Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

wiet met paar zaadjes kan je die nog gebruiken

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    wiet met paar zaadjes kan je die nog gebruiken

    Korting op 420shop
    hee hallo ik heb een plant gehad met twee toppen waar een paar mooie tijger zaden uitkwamen en de wietplant was femm is dat zaad wat er nu vanaf komt ook femm en kan je ze nog gebruiken wand het zijn eigelijk back up zaden zeg maar

    #2
    Worden (vaak) herma’s. Je kan het proberen maar wel goed in de gaten houden anders heb je dadelijk een hok vol zaad.

    Ben je minder avontuurlijk ingesteld of weet je niet goed waar je op moet letten en je hebt niet genoeg stash om een mislukte ronde te overbruggen dan zou ik er niet aan beginnen.

    Een dag zonder wiet kent Flip niet.

    Comment


    • Tijnie82
      Tijnie82 commented
      Editing a comment
      de stash is al op van vorige ronde heb als het goed is 4zaden die uitkomen teminste ze hebben al een kleine wortel de goede zaden dan twijfel wel een beetje wil geen hok vol zaad hebben of herma vond al raar dat ik femm zaad had en paar zaadjes tegen kwam met kruimelen

    #3
    Misschien, want de plant is bevrucht, mogelijk door zichzelf!!

    Maar je zal niet de eerste zijn die daar de mooiste plant ever uit krijgt.

    Comment


    • Tijnie82
      Tijnie82 commented
      Editing a comment
      had er net al iets over gelezen de een zecht kan wel.de andere niet heb een die al boven de grond is er van en had een gepot maar denk dat ik de groei aankijk ze zijn alleen maar als backup maar als k denk dat het niks word nek ik ze

    #4
    Beste x binnen proberen leer je die dwaze ideeën gelijk af..
    Pas u aan aan de onaangepasten. Wees tolerant voor de intoleranten. Omarm hen die u afwijzen. Het systeem heeft gefaald.
    Het systeem betreurt dit ten zeerste.

    Comment


    • Hork
      Hork commented
      Editing a comment
      Geloof me ik ken ze die daarna nog niet genezen zijn!

      En nee, ik doel niet op mezelf! Echt niet!

    #5
    Een heel slecht plan Tijnie82 wat je uitsluitend binnen moet testen anders hebben je buren ook de planten vol zaad.
    Horks Fototopic 2.0

    Comment


    • Tijnie82
      Tijnie82 commented
      Editing a comment
      ja het is ook binnen maar dan ga ik ze denk ik achter wegen laten

    #6
    trekt er gewoon die fluiten af man!
    Apollo 10 LED binnenkweek#1, Cakemaster tryouts; aardse mineralen, niet balen; Waterparadijs ;Kaaswaters
    Jah, ik hou van planten.

    Comment


    • Tijnie82
      Tijnie82 commented
      Editing a comment
      ????

    #7
    De eventuele mannelijke delen.

    Comment


      #8
      Zolang je t buiten doet indd
      Howto foto's in je berichten plaatsen | Belangrijk: Topic Titels
      Veel gestelde vragen over het forum | Hoe Quoten / Citeren

      Comment


        #9
        k heb er 1binnen bij me hok gezet

        Comment


          #10
          Beetje dubbel denk ik 🤔 heb 11j geleden es een herma int kot gehad ,veel zaadjes mogen ontvangen
          En nu plant ik elk jaar eentje buiten ervan ,heb daar nog geen enkele herma van gehad....

          Comment


          • sprinterke
            sprinterke commented
            Editing a comment
            Was één van men eerste kweekjes ,bubblelicious en white-rhino (nirvana seeds) de white-rhino was herma en de bubblelicious "besmet" ,heel véél zaadjes lolzzz ,heb er geruild ,aan kameraden gegoven en er is nergens een herma uitgekomen 😉

          • sprinterke
            sprinterke commented
            Editing a comment
            Btw 😉 "project 0" in men topic, is één van die zaadjes ,heeft al sex getoond (te vroeg buiten gezet) en is vrouwelijk

          • Kunichika
            Kunichika commented
            Editing a comment
            In fem. zaden kunnen geen mannen in zitten. De naam zegt het al gefemeniseerd!!!! Als je toch het zaadje gaat gebruiken krijg je 50% hermafrodiet. Je hebt domme vragen en domme vragen. Ik kraak je of niemand af, ik ben gewoon erg scherp

          #11
          alles is al.weggegooit heb allemaal nieuw zaden en soortjes gekocht

          Comment

          Bezig...
          X