Hermafrodiet?

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Hidihow
    Advanced Stoner
    Member
    • May 2019
    • 60

    #1

    Hermafrodiet?

    Korting op 420shop
    Beste kwekers
    ik ben vrij nieuw in het kweken. Deze plant was van bij het begin het kneusje en is iets kleiner dan mijn andere.
    Ik twijfel of deze hermafrodiet is..


    Kan iemand dit bevestigen of ontkrachten?

    Alvast bedankt
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 5 photos.
  • Nederhigh
    Super Grower
    Lucky Member
    • Apr 2012
    • 1831

    #2
    Hoe oud is het plantje? Volgens mij wat te jong om het te kunnen beoordelen.

    Comment

    • Kunichika
      Super Grower
      MemberLucky Member
      • Apr 2019
      • 1890

      #3
      je bent vrij nieuw zeg je, het lijkt me dan handig als je eerst eens goed gaat inlezen hier op het forum of elders op het interweb. Ik ben al 2jaar aan het lezen en nog steeds twijfel ik om binnen eens een kweekje te zetten. Ik wil niet de fouten maken en dan van die redelijk onzinnige vragen stellen hiero. Ik zeg dit met alle respect tegen de beginnende kweker maar ook tegen de bromberen van dit forum.

      Comment


      • GreenBio
        GreenBio commented
        Editing a comment
        Precies, 2 jaar studie voor je kan beginnen... Zo ingewikkeld is het ook allemaal niet. Dan maar wat foutjes of "onzinnige vragen", maar laat je daar vooral niet door tegenhouden. Lees je even in, begin en vraag of zoek info over alles waar je over twijfelt....

      • Kunichika
        Kunichika commented
        Editing a comment
        Pier je hebt helemaal gelijk, dit is wel een goeie vraag een lastige zelfs. Ik ben zelf ook maar een beginneling, moet wel even zeggen dat het een typische brombeer opmerking was. Ik heb altijd gezegt dat ik nooit een ouwe brombeer wilde worden. Heel oud ben ik nog niet. Maar ik ga mezelf wel geselen en het beetje brombeer wat ik al begon te ontwikkelen, uit mezelf ga slaan. Meerder keren

      • Pieremegoggel
        Pieremegoggel commented
        Editing a comment
        Kunichika Hahaha, sla niet te hard man. Nergens voor nodig
    • GreenBio
      Expert Stoner
      MemberLucky Member
      • Feb 2020
      • 97

      #4
      Zie ook nog niet echt duidelijke geslachtskenmerken, nog geen reden tot paniek volgens mij......

      Comment

      • Pieremegoggel
        Chronic Stoner
        MemberLucky Member
        • Nov 2020
        • 198

        #5
        Ik zou me kunnen voorstellen dat het omcirkelde deel je doet twijfelen en dat daar misschien een zaadje gevormd wordt.
        Gewoon even aanzien eerst.
        En trek je nooit iets aan van bromberen

        BC1361D4-C232-4F8E-A04B-3D589B978416.jpeg

        Comment


        • GreenBio
          GreenBio commented
          Editing a comment
          Dat was inderdaad ook mijn gedachte, gewoon afwachten....

        • beowulf
          beowulf commented
          Editing a comment
          Brede stipules volgens mij, geen blaadjes. Ni echt een plaats waar blaadjes kunnen zitten.

        • Nederhigh
          Nederhigh commented
          Editing a comment
          beowulf. Stipules ja, zo heten die dingen. kon er al niet opkomen, thx. Ook wel bekend als steunblad toch ? Dus toch een soort blaadje
      • Hidihow
        Advanced Stoner
        Member
        • May 2019
        • 60

        #6
        Super! Bedankt, het plantje is 19 januari ontkiemt

        Comment

        • GreenBio
          Expert Stoner
          MemberLucky Member
          • Feb 2020
          • 97

          #7
          Dat zegt ook niet zoveel, AF of niet ? Hoelang op 12 uur etc. Meestal zijn er na een week of 2 op 12/12 wel de eerste geslachtskenmerken.....

          Comment

          • LR2
            Mother of all Growers
            MemberLucky Member
            • Nov 2011
            • 8552

            #8
            Bevestig over een week maar dat je calyxen ziet.
            Het is een vrouw. Maar ook vrouwen kunnen later nog herma worden natuurlijk.
            Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
            Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

            Comment

            • Hidihow
              Advanced Stoner
              Member
              • May 2019
              • 60

              #9
              Het is toch goedgekomen, no more stress . Nog een maandje te gaan normaal gezien
              You do not have permission to view this gallery.
              This gallery has 4 photos.

              Comment


              • TheBigDudeski
                TheBigDudeski commented
                Editing a comment
                Netties heur! Ziet er goed uit.
            Bezig...