wat is dit en wat kan ik hieraan doen ?

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • letthegardengrow
    Senior Stoner
    Member
    • Dec 2012
    • 47

    #1

    wat is dit en wat kan ik hieraan doen ?

    Korting op 420shop
    12071346_10206836112055069_1735344268_n.jpg
    zou iemand mij kunnen zeggen welk soort ongedierte dit is en wat ik er aan kan doen ?
    mvg
  • De Witte
    Ultra Grower
    MemberLucky Member
    • Dec 2013
    • 2133

    #2
    Re: wat is dit en wat kan ik hieraan doen ?

    Lijkt wel op twee beestjes.
    Handen in de lucht en groeten aan je tante...

    Comment

    • FlintStoned
      Banned
      • Oct 2012
      • 5580

      #3
      Re: wat is dit en wat kan ik hieraan doen ?

      Spint.

      Comment

      • Faach Viechuur
        Senior Grower
        MemberLucky Member
        • Feb 2015
        • 882

        #4
        Re: wat is dit en wat kan ik hieraan doen ?

        ...en die moet je dood maken

        Comment

        • letthegardengrow
          Senior Stoner
          Member
          • Dec 2012
          • 47

          #5
          Re: wat is dit en wat kan ik hieraan doen ?

          Zijn er wel enkele meer dan juist 2 , ze zitten overal. Hoe kan ik deze het best bestrijden ? Grtjs

          Comment

          • joremkrank
            Cronic Grower
            Lucky Member
            • Oct 2015
            • 3260

            #6
            Re: wat is dit en wat kan ik hieraan doen ?

            heb een paar keer rundup gebruikt maar dat vond me maat geen succes,masai van bayer helpt ook.
            verzonden vanaf mijn bos hut met tamtam

            Comment

            • Ganjax
              Guru of all Growers
              420 MemberMemberLucky Member
              • Apr 2009
              • 10443

              #7
              Re: wat is dit en wat kan ik hieraan doen ?

              Roundup bedoel je?
              ‘A lie gets halfway around the world before the truth has a chance to get its pants on’

              Comment

              • QnQ
                Godlike Grower
                Lucky Member
                • Sep 2010
                • 26093

                #8
                Re: wat is dit en wat kan ik hieraan doen ?

                Nu je weet dat het spint is check je misschien best een stuk of tien andere topics over spint waarin diverse 'oplossingen' gegeven worden.

                Als dit 'n binnenplant is kun je je nog afvragen hoe ze eraan komt en zul je de hele ruimte straks goed moeten boenen om er ooit nog vanaf te komen.
                ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                Comment

                • GanjaMonkey
                  Advanced Stoner
                  Member
                  • May 2015
                  • 68

                  #9
                  Re: wat is dit en wat kan ik hieraan doen ?

                  Geen roundup troep grbruiken, gebruik Neem Olie voor dit, het is van de natuur en niet zo slecht voor jou of je plant maar spint vinden het vies! Als je plant in de bloei staat dan moet je zorgen dat je niet veel op de buds gaat spuiten anders ga je dat later smaken met roken.

                  Comment

                  • Ronthebudman
                    Senior Grower
                    MemberLucky Member
                    • May 2015
                    • 916

                    #10
                    Re: wat is dit en wat kan ik hieraan doen ?

                    Ik sta soms echt versteld.......
                    Roundup is een onkruidbestrijder! Daar gaat je plant dood van!
                    En als je het gaat roken wordt daar zelf ook niet echt gezonder van.....

                    Comment

                    • LR2
                      Mother of all Growers
                      MemberLucky Member
                      • Nov 2011
                      • 8552

                      #11
                      Re: wat is dit en wat kan ik hieraan doen ?

                      Van roundup gaat vrijwel alles dood.
                      Behalve mais die roundup-ready is, en een enkele cocaplant die de roundup-bombardementen van de VS in bijvoorbeeld colombia heeft overleefd.

                      Masai van bayer is kankerverwekkend en daarnaast uit de handel genomen. Als je er nog mee spuit en je bent van plan er van te roken, dan ben je niet zo slim bezig.

                      Neem neem olie, of iets anders. Roofmijten bijvoorbeeld; die vreten alle spint en kleine beestjes die er in je tent zitten gewoon op.
                      Pyrethrinen (biomiddelen op basis van afrikaantjes) zijn ook niet al te veilig, maar dat wordt goed verborgen gehouden; je zult in meerdere talen in de krochten van het web moeten zoeken om daar achter te komen.
                      Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                      Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                      Comment

                      Bezig...