Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Vergeling van het blad (zoek feedback)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #61
    Ziet er goed uit!
    2015 - Santa Maria binnen en buiten eerste keer
    2016 - Greyvol's buitenkweek
    2017 - Santa Maria van Space Cees

    Comment


    • OudHollander
      OudHollander commented
      Editing a comment
      Yep yep Maar we zijn er nog niet ... Ik zie wat sporen van ongedierte op de onderste blaadjes dus ik hoop dat dit zich niet echt meer manifesteert

      Ik zet ze nu elke nacht in de serre met actieve ventilatie, om toprot te voorkomen. (zonder ventilatie is de serre nat aan binnenkant in de ochtend).

    #62
    Ongedierte houd je toch buiten, dat overleefd ze wel. Als ze binnen staan heb je een groter problemen, daar ontbreken de natuurlijke vijanden en een plaag is zo instaan.

    Succes met afbloeien !
    Een dag zonder wiet kent Flip niet.

    Comment


    #63
    Hoe gaat het met de plant?

    Comment


      #64
      Oorspronkelijk geplaatst door Reefer View Post
      Hoe gaat het met de plant?
      Die staat volop in bloei, thanks for asking

      Ze heeft de capriolen overleefd en gelukkig was alles net terug onder controle vlak voordat de bloei begon.
      Ze heeft wel heel wat blad verloren daardoor. Al de geel geworden bladeren zijn uiteindelijk afgestorven. Ik vermoed dat ze dan uiteindelijk ook niet met haar volle potentieel heeft kunnen bloeien en toppen aanmaken.

      Zo ziet ze er momenteel uit:
      IMG_2468.jpg
      IMG_2469.jpg


      Gelukkig mag ze buiten nog niet te veel klagen i.v.m. de omstandigheden, het kan veel slechter rond deze tijd van 't jaar:
      IMG_2471.jpg

      Ze zal in ieder geval in de komende twee weken geoogst kunnen worden en dat had ik op een gegeven moment niet meer verwacht bij deze plant

      Toch wel een stressbestendige plant
      > Back to the future Haze run <

      < Kweek Down Memory Lane >

      Comment


      • Reefer
        Reefer commented
        Editing a comment
        Ze staat er mooi en gelukkig bij. gaat zeker goed komen.
        Jij ook bedankt voor de update
    Bezig...
    X