt ze best dicht bij elkaar staan, maarja, je weet in het begin natuurlijk niet dat ze zo groot worden
    Ik snap waarom je dat zeil erachter hebt, met zo'n open vlakte kan het aardig waaien.
    Maar probeer niet alle wind te blokkeren, wind is goed en zeker als er topjes zijn is wind bijna essentieel.
    Dat zeil erboven heb je deftig opgelost. Ik heb ook zoiets nodig tijdens de bloei

    Dus...gewoon lekker doorgaan met wat je doet.
    De plantjes zien er prima uit, en zo te zien heb je alles voor elkaar voor de komende maanden.

    Je mag best af en toe een update doen he en als je meer vragen hebt kan je die gewoon in dit topic stellen.

    Ik heb dit topic even verplaatst naar het 'vragen buitenkweek' forum.
    Misschien wil je jezelf even opnieuw voorstellen in het
    introductie forum?




    .
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment


      #3
      oke, top best goed nieuws.. ja idd ze groeien breeder uit dan ik had verwacht.. alvast bedankt

      Comment


        #4
        het is idd geen autoflower. wat ik nog eens wou vragen, raden jullie me aan om ze te binden of te ondersteunen naar de bloei toe? en mss e toppen van elke plant wat uit alkaar trekken zodat ze niet zoveel meer tegen elkaar staan? nochtand staan de stammen 1.7m van elkaar. en die voeding van dcm blijven geven ook in de bloei? grts
        Last edited by Roye; 20 August 2018, 10:46.

        Comment


          #5
          Dat ziet er mooi uit.
          Opbinden kun je gaan doen als blijkt dat de toppen zo zwaar zijn dat ze door gaat hangen. Voor nu is het nog niet nodig. Gedurende de bloei kom je er gaande weg achter welke takken wat ondersteuning zouden willen.

          Risico als je ze uit elkaar gaat trekken is dat ze makkelijk af kunnen breken als je er teveel spanning op zet. Maar het heeft inderdaad ook het voordeel van openheid.
          Je zou ook nog een beetje kunnen snoeien, dat is een controversieel advies. Of een plant snoeien.
          Zelf zou ik het aan blijven kijken.
          Je hebt het goed gedaan en lijkt op de goede weg te zijn voor het vervolg.
          Konijnenvlees is gezond & ik kan hard meppen.

          Comment


            #6
            heb je nu die overkapping gewoon alleen voor die wiet planten gemaakt??
            God was never on your side..

            Comment


            • Roye
              Roye commented
              Editing a comment
              ja maar koste me maar 40euro aan materiaal de rest had ik thuis liggen. is ook gemakkelijk af te breken zodat ik het volgend jaar opnieuw kan zetten. tenminste als er wiet aankomt lol

            #7

            ik post vanavond nog enkele foto's. grts
            Last edited by QnQ; 4 September 2018, 07:40.

            Comment


              #8
              Leuk ik ga je volgen zorg dat er wel voldoende lucht circulatie is dat voor komt toprot.
              Toprot krijg je eigenlijk altijd wel een beetje maar dat is niet erg als je zulke bomen oogst Ruikt het erg?
              God was never on your side..

              Comment


              • Roye
                Roye commented
                Editing a comment
                ja ze ruiken enorm, zeker bij felle zon. maar dat doen ze al van in het begin. blijkbaar is dit een soort die heel erg ruikt. maar geen probleem, ruikt lekker :p

              #9
              hoeveel wiet (droog) kan je ongeveer verwachten per plant buitenkweek? 50 a 100gr? of is dit al veel?
              Last edited by Roye; 20 August 2018, 14:16.

              Comment


              • Anthony997
                Anthony997 commented
                Editing a comment
                veel ? dat is weinig.
                Een vriend van mij had met 2 planten meer dan 500 gram droog !
                Je moet dan wel geluk hebben.

              #10
              wow laat ons hopen dan maar, kan dan tenminste tijdje weg ermee

              Comment


                #11
                Ik zou wel die bouwlampen uit laten de komende maanden. Als die te hard schijnen, dan kun je de bloei vergeten.. Dan blijven ze gewoon in de groei-modus.
                Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                Comment


                  #12
                  Ok bedankt voor de tip

                  Comment


                    #13
                    You do not have permission to view this gallery.
                    This gallery has 1 photos.

                    Comment


                      #14
                      You do not have permission to view this gallery.
                      This gallery has 1 photos.

                      Comment


                        #15
                        Hierbij enkele duidelijkere foto's, mag ik de bijna dode bladeren binnenin verwijderen of gewoon vanzelf laten afvallen?
                        You do not have permission to view this gallery.
                        This gallery has 1 photos.

                        Comment


                        • Stemma
                          Stemma commented
                          Editing a comment
                          Mooie stam ❤️

                          Wacht tot de bladeren er vanzelf afvallen!
                      Bezig...
                      X