Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Hoe was je eerste keer?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Hoe was je eerste keer?

    Korting op 420shop
    Ik weet niet of er al zo'n topic bestaat, met de zoekfunctie vond ik er toch geen.


    Hoe verliep je cannabis-ontmaagding? tell me..
    Hoe verliepen die eerste stappen in je relatie met Mary Jane?
    Hoe was die eerste keer dat je je longen volzoog met sweet sweet Marihuana-smoke?

    m.a.w. === > Hoe was het de eerste keer dat je marihuana rookte?

    Ik stal het idee voor zo'n topic van een ander forum. daar las ik allemaal wilde verhalen over "overgeven", "niets voelen", "peer pressure" & "vrienden".

    Pz out
    Last edited by Jointjedraaien; 28 October 2008, 21:40.
    *SmokingggGG* !

    I wanna get high... so high!

    #2
    Re: Hoe was je eerste keer?

    Weet ik niet meer is al zo'n tijd geleden .

    Grtz.

    Comment


      #3
      Re: Hoe was je eerste keer?

      Ik heb mijn eerste joint gerookt toen ik 15 was denk ik.
      We zaten gezellig een paar pinten te drinken, en een goede vriend haalde zijn wiet boven. (hij was 17 op dat moment)
      Ik weet nog dat het zo lekker rook dat ik vroeg of ik ook is mee mocht doen ^^ . Ik had wel al vaker wiet geroken, maar nog nooit gerookt of gegeten. En zo heb ik mijn eerste Joint gerookt . Het was een lekkere sativa, en ik voelde het effect wel al redelijk snel Sommigen zeggen dat ze de eerste keer niets voelen, maar bij mij was het anders hoor. Nu, ik heb ook gevraagd wat voor soortje het was. En het was een Haze die 17 euro de gram kostte. Weet niet meer juist welke soort
      Nu, het was echt een eerste goede ervaring. Ik voelde me blij. Toen is het begonnen. Om de week - 2 weken een joint ofzo. Nu ik bijna 19 ben, moet ik wel zeggen dat mijn gebruik is toegenomen, niet overdreven, maar het is toch wel kostelijker geworden. Dus daarom ga ik blij zijn als ik straks iets van mijn zelfkweek overhou

      Grtz
      Skanna

      Comment


        #4
        *SmokingggGG* !

        I wanna get high... so high!

        Comment


          #5
          Re: Hoe was je eerste keer?

          Mijn eerste keer was eigelijk "chit".dat ik heb gerookt. Ik was toen 16jaar. Ik was toen jobstudent in een restaurant/frituur...zalige tijden trouwens . Dat was begin seizoen daar slapen in een cravan samen met nog jobstudenten. Elk wekend trok ik naar daar.
          Naar mate we daar werkten hoe meer mensen je begon te leren kennen. Dat was aan een camping. Er zaten daar veel mensen van wallonie. Die walen pafn dus veel meer "chit". Dien eerste keer samen met me maat in ons cravantje....twas al sukkelen om het te rollen maar twas on gelukt ...in ne sigaret in geduwd dan die filter uit getrokken en een kortonneke in geduwd lolz. ik was toch wel lekker scheef....da gevoel heb ik niet meer...die eerste keren dat ik pafte
          was ik eigelijk altijd scheef...vooral als ik in me bed kroop begon zo alles te draaien in je hoofdje lolz.

          Nu heb ik dat gevoel niet meer als ik paf...ik paf nu zo'n ne 10 jaar met ne tussen stop van 3.5j
          Mijn toenmalige vriendin was daar volledig tegen....stom van me om dat te laten morja das verleden tijd...Heb ondertussen die tijd al ingehaald

          Grtz sky
          Keep it Green

          Comment


            #6
            Re: Hoe was je eerste keer?

            mijn eerste echte keer was op Dour festival.
            In een tentje, bokalleke. Iedereen was gans weg, er zat ook een vlieg in de tent die na een tijdje niet meer veel zin had om te vliegen.
            Maar ik voelde niks.
            Ik heb op het festival nog een aantal keer gesmoord, na een tijdje voelde ik het toch wat opkomen.
            De 2de keer was op Rock Ternat, opnieuw bokalleke, ik kwam gans scheef de tent uit met een lach van men linker naar men rechteroor en omgekeerd.
            Zalige tijd was het daar op Rock Ternat.
            Sindsdien ben ik het meer en meer gaan doen, ik drink geen alcohol, enkel wiet en het bevalt me stukken beter.

            Altijd pracht tijden beleefd, wel enkele uitzonderingen. Een wietje Honolulu genaamd moet je niet smoren om 7 uren 'smorgens op een nuchtere maag. Ik ben voor enkele seconden in een andere wereld geweest.

            Laatste tijd heb ik alleen maar wietjes gerookt met het body stoned effect. Ik ben al een tijdje op zoek naar een lekker zoet wietje met een mooi celebral high effect.


