hee hallo ik heb een plant gehad met twee toppen waar een paar mooie tijger zaden uitkwamen en de wietplant was femm is dat zaad wat er nu vanaf komt ook femm en kan je ze nog gebruiken wand het zijn eigelijk back up zaden zeg maar
wiet met paar zaadjes kan je die nog gebruiken
Collapse
X
-
Worden (vaak) herma’s. Je kan het proberen maar wel goed in de gaten houden anders heb je dadelijk een hok vol zaad.
Ben je minder avontuurlijk ingesteld of weet je niet goed waar je op moet letten en je hebt niet genoeg stash om een mislukte ronde te overbruggen dan zou ik er niet aan beginnen.
Een dag zonder wiet kent Flip niet. -
Misschien, want de plant is bevrucht, mogelijk door zichzelf!!
Maar je zal niet de eerste zijn die daar de mooiste plant ever uit krijgt.
Comment
-
Beste x binnen proberen leer je die dwaze ideeën gelijk af..
Pas u aan aan de onaangepasten. Wees tolerant voor de intoleranten. Omarm hen die u afwijzen. Het systeem heeft gefaald.
Het systeem betreurt dit ten zeerste.Comment
-
trekt er gewoon die fluiten af man!Apollo 10 LED binnenkweek#1, Cakemaster tryouts; aardse mineralen, niet balen; Waterparadijs ;Kaaswaters
Jah, ik hou van planten.Comment
-
-
Beetje dubbel denk ik 🤔 heb 11j geleden es een herma int kot gehad ,veel zaadjes mogen ontvangen
En nu plant ik elk jaar eentje buiten ervan ,heb daar nog geen enkele herma van gehad....Comment
-
Was één van men eerste kweekjes ,bubblelicious en white-rhino (nirvana seeds) de white-rhino was herma en de bubblelicious "besmet" ,heel véél zaadjes lolzzz ,heb er geruild ,aan kameraden gegoven en er is nergens een herma uitgekomen 😉 -
Btw 😉 "project 0" in men topic, is één van die zaadjes ,heeft al sex getoond (te vroeg buiten gezet) en is vrouwelijk -
In fem. zaden kunnen geen mannen in zitten. De naam zegt het al gefemeniseerd!!!! Als je toch het zaadje gaat gebruiken krijg je 50% hermafrodiet. Je hebt domme vragen en domme vragen. Ik kraak je of niemand af, ik ben gewoon erg scherp
-








Comment