Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Welk beestje heeft er hier honger

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.
    Last edited by Budapprentice; 6 September 2018, 20:24.

    Comment


      #17
      Top waarvan fan-leaves besmet zijn.
      You do not have permission to view this gallery.
      This gallery has 1 photos.

      Comment


        #18
        Je zegt eigenlijk zoiets als:
        "Ik heb een bak vlees buiten laten staan in de zon, slechts een middagje hoor! En nu wil ik eigenlijk toch wel dat vlees eten. Dus ik bewaar het in de koelkast naast mijn onbedorven vlees. Kan ik de meest bedorven stukken wegsnijden en de rest veilig eten?"
        "Oja, en als ik het nu direct kook, kan ik dan het jus nog drinken?"

        Alles wat aangedaan is, wegknippen en weggooien. Dan de plant met peroxide blijven behandelen tot 2 weken voor de oogst. Misschien valt er dan nog iets te redden, misschien niet (en 100% zeker ben je nu meeldauw binnen in je huis aan het verspreiden; je zult je kweekruimte dus tenminste 2x moeten afsoppen voordat je een nieuwe ronde kunt beginnen).

        Als de meeldauw nog niet op de toppen zit, dan bestaat er een kans dat je nog wel concentraat kunt maken. Maar als het er WEL op zit, dan kun je dat vergeten; je concentreert niet enkel de actieve stoffen van de wiet, maar ook de actieve stoffen van de schimmel(s), die soms best giftig kunnen zijn. Wil je dat risico nemen? Ik zou het zelf niet durven.
        Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
        Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

        Comment


          #19
          Als ik dat medisch zou willen gebruiken zou ik de hele plant eruit gooien.

          Te weinig ventilatie binnen waarschijnlijk?
          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

          Comment

          Bezig...
          X