Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Hermafrodiet?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Hermafrodiet?

    Korting op 420shop
    Beste kwekers
    ik ben vrij nieuw in het kweken. Deze plant was van bij het begin het kneusje en is iets kleiner dan mijn andere.
    Ik twijfel of deze hermafrodiet is..


    Kan iemand dit bevestigen of ontkrachten?

    Alvast bedankt
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 5 photos.

    #2
    Hoe oud is het plantje? Volgens mij wat te jong om het te kunnen beoordelen.
    Howto foto's in je berichten plaatsen | Belangrijk: Topic Titels
    Veel gestelde vragen over het forum | Hoe Quoten / Citeren

    Comment


      #3
      je bent vrij nieuw zeg je, het lijkt me dan handig als je eerst eens goed gaat inlezen hier op het forum of elders op het interweb. Ik ben al 2jaar aan het lezen en nog steeds twijfel ik om binnen eens een kweekje te zetten. Ik wil niet de fouten maken en dan van die redelijk onzinnige vragen stellen hiero. Ik zeg dit met alle respect tegen de beginnende kweker maar ook tegen de bromberen van dit forum.

      Comment


      • GreenBio
        GreenBio commented
        Editing a comment
        Precies, 2 jaar studie voor je kan beginnen... Zo ingewikkeld is het ook allemaal niet. Dan maar wat foutjes of "onzinnige vragen", maar laat je daar vooral niet door tegenhouden. Lees je even in, begin en vraag of zoek info over alles waar je over twijfelt....

      • Kunichika
        Kunichika commented
        Editing a comment
        Pier je hebt helemaal gelijk, dit is wel een goeie vraag een lastige zelfs. Ik ben zelf ook maar een beginneling, moet wel even zeggen dat het een typische brombeer opmerking was. Ik heb altijd gezegt dat ik nooit een ouwe brombeer wilde worden. Heel oud ben ik nog niet. Maar ik ga mezelf wel geselen en het beetje brombeer wat ik al begon te ontwikkelen, uit mezelf ga slaan. Meerder keren

      • Pieremegoggel
        Pieremegoggel commented
        Editing a comment
        Kunichika Hahaha, sla niet te hard man. Nergens voor nodig

      #4
      Zie ook nog niet echt duidelijke geslachtskenmerken, nog geen reden tot paniek volgens mij......

      Comment


        #5
        Ik zou me kunnen voorstellen dat het omcirkelde deel je doet twijfelen en dat daar misschien een zaadje gevormd wordt.
        Gewoon even aanzien eerst.
        En trek je nooit iets aan van bromberen

        BC1361D4-C232-4F8E-A04B-3D589B978416.jpeg

        Comment


        • GreenBio
          GreenBio commented
          Editing a comment
          Dat was inderdaad ook mijn gedachte, gewoon afwachten....

        • beowulf
          beowulf commented
          Editing a comment
          Brede stipules volgens mij, geen blaadjes. Ni echt een plaats waar blaadjes kunnen zitten.

        • Nederhigh
          Nederhigh commented
          Editing a comment
          beowulf. Stipules ja, zo heten die dingen. kon er al niet opkomen, thx. Ook wel bekend als steunblad toch ? Dus toch een soort blaadje

        #6
        Super! Bedankt, het plantje is 19 januari ontkiemt

        Comment


          #7
          Dat zegt ook niet zoveel, AF of niet ? Hoelang op 12 uur etc. Meestal zijn er na een week of 2 op 12/12 wel de eerste geslachtskenmerken.....

          Comment


            #8
            Bevestig over een week maar dat je calyxen ziet.
            Het is een vrouw. Maar ook vrouwen kunnen later nog herma worden natuurlijk.
            Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
            Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

            Comment


              #9
              Het is toch goedgekomen, no more stress . Nog een maandje te gaan normaal gezien
              You do not have permission to view this gallery.
              This gallery has 4 photos.

              Comment


              • TheBigDudeski
                TheBigDudeski commented
                Editing a comment
                Netties heur! Ziet er goed uit.
            Bezig...
            X