Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!
Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.
Enkele belangrijke informatie:
Beetje schade is niet erg. Kan vanalles geweest zijn, van vogel tot kat, van rups tot slak. Als het een serieus probleem wordt dan moet je je zorgen gaan maken. Anders gewoon laten gaan.
Zet je plant op tafel, pak de tuinstoel, ga lekker zitten en onderzoek 'm helemaal of je geen rupsje of iets vind.
Gewoon negeren is zo'n andere uiterste.
Ik zag na de eerste aanvreten van mijn blad ook niets pas toen er flink meer was aangevreten. Toen viel me pas op dat ze echt heel klein kunnen zijn. Kijk onder de bladeren en neem de tijd voor elk blad, begin bij de gene die is aangevreten. Succes
Comment