Help! INSECTEN!! :S

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • x snowboard
    Advanced Stoner
    Member
    • Jul 2013
    • 51

    #1

    Help! INSECTEN!! :S

    Korting op 420shop
    Hey! Zie hier:
    * 4 Early Skunk ladies
    * 21 Mei ontkiemt
    * 69L Potten
    * Tomatenvoeding sedert 2 weken met 7-5-6 NPK waarde

    Problemen die ik heb: - Regelmatig gele blaadjes enkel onderaan de plant... die ik uittrek als ik ze zie
    - Insecten!! Rare grote spinnen, wantsen, bladluizen ...noem maar op :s !!

    Please comment

    IMG_2245.jpgIMG_2228.jpgIMG_2243.jpgIMG_2242.jpgIMG_2241.jpgIMG_2240.jpgIMG_2230.JPGIMG_2220.jpgIMG_2221.jpgIMG_2232.jpgIMG_2227.jpgIMG_2233.jpgIMG_2219.JPG
  • Gasten

    #2
    Re: Help! INSECTEN!!

    Waarom geef je tomaten voeding ? Blad aftrekken kan wondjes geven die schimmel gevoelig zijn, beter eraf laten vallen. Beestje zijn normaal buiten, zie geen problematisch plagen bij je. Elke dag ff een insecten check is afdoende. En voor je bladproblemen kun je goed terecht in het bladproblemen topic.

    Comment

    • LR2
      Mother of all Growers
      MemberLucky Member
      • Nov 2011
      • 8552

      #3
      Re: Help! INSECTEN!!

      Ik zie gezonde planten, niks aan doen dus! Niet te druk maken! Geel blad is normaal als die bladeren weinig licht vangen. Dat blad heeft dan geen functie, en valt vanzelf af.
      Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
      Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

      Comment

      • QnQ
        Godlike Grower
        Lucky Member
        • Sep 2010
        • 26093

        #4
        Re: Help! INSECTEN!!

        Buiten komt het niet zo vaak voor dat ze te weinig licht krijgen, of het moet ergens helemaal binnenin zitten, blad heeft altijd een functie.
        De chlorose op je blad wordt veroorzaakt door een tekort, dat op zijn beurt veroorzaakt wordt door minder geschikte voeding slash grond.
        Als je zulke planten hebt, moeten die echt gewoon goeie Cannabisvoeding hebben.

        Autoflowers en prutsplantjes kun je tomatenvoeding bijgooien.
        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

        Comment

        • Heribei
          Advanced Grower
          MemberLucky Member
          • Oct 2011
          • 1140

          #5
          Re: Help! INSECTEN!!

          Mooie planten!
          Niet te veel zorgen maken om die paar beestjes.

          Comment

          • x snowboard
            Advanced Stoner
            Member
            • Jul 2013
            • 51

            #6
            Re: Help! INSECTEN!!

            IMG_2269.jpgIMG_2268.jpgIMG_2267.jpg Update Ik vraag me wel sterk af of ze tijdig in bloei gaan :o Weet iemand raad?

            Comment

            • LR2
              Mother of all Growers
              MemberLucky Member
              • Nov 2011
              • 8552

              #7
              Re: Help! INSECTEN!!

              Het is nog augustus, de enige raad die ik je kan geven is: als je midden september nog niets ziet, vraag het dan nog eens.
              Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
              Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

              Comment

              Bezig...