Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Help! INSECTEN!! :S

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Help! INSECTEN!! :S

    Korting op 420shop
    Hey! Zie hier:
    * 4 Early Skunk ladies
    * 21 Mei ontkiemt
    * 69L Potten
    * Tomatenvoeding sedert 2 weken met 7-5-6 NPK waarde

    Problemen die ik heb: - Regelmatig gele blaadjes enkel onderaan de plant... die ik uittrek als ik ze zie
    - Insecten!! Rare grote spinnen, wantsen, bladluizen ...noem maar op :s !!

    Please comment

    IMG_2245.jpgIMG_2228.jpgIMG_2243.jpgIMG_2242.jpgIMG_2241.jpgIMG_2240.jpgIMG_2230.JPGIMG_2220.jpgIMG_2221.jpgIMG_2232.jpgIMG_2227.jpgIMG_2233.jpgIMG_2219.JPG

    #2
    Re: Help! INSECTEN!!

    Waarom geef je tomaten voeding ? Blad aftrekken kan wondjes geven die schimmel gevoelig zijn, beter eraf laten vallen. Beestje zijn normaal buiten, zie geen problematisch plagen bij je. Elke dag ff een insecten check is afdoende. En voor je bladproblemen kun je goed terecht in het bladproblemen topic.
    recht is recht. krom is krom.

    Comment


      #3
      Re: Help! INSECTEN!!

      Ik zie gezonde planten, niks aan doen dus! Niet te druk maken! Geel blad is normaal als die bladeren weinig licht vangen. Dat blad heeft dan geen functie, en valt vanzelf af.
      Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
      Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

      Comment


        #4
        Re: Help! INSECTEN!!

        Buiten komt het niet zo vaak voor dat ze te weinig licht krijgen, of het moet ergens helemaal binnenin zitten, blad heeft altijd een functie.
        De chlorose op je blad wordt veroorzaakt door een tekort, dat op zijn beurt veroorzaakt wordt door minder geschikte voeding slash grond.
        Als je zulke planten hebt, moeten die echt gewoon goeie Cannabisvoeding hebben.

        Autoflowers en prutsplantjes kun je tomatenvoeding bijgooien.
        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

        Comment


          #5
          Re: Help! INSECTEN!!

          Mooie planten!
          Niet te veel zorgen maken om die paar beestjes.

          Comment


            #6
            Re: Help! INSECTEN!!

            IMG_2269.jpgIMG_2268.jpgIMG_2267.jpg Update Ik vraag me wel sterk af of ze tijdig in bloei gaan :o Weet iemand raad?

            Comment


              #7
              Re: Help! INSECTEN!!

              Het is nog augustus, de enige raad die ik je kan geven is: als je midden september nog niets ziet, vraag het dan nog eens.
              Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
              Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

              Comment

              Bezig...
              X