Zaadjes tussen autoflower toppen. Planten of weggooien?

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Ownedevil
    Stoner
    Member
    • Jan 2021
    • 22

    #1

    Zaadjes tussen autoflower toppen. Planten of weggooien?

    Korting op 420shop
    Nu een maand na het oogsten kom ik aardig wat zaadjes tegen tussen de toppen van mijn autoflower plant (en)

    Critical autoflower.

    De planten hadden wat last van stress door ongedierte al heeft de opbrengst er niet heel erg onder geleden.

    Alles maar aan het uitpluizen want wie wil er nu zaadjes roken...

    Nu vroeg ik mij af kan ik nog wat met deze zaadjes doen?

    Kunnen ze bij de rest in de tent of worden deze altijd weer hermafrodiet en zal ik ze dus apart moeten houden of gewoon weggooien?
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.
    Last edited by Ownedevil; 29 January 2022, 10:53.
  • Fuego
    Chronic Stoner
    MemberLucky Member
    • May 2021
    • 155

    #2
    Zou ze gewoon bij mensen in de voortuin gooien, en dan 2 maanden later nog een keer langs lopen

    Comment


    • Ownedevil
      Ownedevil commented
      Editing a comment
      😆 ook beetje mijn idee maar dan gooi ik ze wel ergens in het bos.
      Maar om daar nu moeite voor te gaan doen als het toch niks word.
      Dan gooi ik er liever pitjes die wel potentie hebben.

    • Fuego
      Fuego commented
      Editing a comment
      Ownedevil

      Heb zelf nog beat wat herma zaden liggen, wilde ze in de gemeentelijke bloemperkjes doen hier.

      Zit alleen beetje mee als mensen uit de huurt planten in de tuin hebben, en die worden bestoven door mijn geplante herma zaden. Dat zou ik wel kloten vinden

    • Ownedevil
      Ownedevil commented
      Editing a comment
      Of dat je eigen planten bestoven worden zou erger zijn.
  • kroket
    Moderator
    420 MemberLucky MemberModerator
    • Apr 2010
    • 1915

    #3
    Ik heb er een paar bewaard om af en toe eens een testje mee te doen.

    Zo heb ik er eens een zelf gemengde potgrond en Action bouwlampje mee getest. Na een tijdje gaan die planten de wormentoren in. Ik vertrouw er niet op om daarmee succesvol te kweken.

    Edit:
    LR2 heeft in dit topic hele mooie uitleg gegeven wat betreft herma-zaden. https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...en#post1491619
    (Ook in de comments.)
    - Kweekverslag: Circulair kweken, let's GrOw greener
    - Bouwverslag: Kweekkast met klein budget

    Comment


    • Ownedevil
      Ownedevil commented
      Editing a comment
      Dankjewel voor de link en info.
      Daar ga ik dus niets mee doen.
      Kost me teveel als het niet goed gaat en de rest ook bestuift is of weer een middag aan het zoeken ben naar zaadjes 🙈

      Jammer maar het is niet ander.

    • Fuego
      Fuego commented
      Editing a comment
      Ow nice! Dat ga ik zeker even lezen. Lr2 is toch een beetje een leraar
  • kelderkastje
    Exquisite Grower
    420 MemberMemberLucky Member
    • Nov 2019
    • 5460

    #4
    Weggooien.

    Comment

    • Hork
      Banned
      Lucky Member
      • Jul 2020
      • 4103

      #5
      Geef ze maar aan je kanarie!

      Comment


      • Silas
        Silas commented
        Editing a comment
    Bezig...