Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Blad Probleem Oplosser

Collapse
Dit is een Sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Van de week met die hitte is het gebeurd daarom.

    Comment


      Heb je dit topic vanaf het begin gelezen ?

      Want het lijkt niet op calcium.
      En over welk probleem heb je het?
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

      Comment


        Comment


          Ik heb sinds week 6 last van bleekige blaadjes.
          Ben nu in week 7.5 Herkent iemand dit probleem?
          Ik voed met de juiste PH waarde.
          Ben met voeding gestopt sinds ik de bladeren tegen kwam. Plant is niet te nat en niet te droog.
          Lamp staat hoogte van de fabrieks adviezen.
          Het is de juiste luchtvochtigheid
          Ik gebruik canna terra pro grond.
          Potten van 15L wortel probleem lijkt het me ook niet.
          En heb auto flowers.
          Is er iemand die hier mij mee kan helpen ik kom er niet meer uit... Alvast bedankt!
          Attached Files

          Comment


            Hangt er een beetje treurig bij is dit door teveel of juist door te weinig water.
            Attached Files

            Comment


              Dat is een goeie aan je aarde te zien lijkt ze zeker niet te droog te staan maar dat is natuurlijk een aanname

              Op basis van de informatie die je gegeven heb zou ik zeggen te nat

              Dit kan je zelf even controleren door even je vinger in de aarde te steken of evt je pot op te tillen .

              Vind je dit te lastig kan je altijd een tensiometer van blumat aanschaffen natuurlijk om er een beetje feeling voor te krijgen

              succes

              Comment


                Als ik me vinger er een beetje in steek voelt het droog aan niet dat ik water geef en het nog erger wordt
                Attached Files

                Comment


                  Hoi allen. Wie weet wat dit is op 1 van mijn planten(laatste foto). 1 plant staat al veel verder in de bloei dan de andere hoe komt het en is dat erg. Groeten peter
                  Attached Files

                  Comment


                  • Rreppellsteeltjam
                    Rreppellsteeltjam commented
                    Editing a comment
                    Ander phenotype, dat wil zeggen dat ie van dezelfde plant komt maar net iets andere genen heeft en dus eerder bloeit, dit is een plantje waar je dus stekken of zaad van wilt, voor volgend jaar of voor binnen. Mazzelaar!

                  Weet je ook wat die vlekken en gaten op de laatste foto is. En wat jij zegt is dat zeldzaam ofzo. Wat moet ik er mee laat hem gewoon bloeien en zaden of stekken hoef ik niet

                  Comment


                  • Rreppellsteeltjam
                    Rreppellsteeltjam commented
                    Editing a comment
                    Een iets ander phenotype met planten uit zaad is niet zeldzaam hoor.

                    Heb je al gecheckt op beestjes op en onder het blad? Gaten kan ook door harde wind komen.

                    Verder plantje gewoon laten bloeien, die is gewoon wat eerder klaar.

                  Hallo ik weet niet zeker wat er aan scheelt maar is een auto nothern light en heb geen voeding bij gegeven en alleen plagton light mix gebruikt als aarde.
                  You do not have permission to view this gallery.
                  This gallery has 1 photos.

                  Comment


                  • Brandnetel
                    Brandnetel commented
                    Editing a comment
                    Als dat om een of twee bladeren gaat, zou ik me daar geen zorgen over maken. Dat hebben die van mij ook. Hoort erbij, zeker?

                  • QnQ
                    QnQ commented
                    Editing a comment
                    Oorzaak : Geknoei met pH of wortelrot door te nat staan.

                  Dankje qnq , het zal waarschijnlijk wortelrot zijn omdat ik hem vorige week wat te veel had gegeven en erna nog begon te regenen..
                  Wat kan ik hier tegen doen , voor een tijdje geen water meer geven dat de aarde wat opdroogt ?
                  Last edited by QnQ; 18 May 2020, 13:49.

                  Comment


                  • QnQ
                    QnQ commented
                    Editing a comment
                    Minder water geven, temperatuur lager houden indien mogelijk.

                  Hey, heb 3 plantjes staan van Amsterdam-Genetics. 2x Amnesia 1x Super Silver Haze. Ze zijn nu 5 weken oud.

                  Ben begonnen met ontkiemen op stekgrond en daarna overgepot in potten met potgrond. Op de zak staat tot ong. 5 weken voeding.

                  Gister voor de eerste keer Plagron Alga Grow gegeven. Per plant 1Liter met ong. 2ML Alga Grow. Ze staan in 6,3Liter potten.

                  Op 2 plantjes zie ik een soort van aanslag/witte stipjes. Op de onderkant van het blad is niks te zien dus geen beestjes. Het is ook puur alleen op de plek van de 2 fotos. Maar wil er vroeg bij zijn voordat het fout gaat!

                  Herkennen jullie dit?
                  You do not have permission to view this gallery.
                  This gallery has 1 photos.

                  Comment


                  • GreenFuture
                    GreenFuture commented
                    Editing a comment
                    Wellicht als je het met een loep/vergrootglas bekijkt zie je wel beestjes

                  Kan maar 1 foto per bericht plaatsen dus hierbij de 2e.
                  You do not have permission to view this gallery.
                  This gallery has 1 photos.

                  Comment


                    Dan doe je het niet goed, er kunnen meer dan 10 fotos bij elke post.
                    Dit kan van een beestje zijn ja, die heb je buiten.
                    Ze gaan niet altijd op jou zitten wachten, soms kunnen ze vliegen.
                    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                    Comment


                      Hallo , is iets minder dan 3 weken oud en begint licht bruine vlekken te hebben , wat kan de oorzaak zijn?
                      alvast bedankt.
                      You do not have permission to view this gallery.
                      This gallery has 1 photos.

                      Comment


                      • QnQ
                        QnQ commented
                        Editing a comment
                        Niks bijzonders
                    Bezig...
                    X