Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Welke outdoor-plant mee beginnen voor beginnende kweker?

Collapse
Dit is een Sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Re: Welke outdoor-plant mee beginnen voor beginnende kweker?

    Hier kriebelt het ook al ik twijfel tussen blueberry & Lemon Skunk auto
    - Fast Bud
    - Royal Dwarf Auto
    - Big Devil XL Auto & NY Diesel Auto

    Comment


      Comment


        Re: Welke outdoor-plant mee beginnen voor beginnende kweker?

        Die autoflowers duren bijna even lang als een gewone plant in de zon.
        Als je buiten niet verduisterd gaat een buitenplant pas half september in bloei. Een af bloeit onafhankelijk van het aantal donkeruren en gaat in bloei na node 5 tot 8. Dus zonder verdonkeren zal een normale plant buiten aanzienlijk langer duren dan een af. Of je noest die pas en augustus zaaien.

        Comment


          Re: Welke outdoor-plant mee beginnen voor beginnende kweker?

          Die autoflowers duren bijna even lang als een gewone plant in de zon.

          Ik laat de planten dan meestal ook tot half oktober rustig staan, met of zonder afdakje;
          De oogst van 1 plant is beter dan een heel veld autoflowers, zonder teveel aandacht aan de planten te geven.
          Ok, dubbel in tijd, maar de opbrengst is meer dan 2x zo groot dan 1 autoflower, die ook een 12 weken nodig heeft.
          Let wel -> Zonder teveel tijd en energie erin te steken. Want in kas kweken krijg je daar misschien wel heel wat grammen vanaf, maar verdraaid, dan ben je geen beginnend kweker meer hoor!


          Comment


            Re: Welke outdoor-plant mee beginnen voor beginnende kweker?

            Ik heb meerdere autoflower planten van boven de meter staan in mijn verleden kweekverslagen. Het is echt afhankelijk van fenotype. Maar soit, als je lowryders gaat zaaien mag je wel rekenen op kleine planten ja.
            Kom dit jaar, rond juni ofzo, even kijken in mijn buitenverslag en oordeel zelf. De autoflowers hebben flink wat evolutie doorgemaakt de afgelopen jaren.
            Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
            Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

            Comment


              Re: Welke outdoor-plant mee beginnen voor beginnende kweker?

              Hollands hope ..!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

              Comment


                Re: Welke outdoor-plant mee beginnen voor beginnende kweker?

                White Thunder
                Purple Haze

                Beide soorten worden alom geprezen vanwege de onderhoud en opbrengsten buiten. Vocht en schimmel bestendig en niet al te grote planten. Alhoewel de Purple best flink kan worden. Perfect voor de beginnende hobby kweker.
                Last edited by ganjagast; 27 June 2016, 13:33. Reden: #
                Ad usum proprium!

                Comment


                  Ik heb voor dit jaar de nodige research gedaan en mijn bevindingen zijn:

                  Holland's Hope

                  Frisian Duck

                  Early Skunk

                  De Early kweek ik op dit moment zelf en dit is de link naar mijn Kweekverslag voor 2017

                  https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...verslag-2017-|

                  Ik hoop dat iedereen wat heeft aan deze post

                  Comment


                    Super skunk automatic van sensi seeds

                    Comment


                      iemand ervaring met semi-autoflowers zoals Gold rush Outdoor van Splifseeds?
                      vorig jaar special queen 1 geoogst maar deze was net iets te laat klaar voor ons klimaat

                      grt

                      Comment


                      • Kunichika
                        Kunichika commented
                        Editing a comment
                        Dan kun je beter autoflowers nemen ipv semi, die zijn sneller klaar.

                      met 1 autoflower haal ik een te kleine opbrengst

                      Comment


                      • Blazeit420
                        Blazeit420 commented
                        Editing a comment
                        Dan zet je er meerdere?

                      Ik heb in 2018 big bud gehad, schimmelde niet, ook niet het wat kleinere plantje dat ik tot november buiten had staan, maar die planten wren allemaal erg breekbaar, nu heb ik Frisian dew in de volle grond, met wel een flink verschil in bloeitempotussen de dames . Doen het fantastisch in de volle grond. Ik denk overigens dat het zeker voor beginners aan te bevelen is om in de volle grond te kweken, planten worden monsterlijk groot zonder dat je er veel omkijken naar hebt.

                      Comment


                      • Blazeit420
                        Blazeit420 commented
                        Editing a comment
                        Helemaal mee eens, eventueel de grond verbeteren rond de wintertijd en je haalt joekels van planten. Het is natuurlijk wel altijd de vraag of het niet erg is dat de plant monsterlijk groot wordt haha.
                    Bezig...
                    X