Vergeling van het blad (zoek feedback)

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Greyvol
    Amazing Grower
    420 MemberLucky Member
    • Dec 2014
    • 4721

    #61
    Ziet er goed uit!
    2015 - Santa Maria binnen en buiten eerste keer
    2016 - Greyvol's buitenkweek
    2017 - Santa Maria van Space Cees

    Comment


    • OudHollander
      OudHollander commented
      Editing a comment
      Yep yep Maar we zijn er nog niet ... Ik zie wat sporen van ongedierte op de onderste blaadjes dus ik hoop dat dit zich niet echt meer manifesteert

      Ik zet ze nu elke nacht in de serre met actieve ventilatie, om toprot te voorkomen. (zonder ventilatie is de serre nat aan binnenkant in de ochtend).
  • Flip Hasjkip
    Wicked Grower
    420 MemberMemberLucky Member
    • Sep 2008
    • 3595

    #62
    Ongedierte houd je toch buiten, dat overleefd ze wel. Als ze binnen staan heb je een groter problemen, daar ontbreken de natuurlijke vijanden en een plaag is zo instaan.

    Succes met afbloeien !
    Een dag zonder wiet kent Flip niet.

    Comment

  • Reefer
    Chronic Stoner
    MemberLucky Member
    • Aug 2016
    • 168

    #63
    Hoe gaat het met de plant?

    Comment

    • OudHollander
      Wicked Stoner
      MemberLucky Member
      • Jun 2019
      • 216

      #64
      Oorspronkelijk geplaatst door Reefer
      Hoe gaat het met de plant?
      Die staat volop in bloei, thanks for asking

      Ze heeft de capriolen overleefd en gelukkig was alles net terug onder controle vlak voordat de bloei begon.
      Ze heeft wel heel wat blad verloren daardoor. Al de geel geworden bladeren zijn uiteindelijk afgestorven. Ik vermoed dat ze dan uiteindelijk ook niet met haar volle potentieel heeft kunnen bloeien en toppen aanmaken.

      Zo ziet ze er momenteel uit:
      IMG_2468.jpg
      IMG_2469.jpg


      Gelukkig mag ze buiten nog niet te veel klagen i.v.m. de omstandigheden, het kan veel slechter rond deze tijd van 't jaar:
      IMG_2471.jpg

      Ze zal in ieder geval in de komende twee weken geoogst kunnen worden en dat had ik op een gegeven moment niet meer verwacht bij deze plant

      Toch wel een stressbestendige plant
      > Back to the future Haze run <

      < Kweek Down Memory Lane >

      Comment


      • Reefer
        Reefer commented
        Editing a comment
        Ze staat er mooi en gelukkig bij. gaat zeker goed komen.
        Jij ook bedankt voor de update
    Bezig...