Vroege problemen eerste kweek

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Escargot
    Amazing Grower
    MemberLucky Member
    • Jun 2013
    • 4984

    #106
    Re: Vroege problemen eerste kweek

    Heb je een Iphone, dan kan je het zelf goed zien.


    Screenshot from 2014-01-04 11:34:23.png

    Zo niet

    Screenshot from 2014-01-04 11:35:39.png

    dan ook
    Vandaag besteld morgen in huis

    Trouwens, de grootste rit is achter de rug, oogsttijd is wanneer jij het wil.

    Als je in het fabeltje klieven geloofd, doe je dit in de laatste 10 dagen.

    De einde water geef tijd is een keuze, ook donker zetten de laatste twee dagen.

    Met andere woorden, de keus is nu aan jou.

    Gefeliciteerd
    Last edited by Escargot; 4 January 2014, 10:41.
    Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
    Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

    Comment

    • sweetsmoke
      Chronic Stoner
      MemberLucky Member
      • Oct 2013
      • 156

      #107
      Re: Vroege problemen eerste kweek

      Versta ik je nu goed? Kan ik nu in principe oogsten?
      Sowieso laat ik ze nog tot donderdag staan, maar dan moet ik weer weg van kot, dus waarschijnlijk zal ik dan wel gaan oogstenn nog klein weekje dus
      Helaas geen iPhone, en zit momenteel ook te laag op cash om die andere microscoop te bestellen jammergenoeg!
      “Sticking feathers up your butt does not make you a chicken.”

      Comment

      • Escargot
        Amazing Grower
        MemberLucky Member
        • Jun 2013
        • 4984

        #108
        Re: Vroege problemen eerste kweek

        ik zeg niet dat je kan oogsten.

        Ik zeg, dat de grootste rit achter de rug is.
        Nu is het alleen het moment bepalen zoals jij je wiet wil hebben.
        Je het een ruime spoeltijd genomen.
        Dus, iedere dag dat je nu het oogsten uitstelt, werkt bevorderlijk.

        De trich's kunnen wij niet zien, niet zonder speciale macrolens.

        Ik kan geen advies geven, over hoe jij jouw wiet wil hebben, dat kan jij alleen.

        Ik zou persoonlijk de plant nog even geven, naar mijn mening zwellen de toppen nog een beetje aan.


        Die microscoop heb je nodig,klaar, geen discussie.
        Zo niet deze, dan wel een andere.
        Dan rook je maar een paar pakjes sigaretten minder en biets je peuken van een maat.

        Het is gewoon kiezen, Drie of vier dagen niet roken, of Drie of vier maanden niet lekker blowen.

        Voor mij is deze keus simpel.

        Beloof er een lekkere top voor ofzo...
        Last edited by Escargot; 4 January 2014, 14:01.
        Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
        Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

        Comment

        • sweetsmoke
          Chronic Stoner
          MemberLucky Member
          • Oct 2013
          • 156

          #109
          Re: Vroege problemen eerste kweek

          zoom.jpg
          laatste poging! Microscoop kijk ik wel voor, maar niet meer voor dit kweekje

          Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

          zoom.jpg
          “Sticking feathers up your butt does not make you a chicken.”

          Comment

          • Escargot
            Amazing Grower
            MemberLucky Member
            • Jun 2013
            • 4984

            #110
            Re: Vroege problemen eerste kweek

            Of een Macro foto

            is dat je Donderdag wil oogsten,omdat dit de enige mogelijkheid is??
            Last edited by Escargot; 4 January 2014, 14:50.
            Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
            Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

            Comment

            • sweetsmoke
              Chronic Stoner
              MemberLucky Member
              • Oct 2013
              • 156

              #111
              Re: Vroege problemen eerste kweek

              Ja, dat is het laatste wat vlot mogelijk is... Dat of heel veel moeilijkheden en weer verhuizen, met kastje door stad moeten wandelen etc... om dan de 15e te kunnen oogsten
              “Sticking feathers up your butt does not make you a chicken.”

              Comment

              • Escargot
                Amazing Grower
                MemberLucky Member
                • Jun 2013
                • 4984

                #112
                Re: Vroege problemen eerste kweek

                grin...ze staat er oogstklaar bij.
                Alleen, ik denk dat ze nog net iets meer in huis heeft.

                Maar een succesvolle oogst zal het worden.

