Geloof jij in buitenaards leven ?

Collapse
Dit is een Sticky topic.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • poepzak200
    Cronic Grower
    MemberLucky Member
    • Apr 2011
    • 3081

    #106
    Inderdaad. We komen ze ook sowieso wel ooit tegen, maar ik denk dat dat nog wel ff gaat duren
    Poepzak 2015 - Amnesia, AK47, Red Purps, Auto Bubble & Sweet Mango Autoflower

    Comment

    • Stillborn
      Retired
      • Apr 2012
      • 195

      #107
      Re: Geloof jij in buitenaards leven ?

      Oorspronkelijk geplaatst door moreweed
      ik vind het realistischer om dat even om te draaien Stillborn, als je de omvang van het universum in het achterhoofd houdt is het eerder een geloofskwestie om te denken dat er GEEN buitenaards leven is...
      Er is buitenaards leven. Ondanks dat ik hier geen bewijs voor heb staat dit voor mij [en niet alleen mij] 100% vast.

      Comment

      • moreweed
        Exquisite Grower
        MemberLucky Member
        • Dec 2009
        • 5939

        #108
        Re: Geloof jij in buitenaards leven ?

        misschien ben jij wel het bewijs (samen met ons allen hiero )

        btw : "the tenth sublevel of suicide".. kan ik dat zo ongeveer plaatsen tussen een overdosis vitamine C en even fijn bungelen aan een stuk elastiek ? Of meer richting serieus aan je spiegelbeeld vragen of hij het zelf niet effe kan regelen ?
        Last edited by moreweed; 23 June 2012, 22:39.
        Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

        Comment

        • kriskros
          Ultra Stoner
          • Sep 2011
          • 101

          #109
          Re: Geloof jij in buitenaards leven ?

          Absoluut. Ik denk ook dat wij oorspronkelijk niet van deze planeet komen

          Comment

          • Jointjedraaien
            Admin
            Admin
            • Oct 2007
            • 4362

            #110
            Re: Geloof jij in buitenaards leven ?

            Joe Rogan Podcast - Aliens vs. Religion

            Veel gestelde vragen over het forum

            JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
            420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

            Comment

            • Whitebud
              Junior Grower
              MemberLucky Member
              • May 2011
              • 568

              #111
              Re: Geloof jij in buitenaards leven ?

              Of er buitenaards leven is? haha ja natuurlijk.. In dit inmens grote universum.... Zou beetje arrogant zijn om dan te denken dat wij de enige intelligente levensvorm zijn.. maar ja goed, dat is wel typisch menselijk hahahaha

              Keep an open mind
              sigpic

              Comment

              • Stillborn
                Retired
                • Apr 2012
                • 195

                #112
                Re: Geloof jij in buitenaards leven ?

                Nadenken over in contact komen met buitenaards leven is ook leuk.

                Dankzij mijn extreme inlevingsvermogen acht ik het mogelijk dat als *aliens* van ons bestaan af weten, ze ons lekker links laten liggen. "Stelletje veel te ver door ge-evolueerde apen".

                Comment

                • lonewolf
                  Stekje
                  Nieuw Lid
                  • Aug 2012
                  • 8

                  #113
                  Re: Geloof jij in buitenaards leven ?



                  Comment

                  • Pietweber
                    Banned
                    • Sep 2012
                    • 112

                    #114
                    Youtube,. Zoek nibiru,. De vergeten planeet,. Deze draait in ovaal rond ons,. Staat in de bijbel zelfs beschreven,. Get ready!!!

                    Comment

                    • shivaman
                      Senior Grower
                      MemberLucky Member
                      • Jul 2012
                      • 905

                      #115
                      Re: Geloof jij in buitenaards leven ?

                      zijn er nog mensen die hier aan twijfelen dan?? nee toch.. Er is veeeel meer... Mensen van de amerikaanse luchtvaart, NASA, en figuren van Lockheed weten dat allang... En zo langzamerhand komt het allemaal boven... De FBI komt nu zelfs met een verslag uit de kast van +/- 1950
                      En dat weten ze 60 jaar stil te houden..

                      Dus ..ET is there, ik twijfel er niet eens aan... google voor de gein maar es naar die UFO boven turkije ... die is door zoveel camera's vastgelegd.. en de beelden zijn NIET bewerkt...

                      en roswell niet te vergeten...

                      Waarschijnlijk hebben buitenaardse ook de piramides gebouwd... Om een piramide te bouwen heb je het getal "phi" nodig... de piramides stonden er alleen al voordat phi "ontdekt" werd... rarara ....

                      enkele leuke links hierover...
                      De Amerikaanse overheid, althans krachten daaráchter, zijn in het bezit van buitenaardse technieken. Dát is berichtgeving die je wel vaker hoort ‘langskomen’. Het lijkt ongefundeerde in…

                      een klein stukje
                      “Er zijn 2 type UFO’s.. De modellen die wij hebben gebouwd en de modellen die ‘zij’ hebben gebouwd.

