Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

wat is dit en wat kan ik hieraan doen ?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    wat is dit en wat kan ik hieraan doen ?

    Korting op 420shop
    12071346_10206836112055069_1735344268_n.jpg
    zou iemand mij kunnen zeggen welk soort ongedierte dit is en wat ik er aan kan doen ?
    mvg

    #2
    Re: wat is dit en wat kan ik hieraan doen ?

    Lijkt wel op twee beestjes.
    Handen in de lucht en groeten aan je tante...

    Comment


      #3
      Re: wat is dit en wat kan ik hieraan doen ?

      Spint.

      Comment


        #4
        Re: wat is dit en wat kan ik hieraan doen ?

        ...en die moet je dood maken

        https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...archid=1701862

        Comment


          #5
          Re: wat is dit en wat kan ik hieraan doen ?

          Zijn er wel enkele meer dan juist 2 , ze zitten overal. Hoe kan ik deze het best bestrijden ? Grtjs

          Comment


            #6
            Re: wat is dit en wat kan ik hieraan doen ?

            heb een paar keer rundup gebruikt maar dat vond me maat geen succes,masai van bayer helpt ook.
            verzonden vanaf mijn bos hut met tamtam

            Comment


              #7
              Re: wat is dit en wat kan ik hieraan doen ?

              Roundup bedoel je?

              Comment


                #8
                Re: wat is dit en wat kan ik hieraan doen ?

                Nu je weet dat het spint is check je misschien best een stuk of tien andere topics over spint waarin diverse 'oplossingen' gegeven worden.

                Als dit 'n binnenplant is kun je je nog afvragen hoe ze eraan komt en zul je de hele ruimte straks goed moeten boenen om er ooit nog vanaf te komen.
                ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                Comment


                  #9
                  Re: wat is dit en wat kan ik hieraan doen ?

                  Geen roundup troep grbruiken, gebruik Neem Olie voor dit, het is van de natuur en niet zo slecht voor jou of je plant maar spint vinden het vies! Als je plant in de bloei staat dan moet je zorgen dat je niet veel op de buds gaat spuiten anders ga je dat later smaken met roken.

                  Comment


                    #10
                    Re: wat is dit en wat kan ik hieraan doen ?

                    Ik sta soms echt versteld.......
                    Roundup is een onkruidbestrijder! Daar gaat je plant dood van!
                    En als je het gaat roken wordt daar zelf ook niet echt gezonder van.....

                    Comment


                      #11
                      Re: wat is dit en wat kan ik hieraan doen ?

                      Van roundup gaat vrijwel alles dood.
                      Behalve mais die roundup-ready is, en een enkele cocaplant die de roundup-bombardementen van de VS in bijvoorbeeld colombia heeft overleefd.

                      Masai van bayer is kankerverwekkend en daarnaast uit de handel genomen. Als je er nog mee spuit en je bent van plan er van te roken, dan ben je niet zo slim bezig.

                      Neem neem olie, of iets anders. Roofmijten bijvoorbeeld; die vreten alle spint en kleine beestjes die er in je tent zitten gewoon op.
                      Pyrethrinen (biomiddelen op basis van afrikaantjes) zijn ook niet al te veilig, maar dat wordt goed verborgen gehouden; je zult in meerdere talen in de krochten van het web moeten zoeken om daar achter te komen.
                      Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                      Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                      Comment

                      Bezig...
                      X