Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

(Fem) zaadjes oogsten

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    (Fem) zaadjes oogsten

    Korting op 420shop
    Heeft iemand wat info hoe het best zaadjes geoogst kunnen worden?
    En fem(ale) zaadjes?

    #2
    Re: (Fem) zaadjes oogsten

    jo qaneh,
    Heeft iemand wat info hoe het best zaadjes geoogst kunnen worden?;;;;FEMALE= 100% vrouwelijk zaad;;; dit wil zeggen ieder zaadje is vrouwelijk ,je moet er de mannen niet meer uit sellecteren
    wil je nog info laat maar weten
    grts

    Comment


      #3
      Re: (Fem) zaadjes oogsten

      Hoi exclusied zaadje

      Groeien, bloeien, oogsten. Yep dat is duidelijk
      Geoogste plant gewoon laten liggen totdat de zaadjes ervanzelf uitvallen?
      Drogen? Hoe bewaren.

      Dat female vrouwlijk zaad is weet ik. Maar aangezien female zaad veel duurder is neem ik aan dat 95%-100% female zaad oogsten een andere techniek gebruikt dan regulier zaad.
      Of niet?

      Comment


        #4
        Het is wat vreemd hoe je het zegt,ik response voor mensen die denken,dat als je plant femzaadjes geeft dat dit anders gaat of is dan normaal zaad.

        Ik kan begrijpen dat jou Fem plant je meteen een honderd maal rijker maakt,en dat je de vraag daarom zo stelt,en dan zeg ik tuurlijk ben je dan voorzichtig met elk zaadje wat uit je plant komt.

        Toch heeft het geen afzondere behandeling nodig,wil je zeker zijn dat er niks voorloren gaat trek je een zak over je plant en bind die dicht onder aan de stam.
        je knipt je plant af,en je kunt meteen schuden,zodat de zaadjes in je zak vallen.

        Ik zelfs gebruikte kleine plant daarvoor knipte die af en schud die uit in een emmer.
        Een goed gegroeid en rijp na 5 weken zaadje puilen uit hun hulsje,deze vallen bij een natte plant er meteen uit de diepere ligende zaadjes haal je eruit als je plant droog is,en dus ook met je emmer enof groote grinder en of je vingers,met de plant hoeft je niet voorzichtig te zijn immers nooit op roken.
        Last edited by QnQ; 10 December 2019, 16:41.

        Comment


        • Jamzieman
          Jamzieman commented
          Editing a comment
          dude dat bericht dateert van 2010 die gaat niet meer antwoorden no probs ijverige beginnersfout

        #5
        Cool
        ach het is dan nog voor de mens die het nog niet weet.
        Last edited by QnQ; 10 December 2019, 16:41.

        Comment


        • Rreppellsteeltjam
          Rreppellsteeltjam commented
          Editing a comment
          Het gebeurd vaker door nieuwe leden!
          Altijd lachen.

        #6
        Thanks
        Last edited by QnQ; 10 December 2019, 16:42.

        Comment


          #7
          Als je het leest is het topic wel grappig

          Comment


            #8
            Hehe, toch wordt het wel tijd dat er ook wat meer aandacht voor zaden maken komt op JD eigenlijk. Lijkt mij geweldig om te doen. But first I need some stash
            - Kweekverslag: Circulair kweken, let's GrOw greener
            - Bouwverslag: Kweekkast met klein budget

            Comment


            • servania
              servania commented
              Editing a comment
              Nou ik ga je graag volgen,maar fem zaad hoeft niet duur te zijn of neem regulier en maak fem kruising.
          Bezig...
          X