Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

iemand weet wat dit is ?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: iemand weet wat dit is ?

    Oorspronkelijk geplaatst door doomhel2 View Post
    [ATTACH=CONFIG]298431[/ATTACH]

    Is dit meeldauw ?
    Dit zijn de vlekken die ik in de gaten zou houden.

    Comment


      #17
      Re: iemand weet wat dit is ?

      Ja vertimex is de shit. Alles dood incl jezelf haha. Maar alle gekheid op een stikkie, buitenplanten naarbinnen brengen zonder ze schoon te spuiten met een goedje is vragen om problemen he? Gewoon laten groeien. Plantje word groter wn sterker en dat kan dat vretende bladluispoepvlieg niet bijhouden hoor

      Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

      Ik denk eerlijk dat je buurman zich heeft gemasturbeerd in bijzijn van je planten. Je planten zijn geraped

      Comment


        #18
        Re: iemand weet wat dit is ?

        Als je buitenplanten naar binnen haalt, zet ze dan 4 uur onder water. Gewoon op de kop in een emmer. Eventueel een kneepje dreft en een drupje neem-olie in dat water. Neem wel koud water, dan verzuipt de plant niet. Met warm water dus wel.

        @Tjirp: sorry man, dat is gewoon insectenschade. Van trips of cicaden. Niets om je zorgen over te maken. Je brengt nu iemand in paniek om letterlijk niets.

        Meeldauw lijkt op schimmel, op meel, op grijswitte vogelpoep. Niet op lichtgroene vlekjes. Google het eens..

        Jezus christus wat is het erg dit jaar. Is de wiet in de shop zo duur tegenwoordig?
        Zo veel beginners-paniek om niets. Wat is er gebeurd met de luie stoner die gewoon wat zaad in de tuin pleurt en rond september eens gaat kijken hoe het er mee is?! Ik kan het zelf ook niet meer hoor. Maar maak je niet druk om die paar blaadjes. Een van m'n planten is een vergiet op het moment. Weet je wat ik daar van vind? Helemaal niks. 't is het probleem van die plant, niet van mij. De toppen komen er toch wel aan. Ik ga me daar niet over zitten opwinden joh. Ik heb wel wat beters te doen! Op naar xhamster.com!
        Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
        Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

        Comment


          #19
          Re: iemand weet wat dit is ?

          Oorspronkelijk geplaatst door LR2 View Post
          @Tjirp: sorry man, dat is gewoon insectenschade. Van trips of cicaden. Niets om je zorgen over te maken. Je brengt nu iemand in paniek om letterlijk niets. Meeldauw lijkt op schimmel, op meel, op grijswitte vogelpoep. Niet op lichtgroene vlekjes. Google het eens..
          Als je de moeite doet om de bewerkte foto te bekijken of eigenlijk gewoon aandachtig te lezen, dan zie je dat ik het niet heb over "die lichtgroene vlekjes" maar het witte poederige residu. Tjirp spreekt uit meer dan 20 jaar ervaring met meeldauw en kasplanten. Niet te snel van oordeel zijn in het leven. Zoals ik duidelijk aantoonde met de rode rondjes op de bewerkte foto gaat het niet om de "lichtgroene" vlekjes. Beter kijken graag. Als je "in de gaten houden" gelijkstelt met "paniek brengen" dan hebben we een andere interpretatie van taal. Gelieve verdere persoonlijk gerichte onzin rechtstreeks naar mij te zenden.

          Comment


            #20
            Re: iemand weet wat dit is ?

            Gewoon fertimex spuiten?
            Niet doen AUB!
            420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle
            Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

            Comment

            Bezig...
            X