plantje hangt slap

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Franco
    Big Bongmaster
    MemberLucky Member
    • Apr 2017
    • 390

    #1

    plantje hangt slap

    Korting op 420shop
    Goedemiddag,het is nu mijn 2e jaar dat ik een paar plantjes straks buiten gaat zetten.

    Mijn vraag is dan ook.. komt het nog goed met mijn plantje...?

    een aantal weken geleden wat zaadjes laten ontkiemen,na ontkiemen in de grond gestopt en vervolgens begonnen ze lekker te groeien.

    ik dacht dat het allemaal goed ging totdat ik vandaag thuis kwam en dit aan trof.

    Plantje hangt helemaal scheef,heb hem naar de andere kant gedraaid zodat die naar de zon kan groeien maar het lijkt alsof deze steeds slapper gaat hangen.

    water is 5.9
    :luchtvochtigheid kan ik niet meten
    :EC kan ik ook niet meten
    :potgrond zat iets schimmel op,teveel water gegeven helaas
    :gebruik nog geen voeding
    :plantje staat in raamkozijn naast ze andere 2 familieleden
    :18 uur zon krijgt die ook niet helaas

    Denk/denken jullie dat dit nog goed gaat komen..? en wat kan ik verbeteren of anders doen..?

    Alle hulp is welkom, dank jullie wel
    Last edited by Franco; 13 April 2017, 20:15. Reden: Nvt
  • beowulf
    Exquisite Grower
    MemberLucky Member
    • Nov 2008
    • 6495

    #2
    Ni genoeg licht, strek, val om.

    Comment

    • Franco
      Big Bongmaster
      MemberLucky Member
      • Apr 2017
      • 390

      #3
      Bedankt voor uw snelle reactie beowulf,ik ben helaas afhankelijk van de zon.

      groeilamp heb ik niet en is niet legaal denk ik zo....

      Comment

      • beowulf
        Exquisite Grower
        MemberLucky Member
        • Nov 2008
        • 6495

        #4
        Het is nog geen zomer he. Planten op zichzelf zijn ook illegaal. En binnenkort als je die oogst in weckpotten hebt zitten is het al helemaal illegaal. Dus ja.

        Comment

        • Franco
          Big Bongmaster
          MemberLucky Member
          • Apr 2017
          • 390

          #5
          5 planten op eigen grond zonder lamp heeft toch een gedoogbeleid...? of ben ik nu verkeerd geinformeerd....?

          Bedankt iig voor het meedenken,ik zal eens kijken wat ik eraan gaat doen.

          Comment

          • LR2
            Mother of all Growers
            MemberLucky Member
            • Nov 2011
            • 8552

            #6
            Gedogen is anders dan legaal.
            Let ook op dat je niet teveel weggeeft met je foto's. Ik denk dat er genoeg mensen uit arbeiderswoningen/volkswijken op het forum rondlopen. Die komen graag de oogst plukken zodra die klaar is.
            Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
            Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

            Comment

            • Franco
              Big Bongmaster
              MemberLucky Member
              • Apr 2017
              • 390

              #7
              Bedankt LR2, ik heb wat geleerd qua berovingen van mijn eigendom denk ik dat de dieven dit niet zo snel bij mij zullen doen ivm diverse beveiligingen.

              Maar nogmaals dank voor de tip,waardeer ik enorm.

              Comment

              • Critical Tony
                Senior Stoner
                Member
                • Mar 2017
                • 44

                #8
                De foto van de straat, is dat wel handig? Hoop dat het goedkomt met de plantjes!
                Last edited by Critical Tony; 13 April 2017, 19:54.

                Comment

                • Franco
                  Big Bongmaster
                  MemberLucky Member
                  • Apr 2017
                  • 390

                  #9
                  probeer de fotos te verwijderen, de eerste foto kan ik niet verwijderen weet iemand hoe ik dit kan oplossen..?

                  Ik zie niet het kwaad in dat mensen mijn plantjes willen stelen straks maar er is nu toch al 2x mij erop geattendeerd dat dit misschien wel mogelijk is vandaar dat ik toch de fotos weg wil hebben.

                  bedankt iig

                  Comment

                  • Franco
                    Big Bongmaster
                    MemberLucky Member
                    • Apr 2017
                    • 390

                    #10
                    Admin, kunt u misschien mijn foto verwijderen in dit topic en in het topic Voorstellen..?

                    Dank u

                    Comment

                    Bezig...