Spint

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • darkiess
    Retired
    • May 2008
    • 1645

    #31
    Re: Spint

    ja en lees nou is even goed kweker wat staat er voor die zin...

    Comment

    • planta
      Retired
      • Aug 2009
      • 4

      #32
      Re: Spint

      wat kan je het beste doen tegen spint lieveheerstbeestjes op je plant zetten of bestreiden met een middel???

      Comment

      • Gremman
        Retired
        • Jun 2009
        • 53

        #33
        Re: Spint

        ik heb ook weer last van spint en dat terwijl ik nog 2 weken moest en kom er nu niet meer vanaf gelukkig zijn het maar drie plantjes die ik heb staan in me kast mijn oplossing is nu al knippen en dan maar kleine butjes knippen spiritus en zeepsop werkt niet meer heb ze al drie keer behandelt dit werkt naar mijn ervaring alleen als je ze net konstateert en nog niet heel je planten vol zitten

        Comment

        • kweker
          Expert Grower
          MemberLucky Member
          • Mar 2009
          • 1389

          #34
          Re: Spint

          goed stofzuigen..........
          zie foto...... en heb nog ergens 2 leuke filmpjes staan
          Last edited by kweker; 22 December 2009, 21:42.
          sigpicDoe wat je wilt....kletsen doen ze toch!!!

          Comment

          • benhaze
            Retired
            • Sep 2009
            • 45

            #35
            Re: Spint

            ik krijg mijn spint ook bijna niet weg
            met periodes zijn ze we en dan zie ik aan de bladeren dat ze dan terug komen
            behandel ze steeds met brimex uit de groeishop
            ik denk dat ze nu restant geworden zijn tegen brimex zou die kunnen ????????????

            Comment

            • Daggeroth
              Retired
              • May 2009
              • 522

              #36
              Re: Spint

              http://jointjedraaien.nl/wietforum/f...ten-t6220.html

              En om antwoord te geven, ja, het zou heel goed kunnen dat ze resistent zijn.

              Comment

              • Heallyz
                Retired
                • Jun 2009
                • 34

                #37
                Re: Spint

                Ik heb bij het knippen gemerkt dat er spint op de plantjes zitten, niet veel maar toch . Dan heb ik de toppen gestofzuigd , heel voorzichtig maar nauwkeurig, tot er nergens nog iets van spint te zien was.

                Nu heb ik gezien dat ,na 8 dagen drogen de kleinste toppen onder de "spinnenwebben" zitten. Ook enkele grotere toppen hebben er last van.

                Ik heb er nu alles afgeblazen, met de stofzuiger durf ik niet meer en alles in een zak gestoken.

                Hopelijk is alle spint weg en is de weed nog rookbaar ?

                Heeft er iemand al zoiets meegemaakt of heeft er iemand een beter idee zodat me weed niet verspint ?

                Comment

                • Mikey40gram
                  Retired
                  • Jan 2010
                  • 1

                  #38
                  Re: Spint

                  Ik weet het niet maar ik heb kleine staafvormige beestjes rondlopen op mijn blad.
                  Ze laten een lichte slijmerige laag achter langs de rand van de bladeren.
                  Wat zou dit kunnen zijn?

                  Comment

                  • Max
                    Stoner
                    Member
                    • Nov 2009
                    • 22

                    #39
                    Re: Spint

                    Ik heb zelf 1,5 week geleden roofmijt uitgezet maar helaas zonder resultaat tot nu toe...
                    Ik heb ze nu net de eerste behandeling Plant Vitality Plus gegeven, hopen dat dit meer effect heeft!

                    Comment

                    • beowulf
                      Exquisite Grower
                      MemberLucky Member
                      • Nov 2008
                      • 6495

                      #40
                      Re: Spint

                      Soms heb je geen problemen en dan komen ze allemaal tegelijk, zucht. Spint geconstateerd. Een week geleden was er nog praktisch niks te zien, nu zaten 3-4 planten al goed vol met die kleine rotzakjes. Kheb ze daarstraks behandeld met masai, hopelijk komt dat goed want je mag het maar 1 keer gebruiken. Ik heb nog dik 7 weken te gaan, dus ik koos voor de harde aanpak ipv roofmijten. Ook omdat ik hier las dat dat niet altijd werkt. Masai stond ook op de site van de growshop.
                      Kga vanaf nu men ruimte toch vochtiger proberen houden.

                      Comment

                      • beowulf
                        Exquisite Grower
                        MemberLucky Member
                        • Nov 2008
                        • 6495

                        #41
                        Re: Spint

                        Na 2 uur waren de plantjes al terug opgedroogd en de spint verdelgd. Khoop dat ze nu wegblijven.

                        Comment

                        • ceBep
                          Retired
                          • Jun 2009
                          • 4745

                          #42
                          Re: Spint

                          Ff een linkje voor de geinteresseerden: http://www.spidermitecontrol.com/index.html

                          Comment

                          Bezig...