                Gefeliciteerd.
                Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
                Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

                Comment

                • sweetsmoke
                  Chronic Stoner
                  MemberLucky Member
                  • Oct 2013
                  • 156

                  #113
                  Re: Vroege problemen eerste kweek

                  Hoera!
                  Ik geef dan sowieso nog tot donderdag, heb ik ook nog gezelschap tijdens het studeren!
                  Echt nieuwsgierig wat ze mij zal opleveren! Ik hou jullie op de hoogte, en in ieder geval bedankt aan iedereen die me hielp, dan denk ik zeker en vooral aan de Slak en QnQ
                  even ter herinnering:
                  remind.jpg

                  Zonder jullie had ze al lang verlaten!
                  “Sticking feathers up your butt does not make you a chicken.”

                  Comment

                  • Gamm
                    Super Grower
                    MemberLucky Member
                    • May 2012
                    • 1610

                    #114
                    Re: Vroege problemen eerste kweek

                    Aan die laatste foto's te zien is ze nog bijlange niet klaar.
                    Ik zie nog veel clear. Kan gerust nog 10 dagen verder.
                    sigpic
                    100% BIO Indoor autoflower enthusiast

                    Comment

                    • sweetsmoke
                      Chronic Stoner
                      MemberLucky Member
                      • Oct 2013
                      • 156

                      #115
                      Re: Vroege problemen eerste kweek

                      Iemand die dat kan bevestigen?

                      Zal morgen nog eens macrofoto maken en inzoomen als dat helpt
                      “Sticking feathers up your butt does not make you a chicken.”

                      Comment

                      • Gamm
                        Super Grower
                        MemberLucky Member
                        • May 2012
                        • 1610

                        #116
                        Re: Vroege problemen eerste kweek

                        Twijfel je aan mijn mening?
                        sigpic
                        100% BIO Indoor autoflower enthusiast

                        Comment

                        • West2010
                          Son of the Bong
                          MemberLucky Member
                          • May 2010
                          • 418

                          #117
                          Re: Vroege problemen eerste kweek

                          Ze mag ook nog wel wat aandikken, persoonlijk zou ik nog wel een tijdje wachten

                          Comment

                          • sweetsmoke
                            Chronic Stoner
                            MemberLucky Member
                            • Oct 2013
                            • 156

                            #118
                            Re: Vroege problemen eerste kweek

                            @Gamm, ja ik twijfel aan je mening! Aangezien ik verschillende dingen te lezen krijg. Ik zal proberen haar nog een weekje te laten bloeien bij een maat. Ik ben de 14e terug in het stad, dan kunnen we oogsten!
                            “Sticking feathers up your butt does not make you a chicken.”

                            Comment

                            • Nik
                              Ultra Grower
                              MemberLucky Member
                              • Jan 2013
                              • 2207

                              #119
                              Re: Vroege problemen eerste kweek

                              Ik zou ook nog zeker tot de 14e wachten... Hoe langer hoe beter vind ik, maar da's persoonlijk ik hou van zware rookwaar.
                              Probeer gelukkig te zijn met wat je hebt, ook al is dat niet veel!

                              Comment

                              • Escargot
                                Amazing Grower
                                MemberLucky Member
                                • Jun 2013
                                • 4984

                                #120
                                Re: Vroege problemen eerste kweek

                                Ho ho, er is geen reden om aan Gamm te twijfelen.

                                Ik viste een beetje,of je Donderdag, werkelijk moest oogsten....
                                Je gaf daarop een bevestigend antwoord, dus, zei ik, ik denk dat ze oogstklaar is.

                                Als je idd aankomende donderdag zou knippen, zou je een lekkere wiet oogsten.
                                Een goede wiet, met een lekker high.
                                Maar ik zei ook.

                                Dus, iedere dag dat je nu het oogsten uitstelt, werkt bevorderlijk.
                                en

                                Alleen, ik denk dat ze nog net iets meer in huis heeft.
                                Je moet natuurlijk niet, alleen het gene lezen, wat je wil lezen en de rest volledig naast je neerleggen.

                                Trouwens, dit is geen berisping hoor, dit gevoel kennen we allemaal, oogstkoorts.

                                Alles en iedereen,houd je tegen en staat tussen jou en dat prachtige moment van

                                Vind dat je je heel dapper weert hiertegen....
                                Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
                                Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

                                Comment

                                Bezig...