Nee ik kan er niet doorheen prikken met een vinger. De aarde is echt hard en vóór de waterbeurt ook kurkdroog (lijkt het)
wat kan ik doen? Want volgens mij moeten we 't gaan zoeken bij een wortelprobleem. Als ik bladvoeding geef, lijkt de plant beter te doen. Dit wil dus zeggen dat ze via haar bladeren wel de juiste voeding opneemt, en dus minder via de wortelen. maar wat is nu de oplossing?
wat kan ik doen? Want volgens mij moeten we 't gaan zoeken bij een wortelprobleem. Als ik bladvoeding geef, lijkt de plant beter te doen. Dit wil dus zeggen dat ze via haar bladeren wel de juiste voeding opneemt, en dus minder via de wortelen. maar wat is nu de oplossing?





Comment