                      en:
                      ALLES WAT JE JE MAAR KÚNT VOORSTELLEN, KÚNNEN WE AL MAKEN EN WETEN WE HOE WE HET MOETEN DOEN.
                      We hebben ‘apparaatjes’, die je in je hand houdt en die in staat zijn het hele lichaam te scannen, om de conditie ervan te bepalen. Ook kun je vanuit diezelfde scanner het lichaam ook weer behandelen.
                      Ik kan je vertellen dat ik persoonlijk met deze apparaten heb gewerkt; en we hebben erbij die kanker kunnen diagnosticeren EN GENEZEN.

                      rapport FBI :


                      We worden met miljoenen mensen al jarenlang voor de gek gehouden... maar dat verdient misschien een ander draadje...

                      succes !!

                      vergeet deze niet...
                      Last edited by shivaman; 28 September 2012, 22:51.
                      Shivaman-s-Amnesia-scrogg

                      Shivaman-s-BigBang-Church-en-Somango
                      (running)

                      Comment

                      • EL Guerilliero
                        Advanced Grower
                        • Nov 2012
                        • 1090

                        #116
                        Re: Geloof jij in buitenaards leven ?

                        ik geloof in 'buitenaards' leven.
                        ik geloof ook dat de mens in oorsprong enkel is kunnen ontstaan door 'buitenaardse' inbreng. - meteorietinslagen brachten cellen mee naar de aardbol en gaf een doorstart aan het onstaan van het leven in het algemeen.
                        --> in wezen geloof ik dus dat wij de aliens zijn.

                        hoewel ik geloof in het bestaan van een soort leven op een verweggelegen planeet hoop ik dat wij ze nooit in onze buurt zullen waarnemen. zover ik een vergelijk kan maken ga ik er van uit dat 'aliens' die in onze buurt komen hier zijn met slechts één doel.
                        als ik de aardse noodzaak bedenk om buitenaards te gaan ruimtevaarden dan zie ik enkel noodzaak en winstbejag. ik verdenk die mogelijk in de buurt zijnde wezens er dan ook van hier enkel te zijn omdat ze een grondstof vinden bij ons die ze nodig hebben. in dezelfde gedachtengang ga ik er dan ook van uit dat ze geen nood hebben aan mineralen of andere wat wij noemen grondstoffen. alle grondstoffen die wij op aarde hebben kunnen in meer of mindere mate ontgonnen worden op andere planeten. het enige wat die andere planeten niet kunnen leveren is de mens zelf.. dus aliens in onze buurt zou mij laten geloven dat we er aan gaan geloven.

                        stel dat er reeds aliens langs zijn geweest op aarde dan heb ik twee ideeen, ofwel zijn wij slechts een kolony, ofwel wachten aliens nog een beetje tot we rijp zijn voor de oogst. we zijn rijp als onze voedselnoden hun maximum bereiken en er geen mensen meer bijkunnen op de planeet.

                        blauwze

                        Comment

                        • Renhaze
                          Son of the Bong
                          MemberLucky Member
                          • Jun 2011
                          • 441

                          #117
                          Re: Geloof jij in buitenaards leven ?

                          Ik geloof jou ook niet, dus waarom zou ik Aliens geloven...

                          Comment

                          • Ganjax
                            Guru of all Growers
                            420 MemberMemberLucky Member
                            • Apr 2009
                            • 10443

                            #118
                            Re: Geloof jij in buitenaards leven ?

                            ......................
                            Last edited by Ganjax; 28 April 2013, 18:31.
                            ‘A lie gets halfway around the world before the truth has a chance to get its pants on’

                            Comment

                            • JiMBR0wsKi
                              Wicked Stoner
                              MemberLucky Member
                              • May 2012
                              • 207

                              #119
                              Re: Geloof jij in buitenaards leven ?

                              Whohaha, "meer gedetailleerde informatie kun je vinden in de film: Men in black". Tja, ik geloof wel dat er buitenaards leven is. Ik geloof pas dat ze hier zijn als ik ze zie. Ik geloof ook dat Medvedev hier een een beetje loopt te zeveren. Een koffer met nucleaire codes en een map met ULTRA geheime informatie over aliens. Wat hij nog 1x aan de journalisten verteld?? Een "grapje"over Poetin´s te laat komen wat het geloofwaardig zou moeten maken. En dat allemaal "per ongeluk" op 5 TV stations tegelijk.

                              Kortom ik geloof er geen reet van wat hier Medvedev zegt. Ik zou wel willen weten wat hier werkelijk de bedoeling van is.

                              Comment

                              • moreweed
                                Exquisite Grower
                                MemberLucky Member
                                • Dec 2009
                                • 5939

                                #120
                                Re: Geloof jij in buitenaards leven ?

                                brood&spelen Jim, en wat andere algemene psychologie rondom het thema "volksmennerij". Zo gaat het al meer dan 1500jaar, en we tuinen er nog steeds en masse in. De "gemeenschappelijke vijand" wat anders vechtende groepen tot mekaar brengt, de "meest waanzinnige verklaring voor een fenomeen die zo extreem is dat niemand er meer aan durft te twijfelen", en ga zo maar door.

                                Ons beeld van aliens is zo verwrongen dat we er waarschijnlijk pal aan voorbij lopen mochten we er een op straat tegenkomen.
                                Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

                                Comment

                                Bezig...