Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

plantje hangt slap

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    plantje hangt slap

    Korting op 420shop
    Goedemiddag,het is nu mijn 2e jaar dat ik een paar plantjes straks buiten gaat zetten.

    Mijn vraag is dan ook.. komt het nog goed met mijn plantje...?

    een aantal weken geleden wat zaadjes laten ontkiemen,na ontkiemen in de grond gestopt en vervolgens begonnen ze lekker te groeien.

    ik dacht dat het allemaal goed ging totdat ik vandaag thuis kwam en dit aan trof.

    Plantje hangt helemaal scheef,heb hem naar de andere kant gedraaid zodat die naar de zon kan groeien maar het lijkt alsof deze steeds slapper gaat hangen.

    water is 5.9
    :luchtvochtigheid kan ik niet meten
    :EC kan ik ook niet meten
    :potgrond zat iets schimmel op,teveel water gegeven helaas
    :gebruik nog geen voeding
    :plantje staat in raamkozijn naast ze andere 2 familieleden
    :18 uur zon krijgt die ook niet helaas

    Denk/denken jullie dat dit nog goed gaat komen..? en wat kan ik verbeteren of anders doen..?

    Alle hulp is welkom, dank jullie wel
    Last edited by Franco; 13 April 2017, 20:15. Reden: Nvt

    #2
    Ni genoeg licht, strek, val om.

    Comment


      #3
      Bedankt voor uw snelle reactie beowulf,ik ben helaas afhankelijk van de zon.

      groeilamp heb ik niet en is niet legaal denk ik zo....

      Comment


        #4
        Het is nog geen zomer he. Planten op zichzelf zijn ook illegaal. En binnenkort als je die oogst in weckpotten hebt zitten is het al helemaal illegaal. Dus ja.

        Comment


          #5
          5 planten op eigen grond zonder lamp heeft toch een gedoogbeleid...? of ben ik nu verkeerd geinformeerd....?

          Bedankt iig voor het meedenken,ik zal eens kijken wat ik eraan gaat doen.

          Comment


            #6
            Gedogen is anders dan legaal.
            Let ook op dat je niet teveel weggeeft met je foto's. Ik denk dat er genoeg mensen uit arbeiderswoningen/volkswijken op het forum rondlopen. Die komen graag de oogst plukken zodra die klaar is.
            Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
            Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

            Comment


              #7
              Bedankt LR2, ik heb wat geleerd qua berovingen van mijn eigendom denk ik dat de dieven dit niet zo snel bij mij zullen doen ivm diverse beveiligingen.

              Maar nogmaals dank voor de tip,waardeer ik enorm.

              Comment


                #8
                De foto van de straat, is dat wel handig? Hoop dat het goedkomt met de plantjes!
                Last edited by Critical Tony; 13 April 2017, 19:54.

                Comment


                  #9
                  probeer de fotos te verwijderen, de eerste foto kan ik niet verwijderen weet iemand hoe ik dit kan oplossen..?

                  Ik zie niet het kwaad in dat mensen mijn plantjes willen stelen straks maar er is nu toch al 2x mij erop geattendeerd dat dit misschien wel mogelijk is vandaar dat ik toch de fotos weg wil hebben.

                  bedankt iig

                  Comment


                    #10
                    Admin, kunt u misschien mijn foto verwijderen in dit topic en in het topic Voorstellen..?

                    Dank u

                    Comment

                    Bezig...
                    X