Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Foto tussen de autoflowers? Hoe kan dat?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Foto tussen de autoflowers? Hoe kan dat?

    Korting op 420shop
    Na een jaar binnenkweek met mijn favoriet Fat Banana Autoflower dacht ik alle problemen al gezien te hebben, maar bij mijn huidige kweek bleek 1 van mijn planten niet in de bloei te gaan. Na 2 weken bedacht ik me dat dit toch misschien een fotogevoelige zou kunnen zijn en heb ik de plant in 12/12 gezet met de angst dat ik misschien een man in huis had, maar de dame is gaan bloeien. De auto's zijn toch bijna klaar, dus de plant kan straks alleen in de tent blijven, maar ik vraag me af of dit vaker voorkomt en of ik er van uit mag gaan dat het ook een FB is? Ik snap niet goed hoe uit een autoflower genetisch een fotogevoelige kan ontstaan..

    #2
    Mss bleef ze gewoon ff doorgaan? en ging ze toev van start wnr je ze 12 uren gaf.
    Mijn ervaring is dat sommige autoflowertjes (ook in een 10l pot) beslissen wat lekker langer te groeien, als oorzaak of al dan niet na meerdere keren hoge stress training.
    ​​​​​​Everything is nothing and nothing is everything.

    Comment


    • Medilady
      Medilady commented
      Editing a comment
      Ze is onderhand 1,2m en groeit nog wat door.. past bijna niet meer in de nachtkast.. gelukkig is mn tent hoog genoeg..ik vind t ook geen probleem verder.. Ik heb haar niet gestresst, geen LST of scrogging, ik had geen tijd door m'n werk en kan meestal wel vooruit met m'n opbrengst.. ik snap de techniek van feminiseren en begrijp ff gewoon niet hoe de auto genetica kan verdwijnen.. puntmutatie op een belangrijk gen?

    #3
    Weet je wat ik meestal doe met dit soort problemen, dan trek ik aan de LR2 bel

    Toevallig wil bij mij ook één van de twee auto's niet in bloei gaan. Lamp staat op 20/4 en de plant die wel in bloei is doet dat al bijna een week, die andere laat nog niet eens voorbloei zien. Het duurt nog niet zo lang bij mij, dus het kan nog goed komen.

    Comment


      #4
      RQS wsl? Dan zal er zich wel ergens eentje vergist hebben met zaden verpakken. Die kopen overal zaden op.

      Comment


        #5
        Had laatst van Barneys een Fem zaadje dat Auto was ... kan allemaal.

        Comment


          #6
          Auto's groeien 3 tot 8 weken, fems en auto's worden op verschillende manieren gemaakt, dus waarschijnlijk een foutje van de verpakker.

          Comment


            #7
            Ik denk te moeilijk.. idd RQS en verpakfout is logische verklaring. Ik zie wel over een paar weken hoe t ze zich ontwikkelt, vast wel rookwaar 😉

            Comment


              #8
              onmogelijk, mensen maken nooit fouten!
              Apollo 10 LED binnenkweek#1, Cakemaster tryouts; aardse mineralen, niet balen; Waterparadijs ;Kaaswaters
              Jah, ik hou van planten.

              Comment


                #9
                Als er stuifmeel is doorgekomen van een reguliere bloeier dan kan het gebeuren dat de nakomelingen niet autoflower zijn.
                Autoflower is namelijk een recessief genetisch pakketje. Dat betekent dat als je een autoflower met regulier kruist, je een normale bloeier krijgt.
                Die genen worden wel doorgegeven, en als je bij die nakomelingen dus weer babytjes zou maken, dan wordt 1/4e autoflower.
                aa x AA = aA, Aa (de eerste set, geen enkele autoflower maar wel drager van het gen)
                aA x Aa = AA, Aa, aA, aa (1/4 zuivere autoflower, 1/4e zuivere regulier, en 2/4e regulier maar drager van het gen).

                Voor paarse kleur werkt dat ook zo. Voor smaak mogelijk ook. Vandaar dat al die P2 x WRII (JDC) nu waarschijnlijk crappy geuren.. Als men daar een generatie mee door zou fucken dan komt er weer wat moois naar boven. Mooi punt is dat die de genen heeft van heel-late-autoflowers EN van vroege bloei als regulier. Dus wat de uitkomst ook is; 3 maanden groei is normaal en daarna rappe bloei nog voor dat de herfst begint. Flink wat jaren aan gewerkt en veel geluk gehad, maar doe er je voordeel mee als je ze hebt kunnen bemachtigen!
                Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                Comment

                Bezig...
                X