            Ik kijk uit naar komende donderdag.
            Het is al 1 maand en een half geleden. Korte pauze dus
            Ik ben benieuwd of het trug van 0 gaat zijn, hiermee bedoel ik of ik opnieuw de harde lachkicks zal hebben.

            Greetz,
            zion

            Comment


              #7
              Deel 2

              Comment


                #8
                Re: Hoe was je eerste keer?

                De tijd om te lezen heb ik zeker genomen. Ik heb het ook met erg veel plezier gelezen.
                Prachtig verhaal. Doet me denken aan mijn snotaap-jaren en ik dat dat dit ook voor vele anderen geldt.
                Het verhaal zou zo in een boek kunnen passen.
                Heb erg gelachen met het stuk: "L. kreeg het idee dat als wij scheef konden worden, dieren dat ook konden"

                Echt knap

                Greetz,
                zion

                Comment


                  #9
                  Re: Hoe was je eerste keer?

                  Mooi levensverhaal Cannab0y .
                  LoL Grapjurk.
                  Anyway.

                  Mijn eerste keer was tijdens de middagpauze met een klasgenoot. Ik had die dag een tientje overgekocht van ne maat. Hij smoorde al een tijdje en vertelde er altijd wel eens wat over. Ik rookte toen wel al safkes en ik dacht van, zolang ik niet overstap naar harddrugs (Zoals veel doen) waarom niet? Ik had die dag spijtig genoeg geen tabak bij, spijtig... dat dacht ik toch.

                  Ik heb dan maar een pure gerolt en deze in het uiteinde van een bik gestoken.
                  Zo brande de joint goed en bleef deze ook goed aan. De eerste trekken en die daarna ook waren een regelrechte aanval op mijn keel. Sinds de joint in een bik zat kwam er ook direct lucht mee in mijn longen, dus ik hoefde niet eens te inhaleren.

                  Een paar trekken verder vloog ik over wolkjes .
                  Geluid was totaal gedempt, ik hoorde alles zowat op de achtergrond.
                  Ik beleefde alles in stukken, het 1 moment zat ik daar te tchillen met een kameraad, een ander moment stond ik al terug voor het school. Ik bleef ook maar door brabelen over god weet wat allemaal.

                  Wat een dag,in 1 woord: ZALIG.

                  Ik ben na die joint nooit meer zo stoned geweest, heb dan ookal een paar maand niets meer gesmoort dusja. Voor effect is puur smoren toch de shit hoor!

                  Peace

                  Comment


                    #10
                    Re: Hoe was je eerste keer?

                    Der zitten hier een paar mooie verhalen tussen (extra wink naar Cannaboy )
                    Echt leuk om zo een keer te lezen.

                    Grtz
                    Skanna

                    Comment


                      #11
                      Re: Hoe was je eerste keer?

                      Ja cannyb0y, erg mooie story,, dat eerste inzicht heb ik vroeger ook meegekregen uit huis, die jij op jonge leeftijd al had! zijn er bij mij ook uit, blow af en toe, geen alcohol meer, heb er teveel an gezien die er schade van hebben

                      Mijn eigen story, die komt misschien later als ik meer tijd heb,

                      Comment


                        #12
                        Re: Hoe was je eerste keer?

                        aight, dope post cannaboy!

                        Tijdens het lezen heeft er vaak een glimlach op mijn gezicht gespeeld
                        *SmokingggGG* !

                        I wanna get high... so high!

                        Comment


                          #13
                          Re: Hoe was je eerste keer?

                          Oorspronkelijk geplaatst door zion
                          Het verhaal zou zo in een boek kunnen passen.
                          Dat komt er zeker nog van . Dat was ik eigenlijk al lang van plan, een boek schrijven. Het zou een volledige autobiografie worden, waarin mijn korte doch impressionante leven helemaal uit de doeken wordt gedaan. Ik denk dat ik me hier na mijn oogst dit jaar eens op ga toespitsen .

                          Ik zou dit doen om de vele onwetende mensen te laten inzien dat het al bij al niet zo erg is om te blowen als aanvankelijk wordt aangenomen.

                          Ik apprecieer dat jullie met zoveel aandacht mijn verhaal hebben doorlezen . Nu nog allemaal m'n toekomstig boek kopen en dan ben ik meer dan content .

                          Greetz

                          Comment


                            #14
                            Re: Hoe was je eerste keer?

                            Oorspronkelijk geplaatst door Cannab0y
                            Ik apprecieer dat jullie met zoveel aandacht mijn verhaal hebben doorlezen . Nu nog allemaal m'n toekomstig boek kopen en dan ben ik meer dan content .
                            Niet alleen kopen, maar ook reclame maken bij vrienden.
                            En mijn ouders.

                            Greetz,
                            zion

                            Comment


                              #15

                              Comment

                              Bezig...
                              X