Help mijn auto white widows groeien niet (buiten)

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Ragnar
    Ultra Stoner
    MemberLucky Member
    • May 2017
    • 106

    #16
    Oorspronkelijk geplaatst door Knal blauw
    Ragnar Jammer man gelukkig leren we van onze fouten. Hoe groot zijn jou haze plantjes nu? Heb je een foto?

    Mijn plan voor de northern light zaadjes is in de grote pot waar ik ze in wil afbloeien, een kuiltje te maken ter grote van een kweekpotje met daarin kokos. Het idee is dat ze daarin makkelijk en snel in ontkiemen. In kokos substraat zit geen voeding waardoor de worteltjes niet kunnen verbranden. Tegen de tijd dat het plantje wat groter is en voeding nodig heeft bereiken haar worteltjes de aarde. Op deze manier hoef ik niet te verpotten.

    Is dit een goed idee? Zie ik wat over het hoofd?

    *edit vraag aan Ragnar.
    He Knal Blauw. Mijn haze plantjes zijn rond de 30-35 cm en zijn al in de bloei...
    Weet je vorig jaar deed ik hetzelfde en toen had ik geen probleem met mijn autoflower. Dus waar het precies aan ligt?
    Een volgende keer wil ik ze na het ontkiemen ook direkt in een grote pot buiten zetten, alleen ik moet ervoor zorgen dat vogels niet mijn kleine plantjes dan gaan opeten.

    Bijgevoegd de foto van mijn Amnezia XXL autoflower

    Bye the way: goed idee wat je hebt over dat kweekpotje in kokos. Lijkt mij ook wel wat.
    Attached Files

    Comment

    • Ragnar
      Ultra Stoner
      MemberLucky Member
      • May 2017
      • 106

      #17
      @Knal Blauw: waarom niet eerst ontkiemen in een glaasje water? en dan daarna direkt in een grote pot buiten?

      Comment

      • Justgrower
        Bong Master
        MemberLucky Member
        • Mar 2018
        • 324

        #18
        ..... Ik gooi de auto's gewoon direct in de pot

        Comment

        • Ragnar
          Ultra Stoner
          MemberLucky Member
          • May 2017
          • 106

          #19
          Oorspronkelijk geplaatst door Justgrower
          ..... Ik gooi de auto's gewoon direct in de pot
          Hou hou je kleine vogels weg die gek zijn op kleine wietplantjes?

          Comment


          • Flip Hasjkip
            Flip Hasjkip commented
            Editing a comment
            Met een vogelverschrikker. Een stok in je pot met daaraan een touwtje met wat zilverpapier wat beweegt in de wind of iets dergelijks. Boeren hingen vroeger ook wel eens een dode kraai op maar dat gaat wat ver

          • Ragnar
            Ragnar commented
            Editing a comment
            Oke thanks voor de tip
        • Knal blauw
          Stoner
          Member
          • Apr 2018
          • 20

          #20
          Ragnar Wij hebben veel mussen hier in de tuin. Heb een voedertafeltje staan met zaad en dergelijke. Mijn (naïeve?) hoop is dat ze zicht richten op de voedertafel en mijn planten met rust laten, so far so good.

          Comment

          • Ragnar
            Ultra Stoner
            MemberLucky Member
            • May 2017
            • 106

            #21
            Oorspronkelijk geplaatst door Knal blauw
            Ragnar Wij hebben veel mussen hier in de tuin. Heb een voedertafeltje staan met zaad en dergelijke. Mijn (naïeve?) hoop is dat ze zicht richten op de voedertafel en mijn planten met rust laten, so far so good.
            Ik zou er niet te zeker van zijn. Ik heb ook een vogelhuisje met lekker eten erin maar ze prefereerden toch liever hele kleine wietplantjes.

            Comment

            • LR2
              Mother of all Growers
              MemberLucky Member
              • Nov 2011
              • 8552

              #22
              Merels en duiven zijn het grootste probleem. Duiven het hele jaar door, merels alleen als ze net het nest uit komen. Da's over een halve maand ongeveer.
              Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
              Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

              Comment

            • LR2
              Mother of all Growers
              MemberLucky Member
              • Nov 2011
              • 8552

              #23
              Ik was ook blij met dat virus om eerlijk te zijn. We hebben nog maar 1 of 2 merels in de wijk.
              Leuke beestjes, zo overdag en als ze niet aan je planten zitten. Maar als je toevallig onder een dakraam slaapt van het hoogste huis in de wijk, dan moet je er om 4 uur in de ochtend dus al aan geloven!
              Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
              Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

              Comment


              • Ragnar
                Ragnar commented
                Editing a comment
                Pfff afknallen dat ongedierte hahahaa
            • JackyS
              Wicked Stoner
              MemberLucky Member
              • Apr 2018
              • 240

              #24
              Nog verdergedaan met deze of heb je die definitief opgegeven?
              - Tweede maal WSS Skunk op balkonnetje - FIM & LST & zondervoeding
              - Eerste maal WSS Skunk - met (waarschijnlijk) voeding fail & LST

              Comment

              • Knal blauw
                Stoner
                Member
                • Apr 2018
                • 20

                #25
                JackyS https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...week-in-potten Hoop sterft het laatst maar echt opschieten of goed gaan doet het niet.

                Comment

                Bezig...